Skip to main content

INSOMNIACII. Milioane de români rămân la televizor după miezul nopții. Câți români își pierd nopțile în fața ecranelor

 

Sursa foto: wallpaperswala.com

Publicitate

ANALIZĂ. Românii consumă programele TV și mult după miezul nopții. De la ora 00.00 și până la 6 dimineață, câteva milioane de români sunt, în total, în fiecare minut, în fața televizoarelor.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, care este consumul de televiziune în toiul nopții și la ce posturi de televiziune aleg românii să se uite. O analiză realizată cu sprijinul agenției de media BPN.

Pe tot intervalul 24.00-6.00, media în fiecare minut este de 1,8 milioane de români în fața televizoarelor, cei mai mulți (peste un milion), de la orașe.

Consumul TV pe ore este diferit:

  • Prima oră după miezul nopții are cea mai mare audiență: 3,6 milioane de români sunt încă în fața televizoarelor. Cei mai mulți sunt la orașe: două treimi.
  • După ora unu noaptea, audiența scade simțitor. Ca și în celelalte intervale orare nocturne, cei de la sate se uită mai puțin la televizor pet imp de noapte.
  • De la 3 și până la șase dimineața, consumul TV se menține la parametri asemănători: în jur de 600.000 de orășeni se uită pe un program TV și sub 500.000 de locuitori de la sate.

Consumul de televiziune în intervalul orar 00.00-6.00, în ultimele luni (număr telespectatori pe minut):

  TOTAL   URBAN   RURAL  
24:00 - 25:00 3.600.000 2.260.000 1.340.000
01:00 - 2:00 2.217.000 1.370.000 847.000
02:00 - 03:00 1.484.000 889.000 595.000
03:00 - 04:00 1.148.000 666.000 482.000
04:00 - 05:00 1.048.000 586.000 462.000
05:00 - 06:00 1.207.000 646.000 561.000
MEDIA 24.00-6.00 1.783.000 1.069.000 714.000

Sursa: ARMA, date prelucrate de agenția de media BPN

Pro TV, pe primul loc după miezul nopții

Marile posturi au audiențe de câteva ori mai mici în toiul nopții, față de cifrele cu care sunt obișnuiți în timpul zilei.

Pe intervalul de noapte, Pro TV este cel mai urmărit post TV: 207.000 de telespectatori pe minut. Urmează, în top, la mică distanță, Antena 1, cu 193.000 de români în fața televizoarelor. Antena 3 completează podiumul nocturn, cu 115.000 de telespectatori pe intervalul de noapte.

Cei mai mulți telespectatori ai posturilor sunt de la orașe. Dacă la clasamentul general Pro TV este pe prima poziție, la orașe Antena 1 are ceva mai mulți telespectatori: 123.000, față de 119.000 la Pro TV. La sate, Pro TV este mai vizionat noaptea: 88.000 de săteni se uită la Pro noaptea, față de 70.000 la Antena 1.

Ce fac celelalte posturi de știri?

După Antena 3, următorul canal de știri vizionat noaptea este România TV (aproape 70.000 de telespectatori), apoi Realitatea TV (52.000) și B1 TV (46.000).

Audiența posturilor TV în ultimele luni, în intervalul orar 00.00-06.00:

    TOTAL   URBAN   RURAL  
1 Pro TV 207.000 119.000 88.000
2 Antena 1 193.000 123.000 70.000
3 Kanal D 125.000 69.000 56.000
4 Antena 3 115.000 75.000 40.000
5 Prima TV 74.000 43.000 31.000
6 Romania TV 67.000 39.000 28.000
7 TVR 1 58.000 31.000 27.000
8 Realitatea TV 52.000 27.000 25.000
9 B1TV 46.000 30.000 16.000
10 National TV 38.000 22.000 16.000
11 Acasa 37.000 23.000 14.000
12 Disney 37.000 15.000 22.000
13 TVR 2 34.000 18.000 16.000
14 Pro Cinema 29.000 20.000 9.000
15 AXN 26.000 22.000 4.000
16 Antena Stars 26.000 15.000 11.000
17 ETNO 23.000 9.000 14.000
18 Diva Universal 18.000 15.000 3.000
19 Sport.ro 18.000 10.000 8.000
20 Euforia 14.000 12.000 2.000
21 Universal Channel 14.000 11.000 3.000
22 National Geographic 14.000 11.000 3.000
23 TCM 13.000 9.000 4.000
24 Film Cafe 11.000 9.000 2.000
25 Disney Junior 11.000 8.000 3.000
26 History Channel 10.000 8.000 2.000
27 Taraf TV 10.000 5.000 5.000
28 gspTV 10.000 4.000 6.000
29 Eurosport 9.000 6.000 3.000
30 Discovery 9.000 5.000 4.000
31 Favorit TV 9.000 4.000 5.000
32 Kiss TV 8.000 5.000 3.000
33 National Geographic Wild 6.000 5.000 1.000
34 EuroSport 2 6.000 4.000 2.000
35 U TV 6.000 4.000 2.000
36 AXN White 6.000 4.000 2.000
37 Boomerang 6.000 3.000 3.000
38 Dolce Sport 6.000 2.000 4.000
39 Nickelodeon 5.000 5.000 0
40 AXN Black 5.000 3.000 2.000
41 Animal Planet 5.000 3.000 2.000
42 National 24 PLUS 5.000 3.000 2.000
43 Cartoon Network 5.000 2.000 3.000
44 Look TV - 31.12.2013 4.000 2.000 2.000
45 Acasa Gold 4.000 2.000 2.000
46 Mynele TV 4.000 1.000 3.000
47 Music Channel 3.000 2.000 1.000
48 TLC 3.000 2.000 1.000
49 MTV Ro 3.000 2.000 1.000
50 TV Neptun 3.000 1.000 2.000

Sursa: ARMA, date prelucrate de agenția de media BPN

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu