Skip to main content

România – Argentina, fabrică de bani. Câți euro a câștigat Pro TV din publicitate

 

FOTBAL - AMICAL - ROMANIA - ARGENTINA
Foto: Andreea Alexandru, Mediafax Foto

Publicitate

Audiența ridicată a partidei de fotbal România – Argentina se traduce prin încasări de publicitate consistente pentru Pro TV.

Paginademedia.ro a estimat publicitatea de aseară în funcție de audiența reclamelor difuzate.

REZULTATUL: Spoturile difuzate de Pro TV pe durata partidei de fotbal au avut o valoare estimată de Paginademedia.ro la aproximativ 160.000-170.000 de euro.

Calculul a fost făcut în funcție de numărul de puncte de audiență (GRP-uri), ridicat datorită ratingului partidei. De exemplu, McDonald’s a difuzat un solospot (reclamă inserată în timpul meciului) într-un minut în care audiența partidei se ridica la 5,2 milioane de români, dintre care 2,8 milioane din orașe.

Meciul România – Argentina a fost urmărit, în medie, de 4,6 milioane de români pe minut, dintre care 2,5 milioane din orașe.

Audiențele meciului de aseară, aici.

Ursus, cel mai vizibil client al meciului

Clientul cu cele mai multe puncte de audiență adunate a fost Ursus Breweries (singurul cu peste 100 de puncte de audiență - GRP), urmat de Cosmote și Unicredit.

Pe lista celor aproape 30 de clienți se mai regăsesc Romaqua, Procter&Gamble, Domo, Mercador și Vodafone.

Principalii 10 clienți de publicitate ai partidei România – Argentina, după numărul de puncte de audiență pe targetul stației (18-49):

1. Ursus Breweries

2. Cosmote

3. Unicredit Țiriac

4. Romaqua Group

5. Procter & Gamble

6. SibMedia Interactive

7. Domo

8. Mercador

9. Vodafone

10. Star Foods

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu