Skip to main content

MasterChef o duce bine fără Suleyman. Show-ul de gătit a avut cifre peste ediția de debut

 

masterchef ed 2_25
Show-ul de gătit de la Pro TV, MasterChef, a înregistrat audiențe bune la cea de-a doua ediție, plasându-se pe primul loc în audiențe, la o distanță considerabilă față de Antena 1 și Kanal D.

Publicitate

Noul sezon al emisiunii de gătit, a avut un start bun mai ales că în trecut se bătea, marțea, cu serialul Suleyman Magnificul, de pe Kanal D.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor TV pe intervalul de difuzare al emisiunii MasterChef.

NAȚIONAL. MasterChef a fost urmărit aseară, pe parcursul celor două ore, de peste 2,2 milioane de persoane în fiecare minut. Pro TV a fost la mare distanță de cel de-al doilea clasat, Kanal D, care a difuzat serialul Feriha, înregistrând o medie de 1,4 milioane de telespectatori. Locul trei a fost al Antenei, care a avut un film, Vânătoarea de oameni.

URBAN. Show-ul a atras, la orașe, o medie de 1,2 milioane de persoane în fiecare minut. Și aici, Pro TV s-a situat la o distanță confortabilă față de cel de-al doilea clasat, Antena 1, care a avut 722.000 de privitori. Kanal D, ocupantul locului trei a ținut aproape, cu o medie de 711.000 de privitori.

COMERCIAL. Pro TV a condus și pe publicul comercial, cu o medie de 830.000 de telespectatori cu vârste între 18 și 49 de ani. Antena 1, aflată pe doi, a înregistrat 364.000 de privitori.

Audiența posturilor TV de marți, 25 februarie, pe intervalul MasterChef, la nivel NAȚIONAL:

Post TV   Nr peroane   Rtg%   Share  
Pro TV 2.241.000 12,1 21,5
Kanal D 1.399.000 7,6 13,4
Antena 1 1.326.000 7,2 12,7
Antena 3 662.000 3,6 6,3
Acasa 524.000 2,8 5
Prima TV 349.000 1,9 3,3
National TV 305.000 1,6 2,9
Romania TV 244.000 1,3 2,3
TVR 1 237.000 1,3 2,3
B1TV 219.000 1,2 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de marți, 25 februarie, pe intervalul MasterChef, la nivel URBAN:

Post   Nr persoane   Rtg%   Share  
Pro TV 1.279.000 12,7 22,7
Antena 1 722.000 7,2 12,8
Kanal D 711.000 7 12,6
Antena 3 430.000 4,3 7,6
Acasa 240.000 2,4 4,3
Prima TV 161.000 1,6 2,9
National TV 159.000 1,6 2,8
B1TV 130.000 1,3 2,3
Romania TV 124.000 1,2 2,2
Antena Stars 102.000 1 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de marți, 25 februarie, pe intervalul MasterChef, la nivelul publicului comercial:

Post   Nr persoane   Rtg%   Share  
Pro TV 829.000 16,1 33,2
Antena 1 364.000 7,1 14,6
Kanal D 258.000 5 10,3

Audiența primei ediții a MasterChef, AICI.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu