Skip to main content

Wall Street Journal anunță retragerea ProSiebenSat din România și din Ungaria

 

01_ProSiebenSat1MediaAG

Publicitate

Compania germană ProSiebenSat.1 Media AG, care deține în România Prima TV, Kiss TV și câteva posturi radio, se retrage din țara noastră și din Ungaria, au declarat reprezentanții companiei pentru Wall Street Journal, aceștia precizând ProSiebenSat.1 vrea să se concentreze pe afacerile din Germania, unde sunt mai multe oportunități de creștere.

În România, Prima TV a fost preluată de către omul de afaceri Cristi Burci, în timp ce Kiss TV, Kiss FM, Magic FM, One FM și Magic FM au ajuns la grupul german Antenna Group, din Grecia.

Operațiunile media din Ungaria, unde ProSiebenSat.1 Media AG deținea posturile TV2, Pro4 și Super TV2, au fost preluate de către managementul companiei.

Paginademedia.ro a anunțat cu câteva zile în urmă că Prima TV revine la primul proprietar, Cristi Burci, în prezent, proprietarul Adevărul Holding. Actele au fost semnate chiar joi, după cum a anunțat, în premieră, paginademedia.ro.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Observ că niciun analist media nu a remarcat un aspect important: Kiss TV. Dacă e adevărat zvonul conform căruia grecii erau interesați de Prima, înseamnă că doreau să investească serios într-o televiziune generalistă sau de divertisment. Nu le-a ieșit socoteala cu Prima, dar au luat Kiss TV (probabil pe un gyros sau l-au primit bonus pe lângă posturile de radio). Kiss TV e o televiziune de 2 bani, dar e în lista must carry și e pe toate rețelele de cablu. Astfel că probabil ne-am putea aștepta la o nouă televiziune generalistă pe frecvența Kiss TV. Cum ar fi o bătălie între turcii de la Kanal D și grecii de la Antenna?
  • Invidia asta :-))) " sa faca curatenie...". Sa fie arsi pe rug ca au cheltuit banii incasati prin munca lor ;-) .acrii sint strugurii cand nu ajungi la ei :-)))
  • Incaseaza cei mai multi bani dintre radiouri insa si cheltuie cel mai mult. Astfel, cand trag linie, e cu minus de ani de zile.
    Poate grecii reusesc sa se bage in ei si sa faca curatenie.
  • Din pacate cam tot pe ce a pus mana Burci a-a transformat in scrum. Nu este altceva decat un combinator care are in spate niste securisti. Nu ii vad bine pe angajatii de la Prima care au salariile(asa cum e normal) pe cartea de munca!Numai Voiculescu si Burci mai practica drepturile de autor,adica fac profit pe spatele angajatilor care isi platesc singuri impozitele. De pensie nici nu mai pomenesc.
  • @Mihai: Nu stiu situatia radiourilor lor pentru ca pana acum au avut totul la gramada cu PrimaTV, dar sa syi ca nu cred ca situatia e roz chiar daca sunt cei mai ascultati.... Asa si ProTV face audiente mari , dar are pierderi uriase
  • Stau si ma intreb acum ce modificari vor aparea in structura programelor Prima TV si daca se va continua colaborarea cu Cronica care acum e la un post de radio ce nu mai face parte din acelasi grup. Ramane de vazut !

    Ca sa ii raspund lui Andrei.eu - Postul de televiziune Pro 7 nu a fost restrictionat de la retransmisia pe teritoriul Romaniei. De cand am cablu tv nu cred ca a existat o perioada in care sa nu am postul in grila. Il am in continuare in grila si singurul lucru pe care il regret e ca nu pot invata germana.
  • Separarea radioului de tv a fost facuta pt ca Prima avea pierderi mari si radiourile erau pe profit din cate stiu si nemtii nu vroiau sa le dea ieftin . Cred ca sont singurele radiouri pe profit de la noi
  • de parca s-ar fi simtit prezenta grupului ProSiebenSat.1 la sefia PRIMA TV, la ce emisiuni si filme slabute difuzeaza prima tv. La ce grafica oribila are Focus . Da' daca ar fi transformat Prima TV in PRO 7 ca in Germania era ceva. Filme,seriale,emisiuni, aia televiziune. Pacat ca nasparlii astia de la cablu au incetat retransmisia PRO 7 pe teritoriul Romaniei.
  • Cat sa mai suporte nemtii pierderile din Romania ?!
    Cred ca grecii au luat teapa si nu au stiut in ce se baga. O fi Kiss pe primul loc in audiente in Romania, dar e pe primul loc si la pierderi.
  • Antenna Group aia e germana, greceasca sau spaniola? Ca voi. pe rand, in articole, ati tot schimbat tara de provienenta a grupului media
  • Poate la grupul GREC Antenna Group. Deși oricum e corect de când nemții sunt stăpânii grecilor.

Trimite un comentariu