Skip to main content

Volumul Primul an de publicitate, semnat de Petre Barbu, lansat mâine în prezența mai multor nume din industrie

 

Petre Barbu - Primul An de Publicitate C1

Publicitate

Volumul Primul an de publicitate, semnat de ziaristul și scriitorul Petre Barbu, va fi lansată mâine, 11 decembrie, de la ora 18.00, la sediul IAA România.

Primul an de publicitate cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori români, care au înființat agenții de publicitate la începutul anilor '90.

Evenimentul de lansare a cărții „Primul an de publicitate" va avea loc în prezența autorului dar și a celor 13 interlocutori:

  • Radu Florescu (Saatchi&Saatchi)
  • Cristian Burci (Graffiti),
  • Bogdan Enoiu (McCann),
  • Adrian Drăghici (RomKU),
  • Veronica Savanciuc (Lowe ),
  • Mihail Vârtosu (Grey),
  • Dragoș Grigoriu (Tempo),
  • Mihaela Rus (Vitrina Advertising),
  • Alexandru Doru Spătaru (Front Line Marketing),
  • Gabriel Faflei (Monopoly Media),
  • Ioana și Ștefan Iordache (Leo Burnett)
  • Teddy Dumitrescu (Publicis).

Petre Barbu este ziarist și scriitor. Primele articole despre agențiile de publicitate le-a scris începând cu anul 1993. De aproape 20 de ani scrie în presă despre industria de publicitate și media din România.

Scriitorul Petre Barbu a debutat editorial cu volumul de nuvele Tricoul portocaliu fără număr de concurs, Editura Cartea Românească, 1993. A publicat romanele: Dumnezeu binecuvântează America, Editura Nemira, 1995; Ultima tresărire a submarinului legionar, Editura Nemira, 1998 și Blazare, Editura Polirom, 2005.

A mai publicat volumul Teatru, Editura Unitext, 2003 și volumul de schițe și nuvele Până la capătul liniei, Editura Cartea Românească, 2012. Sediul IAA este în Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, București.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu