Skip to main content

Topul căutărilor pe Google în 2013. De la rezultatele la BAC, la Suleyman Magnificul și "ce este fainoșagul". Românii au talent, cea mai căutată emisiune TV

 

Screen Shot 2013-12-17 at 2.11.37 PMSuleyman Magnificul, numele serialului turcesc de la Kanal D, se află în topul celor mai populare căutări făcute în acest an de români pe Google, potrivit cunoscutului studiu Zeitgeist ("spiritul vremurilor", în limba germană), dat publicității astăzi de motorul de căutare.

Publicitate

Motorul de căutare a publicat astăzi topul anual al celor mai populare căutari din România în 2013.

Suleyman Magnificul s-a clasat pe locul patru, în topul căutărilor generale, după "rezultatele la BAC", "Paul Walker" și "Black Friday 2013".

Show-ul Românii au talent, difuzat de Pro TV, ocupă prima poziție în "Top căutări emisiuni de televiziune", urmat de Vocea României, o altă producție a grupului Pro.

Locurile trei și patru sunt luate de două emisiunii ale postului Antena 1, Acces Direct și Un Show Păcătos.

Topul arată că românii au un interes crescut și pentru emisiunile de tip "bingo". Bingo România (locul cinci) și Super Bingo Metropolis (locul opt) se află și ele în top 10 căutări după emisiuni de televiziune.

"Fainoșagul" din reclama la Pate Ardealul le-a trezit curiozitate românilor. Astfel că invenția lexicală ocupă primul loc în categoria celor mai populare căutări "Ce este...".

Utilizatorii de internet din România au fost aproape la fel de interesați de cuvinte precum: "aflatoxină", "hemofilie", "MCV", "halloween" și "gazpacho".

La capitoalul competiții sportive, meciurile echipei Steaua cu Ajax, respectiv Chelsea au beneficiat de cel mai mare interes din partea românilor, potrivit topurilor Zeitgeist 2013.

Căutările "în trend" din anul 2013 arată un interes crescut pentru educaţie, showbiz şi divertisment.

"Rezultate bac 2013" alaturi de "Paul Walker" şi "Black Friday 2013" deschid lista termenilor care au cunoscut o creştere masivă faţă de anul trecut, potrivit unui comunicat al Google.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, câteva dintre topurile Zeitgeist.

Clasamentul general: Rezultatele la BAC 2013, Black Friday și Suleyman

Căutări populare

  • 1. rezultate bac 2013
  • 2. Paul Walker
  • 3. Black Friday 2013
  • 4. Suleyman Magnificul
  • 5. Loto 6/49
  • 6. Eurovision 2013
  • 7. filme 2013
  • 8. Tranquila
  • 9. titularizare 2013
  • 10. horoscop 2013

Românii au talent, Vocea României și Acces Direct, cele mai căutate emisiuni pe Google

Top căutări emisiuni de televiziune

  • 1. Romanii au Talent
  • 2. Vocea Romaniei
  • 3. Acces Direct
  • 4. Un Show Pacatos
  • 5. Bingo Romania
  • 6. Happy Hour
  • 7. Next Star
  • 8. Super Bingo Metropolis
  • 9. Dansez pentru Tine
  • 10. X Factor

Curiozitate."Ce este..." fainoșagul, aflatoxina, MCV-ul și Ramadanul

Cele mai populare căutări "Ce este..."

  • 1. ce este fainosag
  • 2. ce este aflatoxina
  • 3. ce este hemofilia
  • 4. ce este quinoa
  • 5. ce este mcv
  • 6. ce este schengen
  • 7. ce este halloween
  • 8. ce este gazpacho
  • 9. ce este ramadanul
  • 10. ce este nfc

Meciurile echipei Steaua și ale echipei Naționale, cele mai populare evenimente sportive

Cele mai populare evenimente sportive

  • 1. Steaua Ajax
  • 2. Steaua Chelsea
  • 3. Romania Grecia
  • 4. Romania Ungaria
  • 5. Romania Turcia
  • 6. Romania Estonia
  • 7. US Open 2013
  • 8. Australian Open 2013

Django Unchained, Iron Man 3 și Pacific Rim, cele mai căutate filme

Cele mai populare filme

  • 1. Django Unchained
  • 2. Iron Man 3
  • 3. Pacific Rim
  • 4. Man of Steel
  • 5. Despicable Me 2
  • 6. The Hobbit
  • 7. Elysium
  • 8. Argo
  • 9. Gravity
  • 10. Pozitia Copilului

Despre Zeitgeist

  • Clasamentul Zeitgeist oferă o perspectivă asupra evenimentelor majore ale anului şi a noilor trenduri despre care românii au căutat informaţii. Studiul Google conține mai multe clasamente, printre acestea se numără "Căutări populare", "Top căutări emisiuni de televiziune"
  • În plus faţă de Zeitgeist de la sfârşitul anului, care evidenţiază tendinţele majore din 2013, Google oferă mai multe instrumente care oferă o perspectivă asupra tendinţelor globale sau regionale, trecute sau prezente.
  • Instrumentul Google Zeitgeist nu poate identifica utilizatorii individuali, deoarece ne bazăm pe date anonimizate şi agregate, care indică cât de des anumite interogări de căutare apar în timp. Mai multe detalii la: googlezeitgeist.com
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu