Skip to main content

Cele mai ascultate posturi de radio. Ultimele cifre de audiență

 

Sursa: debanat.ro
Sursa: debanat.ro

Publicitate

AUDIENȚE RADIO. Kiss FM rămâne în continuare cel mai ascultat post de radio din orașe, iar Radio ZU conduce în București, potrivit ultimelor cifre, apărute astăzi.

Kiss FM are cei mai mulți ascultători la nivel urban, în timp ce Radio ZU rămâne lider pe București, potrivit studiului de audiență radio, realizat în perioada 2 septembrie – 22 decembrie 2013 de institutele de sondare IMAS și GFK.

La nivelul Capitalei, Radio ZU a avut, în perioada analizată, 257.500 de ascultători pe zi, fiind urmat de Radio România Actualități, cu 234.200 de ascultători.

Pe segmentul urban, Kiss FM deține supremația, cu peste 1,6 milioane de ascultători, în scădere față de toamna lui 2012. Cu toate acestea, postul rămâne la o distanță notabilă, de peste 360.000 de ascultători, de locul doi, Radio România Actualități.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, ultimele date de audiență, apărute în urmă cu puțin timp.

Audiența posturilor radio în BUCUREȘTI, în perioada 2 septembrie – 22 decembrie 2013

Post radio   Nr ascultatori toamna 2013   Nr ascultatori toamna 2012   Diferenta  
Radio ZU 257.500 302.500 -45.000
Radio Romania Actualitati 234.200 236.200 -2.000
Kiss FM 181.900 192.200 -10.300
Magic FM 168.100 177.200 -9.100
Europa FM 113.800 115.100 -1.300
Radio 21 102.900 98.700 4.200
Pro FM 102.300 126.300 -24.000
Romantic FM 97.900 103.000 -5.100
Rock FM 88.100 81.600 6.500
National FM 50.900 40.100 10.800
Antena Satelor 49.600 39.300 10.300
Vibe FM 46.800 48.900 -2.100
Radio Romania Cultural 26.600 32.300 -5.700
Radio Smart FM 22.000 -
Bucuresti FM 19.100 16.100 3.000
Radio Guerrilla - 61.700
Gold FM - 32.600
Dance FM - 22.000
Music FM - 8.000

Sursa: Studiul Național de Audiență Radio

BUCUREȘTI. Național FM și Antena Satelor, cele mai mari creșteri

  • Radio ZU, postul deținut de trustul Intact, este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, la nivelul Capitalei. Radio ZU a înregistrat o medie de 257.500 de ascultători, în scădere, față de valul precedent, cu 45.000 de ascultători.
  • Locul al doilea este al postului Radio România Actualități, cu 234.200 de ascultători în Capitală. Iar Kiss FM ocupă locul trei cu peste 180.000 de ascultători.
  • Cele mai multe posturi de radio au înregistrat scăderi în privința audienței la nivelul Capitalei.
  • Radio ZU și Pro FM sunt posturile cu cele mai mari scăderi, primul a pierdut 45.000 de ascultători, în timp ce postul grupului Pro a avut în toamna lui 2013 cu 24.000 de ascultători mai puțin decât în aceeași perioadă a lui 2012.
  • La nivelul Bucureștiului, cele mai mari creșteri au fost înregistrate de posturile Național FM (+ 10.800 ascultători), Antena Satelor (+10.300) și Rock FM (+6.500).
  • Creșteri au mai înregistrat și posturile Radio 21 (+ 4.200) și Smart FM ( + 3.000 de ascultători).

