Skip to main content

Bingo, Altex şi Carrefour au mizat pe Valentine's Day. Reclamele care s-au asociat cu Ziua Îndrăgostiţilor

 

Valentine's Day
Foto: EVZ.ro

Publicitate

Cine şi-a asociat imaginea cu Ziua îndrăgostiţilor? Câte reclame au folosit Valentine' s Day? Pe TV Bingo România, Altex şi Carrefour sunt brandurile care au mizat cel mai mult pe Ziua Îndrăgostiţilor, potrivit unei monitorizări MediaTrust. Radiourile au avut însă cele mai multe reclame legate de Valentine's Day.

Paginademedia.ro vă prezintă rezultatele monitorizării:

Un promo pentru emisiunea de noroc de la Antena 1 - Super Bingo Metropolis - a avut 136 de difuzări, în perioada 1 - 14 februarie. Spotul "Super Bingo Metropolis aduce partida specială a îndrăgostiţilor..." a fost reclama cu cele mai multe difuzări, potrivit unei monitorizări mediaTRUST.

De menţionat că autopromovarea (promovarea unui program TV) are un regim diferit faţă de restul spoturilor difuzate în calupurile de publiciate. Anunţurile de autopromovare nu sunt calculate la cele 12 minute de publicitate pe care au voie să le difuzeze televiziunile comerciale, potrivit Legii audiovizualului.

Pe locul doi, pe TV, s-a clasat magazinul de electrocasnice Altex cu reclama „De Valentine’s Day te îndrăgosteşti...”, care a înregistrat 100 de difuzări.

Carrefour se află pe locul trei cu reclama TV „Carrefour sărbătoreşte Ziua îndrăgostiţilor...” care a avut 86 de difuzări şi un rate card de 23.979 euro.

Radiourile, pline de Valentine's Day

Posturile de radio au difuzat cele mai multe reclame care au avut ca subiect Valentine's Day, în perioada 1 – 14 februarie 2014, potrivit studiului realizat de agenţia de monitorizare mediaTRUST.

În perioada analizată, radiourile au difuzat 825 de reclame, fiind urmate de televiziuni cu 352 de spoturi. În timp ce presa a tipărit doar 25 de materiale publicitare cu subiectul Valentin's Day.

În perioada 1 – 14 februarie 2014 au fost înregistrate 1.234 de reclame difuzate ce au avut ca subiect Ziua Îndrăgostiţilor, potrivit monitorizării mediaTRUST.

Distribuţia reclamelor Valentine's Day, în funcţie de canalul de difuzare

Top Valentine's Day

Europa FM a fost postul de radio cu cele mai multe reclame de Valentine's Day. Pro FM s-a clasat pe locul doi în topul radiourilor, cu 215 spoturi, iar Radio ZU a difuzat 149 de reclame, în cele două săptămâni care au precedat Ziua Îndrăgostiţilor.

România TV, singura televiziune de ştiri din top

În clasamentul televiziunilor se află România TV care a difuzat 59 de reclame, Pro TV cu 58 de reclame, Antena Stars şi GSP TV, fiecare cu câte 48 de reclame difuzate.

Presa tipărită, săracă în reclame prilejuite de Valentine's Day

Ziarul Ring, Nine o’Clock şi Libertatea conduc în topul publicaţiilor cu cele mai multe reclame de Valentine’s Day.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus