Skip to main content

Peste două milioane de români la debutul MasterChef

 

masterchef juriu

Publicitate

Primul episod din cel de-al patrulea sezon al emisiunii culinare MasterChef a avut o audiență medie aproape dublă față de următorul post clasat, Kanal D.

Emisiunea culinară de pe Pro TV, difuzată în intervalul 20.30 - 22.30, s-a intersectat cu filmul Pumni de oțel de pe Antena 1 și cu serialul turcesc Feriha, difuzat de Kanal D în intervalul 20.00 - 22.15.

Audiențele de aseară:

NAȚIONAL. La MasterChef s-au uitat, în fiecare minut, peste două milioane de români. Pro TV a fost pe prima poziție, urmat de Kanal D, cu 1,4 milioane de români și Antena 1, cu 760.000.

URBAN. La orașe, show-ul culinar de pe Pro TV a fost văzut de peste 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Au urmat, în top, Kanal D - 720.000 și Antena 1, cu 460.000.

COMERCIAL. MasterChef a fost vizionat de 760.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Pe targetul comercial, topul a fost diferit: Pro TV a avut prima poziție, dar locul al doilea a fost al Antenei 1.

Anul trecut MasterChef s-a aflat în top 5 cele mai urmărite emisiuni de divertisment în 2013 și a fost, de departe, cel mai vizionat show culinar. Potrivit unei analize realizate de Paginademedia.ro, MasterChef a fost urmărit, anul trecut, la fiecare ediție, de peste 1,7 milioane de telespectatori de la nivel național și de peste un milion de persoane din mediul urban.

Audiența posturilor TV marți, 18 martie, pe intervalul MasterChef, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share %  
Pro TV 2.049.000 11.1 20
Kanal D 1.380.000 7.5 13.5
Antena 1 764.000 4.1 7.5
Acasa 622.000 3.4 6.1
Antena 3 588.000 3.2 5.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV marți, 18 martie, pe intervalul MasterChef, în mediul URBAN:

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share %  
Pro TV 1.223.000 12.1 22
Kanal D 721.000 7.1 13
Antena 1 458.000 4.5 8.2
Antena 3 345.000 3.4 6.2
National TV 204.000 2 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV marți, 18 martie, pe intervalul MasterChef, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share %  
Pro TV 760.000 14.8 31.7
Antena 1 283.000 5.5 11.8
Kanal D 272.000 5.3 11.3
Prima TV 96.000 1.9 4
National TV 67.000 1.3 2.8

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Eu am remarcat in declaratia noului sef de la Pro-Tv ca, pe linga reducerea cheltuielilor, vor sa se axeze pe reality-showri...asa ca nu ar fi exclus sa avem, pe viitor, si la Pro tv fictiuni ieftine, gen Ochii din umbra, Miss fata, Pe banii parintilor ori Schimb de mame...
  • Nu ati inteles deloc mottoul celor de la Antena1,Mereu aproape!
    El se referera a fi mereu aproape de Antena3,doar fac parte din acelasi grup,nu :)
  • Adevarati profesionisti sunt astia de la ProTv si Kanal D. La antene lucreaza doar lingaii lui Voiculescu. Ce pretentii sa ai?
  • Tie ti-e rau ??!! Ai mancat ceva stricat ?? Nu sti sa citesti ? Care audiente slabe ale PRO -ului ?? E nr. 1 pe toate segmentele: national, urban si comercial.
  • Se dovedeste acum ca strategia Kanal D a fost inspirata! Cu Pro nu te poti pune martea si vinerea dar Kanal D are audiente foarte bune in aceste doua zile si locul 2 cu aceste cifre este excelent. Prefera locul 2 detasat in doua zile imposibile. Antena a pierdut si aceasta lupta!
  • Slabuta antenuta cu un film zic eu bun din 2011 , dar aici s-a vazut cat de promovat a fost filmul asta + calitatea tehnica si multe altele .
  • eu care nu prea am urmarit primele 2 sezoane, am urmarit cu placere editia de aseara - prima a selectiei - unde am descoperit trei jurati extrem de haiosi - cred ca nu au mai taiat la montaj ca in editiile trecute anumite scene amuzante - sau furiosi...oricum, impresia mea este ca dupa comentariile aparute dupa primele 2 sezoane juratii incearca sa fie mai umani, mai generosi, mai emotivi...de dragul audientei.
  • Se pare ca vechea zicala ''Antena 1 mereu aproape pe locul 2'' trebuie revizuita in ''Antena 1 mereu aproape pe locul 3'' :)))))

Trimite un comentariu