Skip to main content

Publicis Groupe, venituri de șapte miliarde de euro la nivel global în 2013

 

Maurice Levy
Maurice Lévy, președintele și CEO al Publicis Groupe. FOTO: BrandRepublic.com

Publicitate

Publicis Groupe, al treilea cel mai mare grup de publicitate la nivel mondial, a înregistrat anul trecut venituri globale de 6,95 de miliarde de euro, potrivit BrandRepublic.com.

Operațiunile din Europa ale Publicis Groupe au generat, anul trecut, venituri de peste două miliarde de euro.

Grupul Publicis România a înregistrat o cifră de afaceri de 18 milioane euro, potrivit unui anunț făcut de oficialii locali.

Din Grupul Publicis România fac parte: Publicis (agentia full service), Publicis Dialog (agentia specializată în Trade Marketing și Shopper Marketing), Publicis Events (agenția specializată în evenimente) și Optimedia – media.

Publicis Groupe se unește cu Omnicom până la sfârșitul acestui an. UE și-ș dat acordul pentru fuziune

În momentul de față, grupul de publicitate francez Publicis Groupe lucrează la proiectul de fuziune cu gigantul american Omnicom, care a fost anunțat în iulie 2013.

Inițial, fuziunea dintre Publicis Groupe şi Omnicom Group era programată să se finalizeze în primul trimestru al acestui an. Însă, la începutul acestei luni, Omnicom a spus că cel mai probabil acest lucru se va întâmpla în a doua parte a lui 2014 (trimestrul trei), potrivit BrandRepublic.com.

Maurice Lévy, președintele și CEO al Publicis Groupe: 

"Proiectul de fuziune progresează treptat. Momentan suntem în faza obținerii de autorizații din partea autorităților competente, o etapă care se desfășoară fără probleme", a spus Levy.

La începutul acestui an (9 ianuarie 2014) Comisia Europeană și-a dat acordul pentru proiectul de fuziune dintre Publicis și Omnicom, potrivit cotidianului francez Le Monde.

După ce au analizat condițiile de fuziune, Comisia a concluzionat că "operațiunea nu va pune niciun fel de problemă de concurență", chiar și dacă noua entitate va deveni lider în domeniul publicității la nivel mondial.

În prezent, Omnicom este a doua cea mai mare companie de publicitate din lume, iar Publicis este numărul trei, prima poziție fiind ocupată de WPP. În urma fuziunii celor două va rezulta Publicis Omnicom Group, un gigant care va avea 130 de mii de angajați în întreaga lume și o cifră de afaceri de 20 de miliarde de euro, mai scrie Le Monde.

Printre agențiile lor cele mai cunoscute se numără: BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Razorfish, Publicis Worldwide, Ketchum și ZenithOptimedia.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu