Skip to main content

GMP Advertising, agenția care a realizat campania Why don't you come over, se afiliază la o companie din Germania

 

felix-tataru-iqads

Publicitate

Agenția GMP Advertising, deținută de Felix Tătaru, a anunțat afilierea la Jung Von Matt, cea mai mare agenție din Germania.

Afilierea oficială GMP Advertising la Jung Von Matt vine după câțiva ani în care cele două agenții au colaborat.

Ce înseamnă afilierea?

Felix Tătaru, GMP Advertising, pentru Paginademedia.ro:

“Înseamnă acces la traininguri, înseamnă acces la tools-urile folosite de ei, acces la know-how, în primul rând, dincolo de clienții. Totodată, în urma acestei afilieri, le reprezentăm interesele pe piața românească”

Va intra Jung Von Matt și în acționariat?

“Luăm în calcul și intrarea în acționariat. Oricum, modelul lor este să cumpere pachete minoritare în acțiuni. Deocamdată vorbim de afiliere”, a spus Felix Tătaru.

În prezent, agenția GMP Advertising este deținută, 100%, de Felix Tătaru.

GMP Advertising va avea acces la know-how-ul, standardele, uneltele și resursele oferite de rețeaua independentă de comunicare din Europa cea mai premiată în cadrul festivalelor de eficiența și a celor creative.

Despre Jung von Matt
Jung von Matt este o rețea germană lansată în 1991 de Holger Jung și Jean-Remy von Matt în Hamburg.

Jung von Matt are agenții în țări precum Austria, China, Cehia, Germania, Ungaria, Polonia, Slovacia, Suedia și Elveția. Agenția este vedetă la festivalurile de publicitate. În 2012, Jung von Matt a ocupat locul al doilea în topul celor mai creative agenții independente de publicitate, și cea mai creativă din Germania. Agenția a fost pe primele locuri și în anii 2011 și 2010. Și la premiile ADC, Jung von Matt a primit distincția de cea mai de succes agenție din Germania.

Clienți ai Jung von Matt îi includ pe Axel Springer, Bosch, Mercedes-Benz, Sixt, Unilever, German Post și RWE.

Agenția GMP a fost premiată la festivalurile de publicitate de la Cannes, Golden Drum, dar și la Effie România. Una dintre cele mai cunoscute campanii ce poartă semnătura agenției este cea pentru Gândul.info, Why don't you come over, un răspuns la reticența englezilor de a-i primi pe români să muncească în Marea Britanie.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • e foarte ok ca se intampla asta. inclusiv calitatea spoturilor cu care televiziunile ne asalteaza in pauzele publicitare poate sa creasca. la cat mai multe agentii cu renume. bravo Felix. pe de alta parte acest site este un site de media adresat oamenilor interesati. pentru mercurial incercati la Obor sau la Piata de Gros.
  • Se va scumpi smântâna Sau fainosagul din pateu în cazul asta asta? Știre fără plus valoare căci cui îi pasă?

Trimite un comentariu