Skip to main content

Publicis Groupe, venituri de şapte miliarde de euro la nivel global în 2013

 

Maurice Levy
Maurice Lévy, preşedintele şi CEO al Publicis Groupe. FOTO: BrandRepublic.com

Publicitate

Publicis Groupe, al treilea cel mai mare grup de publicitate la nivel mondial, a înregistrat anul trecut venituri globale de 6,95 de miliarde de euro, potrivit BrandRepublic.com.

Operaţiunile din Europa ale Publicis Groupe au generat, anul trecut, venituri de peste două miliarde de euro.

Grupul Publicis România a înregistrat o cifră de afaceri de 18 milioane euro, potrivit unui anunţ făcut de oficialii locali.

Din Grupul Publicis România fac parte: Publicis (agentia full service), Publicis Dialog (agentia specializată în Trade Marketing şi Shopper Marketing), Publicis Events (agenţia specializată în evenimente) şi Optimedia – media.

Publicis Groupe se uneşte cu Omnicom până la sfârşitul acestui an. UE şi-ş dat acordul pentru fuziune

În momentul de faţă, grupul de publicitate francez Publicis Groupe lucrează la proiectul de fuziune cu gigantul american Omnicom, care a fost anunţat în iulie 2013.

Iniţial, fuziunea dintre Publicis Groupe şi Omnicom Group era programată să se finalizeze în primul trimestru al acestui an. Însă, la începutul acestei luni, Omnicom a spus că cel mai probabil acest lucru se va întâmpla în a doua parte a lui 2014 (trimestrul trei), potrivit BrandRepublic.com.

Maurice Lévy, preşedintele şi CEO al Publicis Groupe: 

"Proiectul de fuziune progresează treptat. Momentan suntem în faza obţinerii de autorizaţii din partea autorităţilor competente, o etapă care se desfăşoară fără probleme", a spus Levy.

La începutul acestui an (9 ianuarie 2014) Comisia Europeană şi-a dat acordul pentru proiectul de fuziune dintre Publicis şi Omnicom, potrivit cotidianului francez Le Monde.

După ce au analizat condiţiile de fuziune, Comisia a concluzionat că "operaţiunea nu va pune niciun fel de problemă de concurenţă", chiar şi dacă noua entitate va deveni lider în domeniul publicităţii la nivel mondial.

În prezent, Omnicom este a doua cea mai mare companie de publicitate din lume, iar Publicis este numărul trei, prima poziţie fiind ocupată de WPP. În urma fuziunii celor două va rezulta Publicis Omnicom Group, un gigant care va avea 130 de mii de angajaţi în întreaga lume şi o cifră de afaceri de 20 de miliarde de euro, mai scrie Le Monde.

Printre agenţiile lor cele mai cunoscute se numără: BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Razorfish, Publicis Worldwide, Ketchum şi ZenithOptimedia.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus