Skip to main content

Câți români s-au uitat la a treia ediție Românii au talent. Cifre apropiate de săptămâna trecută

 

Romanii au talent Umbre
Numărul cu umbre al lui Leon Magdan a ridicat sala în picioare

Publicitate

AUDIENȚE. Audițiile Românii au talent continuă să atragă audiențe ridicate. A treia ediție Românii au talent din acest an a avut o audiențe foarte apropiate de săptămâna trecută. Pe întreaga țară, s-a apropiat de 5,4 milioane de români pe minut.

Pe publicul național, ediția a treia a fost ușor sub săptămâna trecută (câteva zeci de mii de persoane diferență). Pe targeturile urban și comercial, cifrele au fost aproape egale cu ediția trecută.

Românii au talent și-a menținut avansul față de locurile următoare: audiențele emisiunii au fost de aproape zece ori mai mari decât ale competitorilor la nivel naționale și de peste op ori la orașe și pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele:

NAȚIONAL: Românii au talent a fost urmărit, la nivel național, de aproape 5,4 milioane de români în fiecare minut (cu aproape 50.000 mai puțini față de săptămâna trecută). Pe locul următor a fost Antena 1, cu 550.000 de persoane.

Vârf național: 6.914.000 de persoane, la ora 21.43

URBAN: La orașe, 2,7 4 milioane de persoane se uitau, în fiecare minut, la Românii au talent, cu 10.000 peste ratingul săptămânii trecute. Pe locul doi, Antena 1 avea o medie de 329.000 de telespectatori.

Vârf urban: 3.404.000 telespectatori, la ora 22.15.

COMERCIAL: Pe segmentul comercial, Românii au talent au atras, la a treia ediție, 1,5 milioane de persoane între 18 și 49 de ani (o scădere ușoară, de 9.000 de telespectatori, față de săptămâna trecută). Pe locul doi pe acest target a fost Antena 1, cu 209.000 de telespectatori.

Audiența posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 5.391.000 28.3 49.3
Antena 1 550.000 2.9 5.0
Kanal D 431.000 2.3 3.9
TVR 1 396.000 2.1 3.6
Antena 3 377.000 2.0 3.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 2.740.000 26.1 46.5
Antena 1 329.000 3.1 5.6
Antena 3 235.000 2.2 4.0
TVR 1 193.000 1.8 3.3
National TV 191.000 1.8 3.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 28 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 1.510.000 26.9 54.7
Antena 1 209.000 3.7 7.6
National TV 83.000 1.5 3.0
TVR 1 65.000 1.2 2.4
Kanal D 52.000 0.9 1.9

Vezi audiența emisiunii de săptămâna trecută, AICI.

Vezi audiențele emisiunii de săptâmâna trecută, AICI.

Citiți care au fost audiențele tuturor sezoanele Românii au talent, ediție cu ediție, AICI.

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Are dreptate teddy, comparatia intre piata americana si cea romaneasca la audientele tv nu e relevanta...Lupta la americani e muuult mai acerba, cu posturi cu traditie de zeci de ani, la noi cu cine sa se bata Protv? cu Antena care nu a auzit de HD? sau cu Kanal D care baga emisiuni gen pe banii parintilor? la care tre sa ai IQ sub 70 ca sa rezisti...
    Pro TV profita din plin de lipsa reala de concurenta.
  • Par umpic cam umflate aceste cifre, dar probabil sunt foarte apropiate de realitate! Personal, ma uit foarte rar la tv, iar cand o fac, nu gasesc nimic interesant. Urmaresc Romanii au talent pentru divertisment, pe care nu-l mai gasesti pe niciun post.
  • Calculezi un pic cam simplist lucrurile. Ia vezi si tu cat de acerba e piata TV in State si cam cu cine concureaza PRO TV. Pai daca ai avea posibilitatea sa urmaresti FOX, CBS, ABC, NBC, CW, FX, Comedy Central, A & N etc etc iti cam faci creierii terci ca nu prea stii ce sa alegi. Pai la noi cine concureaza cu PRO TV? Antena 1, care nici nu stie ce-i ala 16:9 daramite HD?
  • nu cred in audientele astea.Cred ca vreo 3 mil de romanii se uita la emisiune dar in nici un caz 5 6 mil.La americani se uita din 300 de mil vreo 9 si la noi din 18 se uita 6?Hai pe bune e de risu curcilor.
  • Din cate stiu un film face mult profit decat o emisiune gen romanii au talent. Un film nu costa atat de mult cat costa productia emisiunii. Se merita doar daca productia are audiente foarte mari.
  • Daca la un meci de fotbal cu o audienta putin mai mica castigul din publicitate trece de 100 de mii de euro inseamna ca ProTv-ul realizeaza (probabil) venituri de aproape 200 de mii de euro cu fiecare editie Romanii au Talent difuzata.E foarte bine acest lucru fiindca alte difuzarile de top gen filme se fac cu cheltuiala, pentru a respecta cerintele publicului.

Trimite un comentariu