Skip to main content

RECORD. Românii au talent, peste Pirații din Caraibe. Show-ul a avut cea mai bună audiență din sezon

 

Romanii au talent 1 martie 2014

Publicitate

AUDIENȚE. Show-ul Românii au talent de la Pro TV a înregistrat la cea de-a patra ediție audiențe record pe publicul național și urban, din acest sezon. Emisiunea a avut o medie de 5,7 milioane de telespectatori din întreaga țară.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele:

NAȚIONAL: Show-ul de divertisment a atras o medie de 5,7 milioane de telespectatori în fiecare minut al show-ului, o audiență de 12 ori mai mare decât cel de-al doilea clasat, Antena 1, care a difuzat filmul Pirații din Caraibe. 

Vârf național: 6,9 milioane de persoane au urmărit show-ul în minutul de aur, la ora 21.44.

URBAN: Show-ul a avut cea mai bună audiență din acest sezon și pe publicul urban, înregistrând o medie de 2,9 milioane de privitori în fiecare minut. Pe același interval, Antena 1, ocupanta locului doi, era urmărită de 293.000 de persoane.

Vârf urban: 3,4 milioane de persoane erau cu ochii pe Românii au talent, în minutul de aur, la 22.08.

COMERCIAL: 1,5 milioane de persoane cu vârste între 18 și 40 de ani au urmărit show-ul pe parcursul celor două ore și jumătate. Pe același interval, postul Antena 1 a atras o medie de 168.000 de persoane.

Audiența posturilor TV vineri, 7 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel NAȚIONAL:

Post   Nr persoane   Rtg (%)   Share  
Pro TV 5.739.000 31,0 52,3
Antena 1 474.000 2,6 4,3
Kanal D 378.000 2,0 3,4
National TV 356.000 1,9 3,2
Antena 3 332.000 1,8 3,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 7 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul URBAN:

Post   Nr persoane   Rtg (%)   Share  
Pro TV 2.918.000 28,9 49,6
Antena 1 293.000 2,9 5,0
Antena 3 217.000 2,1 3,7
National TV 213.000 2,1 3,6
Kanal D 169.000 1,7 2,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 7 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, pe segmentul COMERCIAL:

Post   Nr persoane   RTG (%)   Share  
Pro TV 1.531.000 29,7 59,1
Antena 1 168.000 3,3 6,5
National TV 63.000 1,2 2,4
TVR 2 45.000 0,9 1,7
Acasa 43.000 0,8 1,7

Vezi audiența emisiunii de săptămâna trecută, AICI.

Vezi audiența emisiunii la ediția a doua, AICI.

Vezi audiențele emisiunii primei ediții a sezonului, AICI.

Citiți care au fost audiențele tuturor sezoanele Românii au talent, ediție cu ediție, AICI.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • e foarte trist ca avem asemenea diferente de audienta. asta arata calitatea programelor din televiziunile romanesti. toti s-au predat in fata Protv si isi fac calcule cum sa ii costa mai putin seara in care Pro ii bate mar. Pacat. in fond singurii care pierd sunt telespectatorii. Antena 1, asa zisul lider in divertisment, ar trebui sa vina cu un show care sa combate Romanii au Talent, nu sa programeze filme rasuflate care nu ii mai costa bani la difuzare. Rusine.
  • După plecarea lui Sârbu Pro'ul a început sa cada puțin cat de puțin, iar acum au plecat și alte persoane de baza, nu știu cat o mai duc...
  • emisiunea de la pro tv mi se pare de prost gust. cum se amuza ei pe prostia unora. asa fac rating. deplorabil. am ales piratii din caraibe si e o varianta mult mai buna de a ma relaxa
  • Cand ProTV a difuzat Piratii din Caraibe in 2011, a spulberat show-ul antenist, kix factor. Antenistii cum sunt buni la copiat, s-au gandit sa incerce si ei!
  • Editia apatra romaniiautalent a fost urmarita de 1.531.000 de telespectatori din targetul commercial, cu 29.7 rating, iar a doua editie a fost urmarita de1.519.000 de telespectatori din targetul commercial, cu 27.1 rating. Cum e posibil sa avem asa diferenta de rating, la diferenta de doar 12.000 de telespectatori? S-au schimbat cei care masoara audientele?
  • interesant acest sondaj...sa te raportezi cica la un film destul de rulat pe la noi...comparatie cu nimic de fapt.oare daca era x factor sau emisiuni de calibru,la fel arata acest sondaj??? ma indoieesc
  • TVR 1 nu apare, din nou, pe nicaieri...neica Tanase, pina cind o sa te suportam, tu ce faci, dormi sau cenzurezi?

Trimite un comentariu