Audiența posturilor radio la nivel URBAN, în perioada 2 septembrie – 22 decembrie 2013

Post radio   Nr ascultatori toamna 2013   Nr ascultatori toamna 2012   Diferenta  
Kiss FM 1.642.700 1.663.700 -21.000
Radio Romania Actualitati 1.280.400 1.297.200 -16.800
Radio ZU 1.139.300 1.262.400 -123.100
Pro FM 1.073.100 1.006.400 66.700
Europa FM 1.009.500 1.132.800 -123.300
Magic FM 658.500 575.400 83.100
Radio 21 516.700 509.100 7.600
Antena Satelor 244.800 218.500 26.300
Oltenia Craiova 208.700 161.000 47.700
Rock FM 206.500 205.500 1.000
National FM 202.300 202.000 300
Radio Iasi 156.200 125.900 30.300
Radio Romania Cultural 137.800 130.400 7.400
Radio Timisoara 110.600 134.800 -24.200
Radio Resita 62.000 88.500 -26.500
Radio Cluj 59.900 69.600 -9.700
Radio Targu Mures 45.600 57.200 -11.600
Radio Constanta 43.900 34.100 9.800
Radio Bucuresti 34.000 52.600 -18.600

Sursa: Studiul Național de Audiență Radio

URBAN. Magic FM și Pro FM, cele mai mari creșteri. Europa FM și Radio ZU, în scădere

  • Kiss FM rămâne postul de radio cu cea mai mare audiență la orașe. Acesta a fost ascultat în medie, în perioada analizată, de peste 1,6 milioane de persoane din mediul urban.
  • Locul doi este ocupat de Radio România, cu aproape 1,3 milioane de ascultători.
  • Radio ZU, liderul de audiență din București, este pe locul trei la nivelul orașelor din întreaga țară. Postul de radio al trustului Intact a obținut o audiență de peste 1,1 milioane de ascultători.
  • Magic FM și Pro FM au înregistrat cele mai mari creșteri în privința publicului de la orașe. Magic FM a câștigat peste 83.000 de ascultători, în timp ce Pro FM a crescut cu 66.700 ascultători.
  • Europa FM și Radio ZU au înregistrat cele mai mari scăderi de audiență în toamnă anului trecut, față de aceeași perioadă a lui 2012. Fiecare dintre cele două posturi a pierdut în jur de 123.000 de ascultători.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • intrati aici este un mic radio facut de un prieten speram sava placa:
    http://radiovox25.listen2myshow.com/
  • EuropaFM inregistreaza o scadere pentru ca e un post prea bun pentru Romania. Unde mai auzi minutul de sanatate sau stirea despre timp limbe si asa mai departe?
  • Dragilor,
    De cativa ani spuneti ca postul de radio Kiss FM este in cadere libera. Tot asteptam caderea asta libera si ei ies mereu primii in audiente. Cineva spunea ca Magic este peste Kiss. Nu inteleg cum putem vedea aceleasi cifre si sa le citim altfel. Cifrele sunt clare. Kiss e primul in Romania, Zu e primul in Bucuresti. Daca aveti idee cat de cat despre ce se intampla cu un post de radio aflati ca e normal ca la un interval de timp acesta sa mai scada in audiente. Momentan Kiss nu a parasit primul loc. Este acolo din vara lui 2009 fara pauze. Probabil dupa plecarea lui Huidu in ianuarie 2015 o sa vedem o scadere. Insa asta e doar o parere personala. Asta a prognoza mea. Cifrele pe care le avem cu totii si sunt publice nu pot fi interpretate in 1000 de feluri. Nu inteleg atatea opinii pe aceleasi cifre. De aici trag concluzia ca sunt doar rautati. Din pacate gasesc tot mai putine comentarii rationale si corecte aici.
  • Da ma lasati cu Berghea!? Europa FM e in cadere de ani buni si tot asa o vor tine. RRomania va fi depasita de Zu si Kiss FM, in scurt timp.
  • GUERILLA! Hai inapoi in FM! Nu am ce asculta la radio in masina!
    Merge Smart, merge magic... da mi-e dor de comentarii si umor de calitate!
    (39000 de ascultatori "antena satelor" in Bucuresti???? - in ce cartier, in primaverii?)
  • Daca voi credeti ca in 18-49 mai e un public commercial adecvat va inselati...18-65 e publicul comercial atata timp cat 65 e varsta de pensionare iar pana atunci oamenii sunt obligati sa fie activi sa cumpere... Chiar si pempersi cumpara bunica de 55 ca mamica de 24 nu asculta radio ca nu are timp... Nu are timp nici de cumparaturi etc... RRA pe 18-65 sta mai bine dacat va imaginati... Apropo transmite vreun post de radio manifestari sportive in direct? La milioane de masini nu exista inca posibilitate de vizionare TV in timpul mersului... se asculta RRA in toate masinile si sunt milioane...studiile sunt pe bune: radiourile comerciale au reprezentanti in ARA...deci oameni buni totul e pe bune!!! Ascultati dragi comentatori ce radio doriti dar comentati obiectivi sau neutri fara sa atacati din rautate si frustrari! Success tuturor in 2014 si nu mai fiti subiectivi cum sunt eu:))) Sau daca sunteti subiectivi fiti fara sa atacati cu mizerii in spatele unui pseudonim ce va da imbold...
  • Daca ne raportam la numarul de ascultatori, Radio 21 sta cel mai bine la publicul comercial , iar dupa aia KissFM, MagicFM , ProFM .EuropaFM, MagicFM. Radio Romania Actualitati sta cel mai prost urmat de radio ZU , cei drept, la mare distanta.
  • @Cosmina: Asta e strict parerea ta, asa cum si eu mi-am exprimat propia impresie.
    M-am uitat acum la publicul comercial din totalul populatiei si am observat ca Radio Romania si Radio Zu stau cel mai prost. la cati ascultatori au trebuiau sa aibe cu vreo 100 de mii de ascultatori peste la publicul comercial, dar nu se intampla asta din cauza unor emisiuni pentru un public mai mare cum ar fi Badea sau acei dj care incearca sa le "rezolve " problemele ascultatorilor. de exemplu intr-o seara am auzit un ascultator cum o intreba pe prezentatoare ce sa faca pentru ca s-a despartit de sotie. e clar ca ala nu era un ascultator din targetul comercial, era doar asa sa dea bine la numaratoare.
  • Csaby ??? Jos Basescu ! Cine nu ne da dreptate e impotriva noastra ! "Noi" sintem cei mai buni ,cei mai destepti si numarul 1 mondial ! Chiar nu iti dai seama ca radioul este mai mult decat razboiul asta fara rost in care tu vrei sa demonstrezi ceva cu orice pret de ani buni ? E pasiune si dorinta de a face lucrurile frumos chiar daca esti mort de somn sau ai avut o zi proasta ! E prietenie si nu razboiul asta pe care il tot duci aici fara rost .Nici macar nu e razboiul tau . Nu esti satul de pe televizor de razboaie de genul asta fara miza ? In care profesionalismul oamenilor care au rezultate este lasat in plan secund pentru a spune doar ca sintem numarul 1 sau jos Basescu ? Inseamna ca nu ai inteles nimic din radio si esti doar un vanzator care maine poate vinde orice altceva fara sa tanjeasca dupa radio . Bafta la realizari de target ! Radioul este altceva !
  • Hmmm... Oare cum sa-ti explic cat mai simplu ca sa intelegi importanta market share-ului ?
    Putina atentie: inchipuieti ca 100 de mii de oameni asculta un anumit post de radio timp de 10 minute in fiecare zi. Acum gandeste-te ca doar 50 de mii asculta un altul, insa o fac cate 3 ore in fiecare zi.
    Tu pe care post de radio ti-ai difuza publicitate ?
  • kiss fm decade di ce in ce mai mult, iar pro fm mi se pare ca stagneaza intr-un punct acolo....e constant. radio zu se pare ca are o evolutie din ce in ce mai buna. in ultima vreme i-am ascultat si eu destul de mult pe cei de la zu si recunosc ca imi plac emisiunile lor
  • Publicitarii cumpara ascultatori, nu cota de piata! Degeaba ai 1000 de fanatici care te asculta 15 ore pe zi, sunt irelevanti.
  • Daca imi amintesc eu bine din postarile de pe facebook ale lui Dinculescu, Zafiu si inca cativa tot din trust de la ei, au fost si ei plecat de multe ori sa se perfectioneze afara, dar n-au asimilat nimic sau poate n-au adaptat pentru piata locala din ce au invatat.

Trimite un comentariu