Skip to main content

Broșura Kaufland, mult mai răsfoită decât cel mai citit tabloid. Publicația magazinului, peste trei milioane de cititori

 

KauflandBroșura Kaufland este „la milioane de cititori distanță” de majoritatea publicațiilor din România auditate de BRAT.

Publicitate

Potrivit celui mai recent studiu de audiență publicat de Biroul Român de Audit Transmedia, "revista" lanțului de magazine este mult mai răsfoită decât cel mai citit tabloid - Click!, care a avut 587.000 de cititori, în medie pe ediție, în perioada 23 ianuarie 2012 - 22 decembrie 2013.

Broșura săpămânală Kaufland are o audiență de 3.290.000 de cititori, în medie pe ediție, potrivit studiului SNA Focus.  Publicația are peste 20 de pagini color și prezintă, evident, reclame cu produsele din magazin.

Aceasta este, de altfel, și singura publicație de acest gen care se regăsește în topul BRAT.

PRECIZARE. Este necesar de precizat că publicația Kaufland este o broșură de autopromovare, distribuită săptămânal, în mod gratuit, la nivel național. În timp ce Click!, tabloidul editat de Adevărul Holding, este un ziar plătit, cu apariție cotidiană și distribuție națională.

În urmă cu aproximativ un an de zile, Cătălin Tolontan semnala aceeași "anomalie" - ziarul cu cel mai mare tiraj înregistrat la BRAT, la momentul respectiv, era săptămânalul Kaufland (3,5 milioane de exemplare difuzate).

Topul ziarelor centrale, cu apariție cotidiană, îl găsiți AICI.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Da, au tiraj de peste 3 milioane. Asta inseamna ca infunda 3 milioane de cutii postale cu spam, nu ca 3 milioane de persoane citeste continutul sau vad reclamele. Hai sa fim seriosi, stirea asta e de reclama mascata, ca sa poata ei sa vanda spatiu publicitar in revista la suprapreturi.
  • sincer acum, eu citesc saptamana de saptamana pliantul din lidl... la fel de des citesc pliantele din carrefour si din cora. pe de alta parte, libertatea sau click nu am mai cumparat de prin mai anul trecut... si atunci am aruncat ziarul si am pastrat doar programul tv de pasti...
  • Lumea e interesata de aceea brosura pentru ca au cele mai mici preturi cel putin aici in Constanta ei alaturi de Auchan au cele mai bune oferte
  • a retinut ce s-a mai scumpit si ce NU, ca sa nu se mai lase informat de reporteri isterici. Eu lucrez in presa scrisa, si tot revistele Penny, Profi, Mega Image, Cora, le citesc cu mai multa placere.
  • daaa, se mototolește ușor, e drept... dar se ia vopseaua :)
    dacă o găsești în cutia de poștă, înseamnă că o citești?
    ia zi, andrei, ce-ai reținut din ultimul număr?
    :)
  • Nu numai ca e citita de atat de multi oameni, dar e si de-o calitate editoriala net superioara celorlalte publicatii.

Trimite un comentariu