Skip to main content

PE SCURT. Vitrina Advertising, membră a unei rețele globale de agenţii independente

 

AMIN

Publicitate

Vitrina Advertising a devenit recent membră a reţelei globale de agenţii publicitare independente AMIN - Advertising and Marketing International Network.

Agenția de publicitate din Cluj-Napoca Vitrina este prima agenție de publicitate românească care face parte din această structură.

De altfel, în cadrul AMIN fiecare agenție membră este reprezentant unic al ţării sale de provenienţă.

Alăturarea Vitrina Advertising la AMIN a fost încheiată la Budapesta, printr-un acord de parteneriat între Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising, şi doi reprezentanţi ai reţelei: Gergely Erdos (Ungaria) – vicepreşedinte AMIN şi René van Gameren (Olanda) – secretar general AMIN.

Directorul Vitrina Advertising, despre avantajele afilierii la AMIN

„Această afiliere ne creează deschidere la nivel global şi ne permite să le oferim actualilor noştri clienţi posibilitatea de a se promova oriunde doresc pe glob. De asemenea, apartenenţa la AMIN ne dă posibilitatea de a lucra cu clienţi internaţionali care doresc să intre pe piaţa românească. AMIN va însemna infuzie de know-how prin acces la cercetare şi metode noi de promovare”, a declarat Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising.

Despre Advertising and Marketing International Network:

  • Înfiinţată în 1985, reţeaua AMIN cuprinde 36 de agenţii de pe 4 continente - Europa, America, Asia şi Africa.
  • Scopul reţelei este de a promova know-how-ul local la nivel mondial şi de a stimula parteneriate internaţionale de afaceri între agenţii independente de publicitate.
  • Agenţiile membre AMIN se sprijină reciproc pentru câştigarea de pitch-uri şi creează echipe mixte de profesionişti pentru clienţii care se promovează transfrontalier.
  • Sloganul AMIN este „Independently United”.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu