Skip to main content

CULMEA ADVERTORIALULUI. Cumperi spațiu și ataci contra cost: ancheta-advertorial

 

Capturaţi ecranul complet 17.01.2014 162514.bmp
Site-ul Adevărul, ediția de Moldova vine astăzi cu un gen nou de presă: investigația-advertorial. Două articole sunt la prima vedere investigații ale ziarului, fiind structurate ca materiale pline de dezvăluiri. În fapt, cele două articole sunt advertoriale.

Publicitate

Unul dintre acestea prezintă dezvăluiri despre cum a făcut avere Natalia Politov, președintele consiliului de administrație Victoriabank, de care acţionarii „încearcă” să scape.

„Acţionarii de la „Victoriabank" au aflat că preşedintele consiliului de administraţie, Natalia Politov, care a ajuns în fruntea instituţiei financiare în anul 2007, a creat un sistem de delapidare a unor sume imense prin intermediul unor companii efemere şi al unor oameni de paie. În prezent se află pe rol mai multe dosare penale despre înşelăciuni la „Victoriabank", anunță advertorialul-anchetă.

Un al doilea advertorial, tot din Adevărul, ediția de Moldova, se referă la o companie moldovenească: Avalanşa de abuzuri comise de BNAA şi Asito nu permite examinarea recursului Grawe Carat cu privire la excluderea din sistemul Cartea Verde (P). 

Articolul a fost semnalat de Dragoș Stanca pe pagina sa de Facebook.

Capturaţi ecranul complet 17.01.2014 164122.bmp

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu e nimic nou. Acest tip de "jurnalism" a fost inventat de Dan Diaconescu la OTV si a ajutat consistent la producerea averii lui Dan Diaconescu.
  • Trist sa observi in ce situatie a ajuns presa in general. Daca ne gandim unde era aceasta acum 20 de ani si unde este acum :D Totul este diluat si orice zvon devine o stire, orice fituica devine ziar si orice individ care apare repetat la tv devine lider de opinie

Trimite un comentariu