Skip to main content

VH1 iese din administrarea Pro TV SA și trece la Viacom

 

vh1logo_2

Publicitate

Viacom International Media Networks (VIMN) a anunțat preluarea activităților de distribuție și vânzare de publicitate pentru televiziunea pe care o deține VH1 începând cu 1 ianuarie 2014, după ce contractul de reprezentare prin care CME a distribuit această televiziune în România va expira, potrivit unui comunicat. VH1 va opera într-un format neschimbat ca urmare a revenirii în administrarea Viacom.

Viacom și-a extins recent distribuția pentru televiziunile Comedy Central Extra și Nickelodeon în România, ca urmare a unui acord cu RCS & RDS. Viacom va lansa și alte televiziuni în 2014.

Thematic Channels va vinde publicitatea pe televiziunile VIMN cum sunt Comedy Central Extra, Nickelodeon și VH1, începând cu ianuarie 2014, în vreme ce distribuția pe rețelele de cablu, satelit, internet și mobil se va realiza prin Tematic Cable.

Bartosz Witak, General Manager pentru Europa Centrală și de Est și Israel a declarat: „România are pentru noi o importanță tot mai mare în regiune și această tendință, împreună cu porofoliul nostru local de televiziuni, ne permit să furnizăm conținut pentru un public țintă cuprins între 4 și 49 de ani, plecând de la Nickelodeon, care este deja prima televiziune pentru copii în mai multe țări din regiune, până la televiziunile de muzică de calitate. Cu toate acestea, nu ne vom opri aici și avem și alte planuri de extindere în România de-a lungul întregului an 2014”.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Cam prost moment si-au ales si astia sa intre pe piata. Toti clientii scad numarul de canale, de unde naiba bani pentru unele noi?
    Succes, ce sa le zic, o sa aiba nevoie...
  • MTV-ul românesc e de-o penibilitate extremă. Am avut ocazia să urmesc pe timp de vară programul lor, care este acelaşi zi de zi. La un moment dat începusem să învăţ pe derost ordinea în care intrau piesele. Au un playlist cretin, setat să rămână mereu la fel, gen piesa X intră tot timpul la .20, piesa Y la .30 si piesa Z la .50 . Şi aşa o ţin cu lunile, până-şi mai aduce cineva aminte să mai schimbe ceva . Chiar dacă-l vor înlocui cu MTV Europe, tot un canal slab e şi ăla. MTV a fost un post popular pentru perioada anilor '90, maxim 2005. Nu cred că în prezent, când sunt atâtea modalităţi de a asculta muzică / urmări clipuri online, mai stă cineva să aştepte o piesă să apară pe TV. Şi atunci când apare, să o vadă cenzurată şi tăiată.
  • Spre deosebire e tarile in care exista un singur MTV ( si astea sunt putine ) mtv-ul de la noi e parfum pentru ca difuzeaza muzica in schimb in retul tarilor vezi numai seriale . De ex italienii au MTV-ul localizat pe care dau numai seriale si nisele mtv hits , music , classic unde difuzeaza numai muzica . Sigur daca se renunta din 1 ianuarie la MTV Cehia ma astept ca si la MTV RO sa se renunte cat de curand , ei nici grafica nu s-au mai obosit sa o schimbe
  • Posibil ca Pro TV SA sa renunte si la MTV RO. Sau chiar sa lanseze un alt canal de muzica/tineret propriu in locul MTV-ului. Iar Viacomul sa relanseze in Romania MTV-ul Europe pt o perioada.
  • Dar VH 1 asta difuza doar muzica, iar atunci cand poate intra reclama la ei, la noi bagau promouri peste promouri . MTV e un jeg ca si Kisstv
  • Problema e ca intr-un fel e bine intr-altul nu e bine , pentru ca daca MTV RO ajunge la Viacom s-ar putea sa-l inchida si sa-l inlocuiasca cu MTV Europe care nu mai difuzeaza deloc muzica ci numai seriale sau sa-l mentina asa cum e acum dar sa investeasca in topuri muzicale si alte formate de acest gen .

Trimite un comentariu