Skip to main content

MEDIATIZAȚII. Bianca Drăgușanu și Laurențiu Reghecampf, cele mai multe apariții în presă

 

Bianca Dragusanu - Pro TV

Publicitate

Bianca Drăgușanu și antrenorul Stelei sunt favoriții presei scrise. Cei doi conduc în topul celor mai mediatizate vedete în perioada 15 ianuarie -14 februarie 2014, potrivit unui studiu Media Trust.

Bianca Drăguşanu (133 de mențiuni), Andreea Marin (105 mențiuni), Mihaela Rădulescu (51) şi Oana Roman (51) ocupă primele locuri în topul feminin al celor mai mediatizate vedete în presa scrisă, potrivit mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare.

Bianca Drăgușanu a apărut în materiale ce au avut ca subiect divorţul de Victor Slav şi presupusa relaţie cu Adrian Cristea.

1

Oana Roman este surpriza acestui clasament, căsătoria recentă a vedetei a fost intens mediatizată. Antonia este pe locul patru în top cu 46 de menţiuni, urmată de Nicoleta Luciu cu 43 de menţiuni. Din top mai fac parte Loredana Groza cu 42 menţiuni, Andreea Raicu (40 menţiuni), Adela Popescu (39 menţiuni) şi Monica Gabor (38 menţiuni).

 

Topul masculin este condus de Laurenţiu Reghecampf, antrenorul echipei de fotbal Steaua Bucureşti, cu 230 de menţiuni. Locul doi este ocupat de finanátorul Stelei, Gigi Becali cu 223 de menţiuni. Adrian Mutu este pe locul trei în top cu 207 menţiuni care fac referire, în principal la debutul său în cadrul echipei de fotbal Petrolul Ploieşti.

Locul patru este ocupat de Gheorghe Hagi cu 97 de menţiuni, urmat de Mircea Sandu cu 93 de menţiuni. Prezentatorul TV Victor Slav se află în top cu 92 de apariţii, urmat îndeaproape de fotbalistul Adrian Cristea cu 88 de menţiuni. Din clasament mai fac parte Victor Piţurcă (81 menţiuni), Cătălin Botezatu (80 menţiuni) şi Radu Mazăre (76 menţiuni).

Celebrităţi pe coperte
Bianca Drăguşanu ocupă primul loc şi în topul apariţiilor pe copertă cu 43 de menţiuni. Gigi Becali ocupă locul doi cu 41 de meţiuni. Fostul soţ al Biancăi Drăguşanu, Victor Slav ocupă locul trei cu 39 de apariţii, urmat de Andreea Marin cu 32 menţiuni.

Despre raport

Raportul mediaTRUST analizează gradul de popularitate al celebrităţilor româneşti, pe baza expuneriilor în presă. Cercetarea oferă, de asemenea, date privind valoarea echivalentă de publicitate (unul dintre indicii care reflect eficacitatea informaţiilor analizate) a fiecărei celebrităţi din presă. Analiza a luat în considerare publicaţii tipărite care au apărut între 15 decembrie 2013 şi 14 ianuarie 2014, monitorizate de mediaTRUST.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu