Skip to main content

Românii au talent, aproape 5,5 milioane de telespectatori. Peste jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau pe Pro TV

 

Romanii-au-talent

Publicitate

Românii au talent a scos audiențe peste cele de săptămâna trecută, când a debutat sezonul. Emisiunea a dominat intervalul de difuzare: peste jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau cu ochii pe Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 5,5 milioane de români pe minut se uitau la Românii au talent, cu jumătate de milion mai mulți decât săptămâna trecută. Cota de piață a fost de 52,4%, ceea ce înseamnă că peste jumătate dintre  românii care aveau televizoarele deschise se uitau la Pro TV.

Audiența a fost de peste opt ori mai mare decât locul doi, ocupat de Antena 1.

URBAN. Și la orașe, audiența a fost mai mare decât săptămâna trecută: peste 2,7 milioane de telespectatori, cu aproape 150.000 peste prima ediție a sezonului.. Următorul clasat, Antena 1, avea o medie de 400.000 de orășeni.

COMERCIAL. Din publicul emisiunii, peste un milion și jumătate de persoane au fost din segmentul 18-49 de ani (27,1 rating pe targetul comercial). Cota de piață pe segment a fost de 57%. Locul doi, Antena 1, avea o medie de 240.000 de persoane pe acest target (4,2 rating) și o cotă de piață  de 8,9%.

Audiențele posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAȚIONAL:

  Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 5.439.000 28.6 52.4
Antena 1 649.000 3.4 6.3
Kanal D 460.000 2.4 4.4
Antena 3 318.000 1.7 3.1
National TV 318.000 1.7 3.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiențele posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:

  Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 2.739.000 26.1 48.8
Antena 1 399.000 3.8 7.1
Antena 3 217.000 2.1 3.9
Kanal D 195.000 1.9 3.5
National TV 186.000 1.8 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiențele posturilor TV vineri, 21 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:

  Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 1.519.000 27.1 57.0
Antena 1 238.000 4.2 8.9
National TV 74.000 1.3 2.8
Kanal D 62.000 1.1 2.3
Acasa 51.000 0.9 1.9

Vezi audiențele emisiunii de săptâmâna trecută, AICI.

Citiți care au fost audiențele tuturor sezoanele Românii au talent, ediție cu ediție, AICI.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • A zis Hossu Longin pe facebook ca meciul de hochei dintre SUA si Rusia a avut in jur de 200 de mii de oameni audienta... Si probabil a fost printre programele de la olimpiada cu audienta cea mai mare (fiind sambata dupa amiaza fara vreo concurenta prea puternica de la alte posturi)
  • Vorbesti ca un orasean care crede ca la sate e capatul pamantului . Mai toti la sate au tv prin cablu sau satelit . Cand ai fost ultima oara intr-un sat romanesc nu ca sa pui poze cool cu o vaca pe facebook ci ca sa vezi cum traiesc oamenii accolo ?
  • Pana una alta asta e sistemul de masurare agreat de televiziuni,clienti si agentii de publicitate. Daca ei il considera corect de ce sa fim noi indignati ? E reglementarea lor . Se aplica si la audientele A3 ;-)
  • Daca Antena 1 scoatea scorul asta, de peste 5 milioane de privitori, domnul Mile nu ar mai fi comentat absolut nimic...ce penibil este Mile...
  • @mad79
    Ei, cei cu corzile, s-au bazat mai mult pe echilibru si risc mai mic in exercitii.
    Octavian Stoica le-a imbinat pe amandoua si-n plus, multa forta.
    Alla Moisei a demonstrat ceva ce-i greu de imaginat referitor la corpul omenesc.
  • Slab, foarte slab! Noroc cu cei doi bufoni din culise(S+M). Doar ei ce mai intretin cat de cat atmosfera.
    Cred ca o al 5-lea sezon al acesui "show" chiar nu-si mai are rostul in grila ProTV. Cu astfel de nontalente si indivizi cu probleme psihice in rol de entertaineri, atat televiziunea cat si oamenii implicati in acest show risca sa cada tot mai mult in penibil.
    Iar cat despre audiente, cred ca romanii mai urmaresc acest show dintr-o inertie a editiilor trecute si pentru ca nu constentiizeaza faptul ca ar putea face ceva mult mai interesat intr-o seara de vineri.
  • bun, poate acele aparate sunt puse in niste case in care tv merge , dar nu se uita nimeni , doar pt a inregisra cat mai multi
  • Si ce daca tu nu te uitai , poti extrapola ca nu s-au uitat 5 milioane ??? Eu nu am incredere in GENERAL in acuratetea masurarii Kantar , audientele erau mult mai profesionist facute pe vremea GfK , dar acum aceasta cifra mi se pare credibila . 5 milioane vineri seara pe un post e posibil doar ca e mai rar , dar e meritul echipei de productie

Trimite un comentariu