Skip to main content

Sultanul Suleyman, învins de românii din Las Fierbinți și Next Star. Ce a făcut serialul la prima difuzare joi

 

Suleyman

Publicitate

Suleyman Magnificul, obișnuit cu primul loc în top, a cunoscut, în premieră, poziția a treia în clasamentele de audiență.

La prima difuzare joi seară, serialul de pe Kanal D a fost pe locul al treilea la nivelul întregii țări și pe segmentul comercial. La orașe, sultanul a fost pe locul al doilea.

Cu cine s-a dus lupta?

Suleyman a început la ora 20.00, cu jumătate de oră mai devreme decât principalele programe ale serii, Las Fierbinți (Pro TV) și Next Star (Antena 1) și s-a terminat aproape la 22.15. Audiențele au fost mai mici cu câteva sute de mii de telespectatori în fiecare minut față de zilele în care serialul rula marțea,

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară, de la prima difuzare a serialului la bătaie cu Las Fierbinți și Next Star:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Suleyman a avut o medie de aproape 1,5 milioane de telespectatori pe minut. Kanal D a fost pe intervalul serialului pe locul al treilea, la o diferență de 300.000 de persoane în urma Pro TV, care ocupa prima poziție.

Marți, Suleyman a avut la nivel național aproape 1,8 milioane de români pe minut.

URBAN. La orașe, serialul a fost, pe durata difuzării, pe locul doi în top, după Antena 1. La serial s-au uitat peste 900.000 de orășeni pe minut, față de 920.000 la Antena 1.

Marți, în ziua tradițională de difuzare, Suleyman era văzut de aproape 1,1 milioane de telespespectatori din mediul urban.

COMERCIAL. Suleyman a avut 310.000 de telespectatori pe minut între 18 și 49 de ani. Kanal D a fost pe poziția a treia pe acest target, după Pro TV (cu aproape 600.000) și Antena 1 (370.000)

Ce s-a întâmplat pe intersecțiile cu cele două seriale? Ca de obicei joi seara, pe intervalul Las Fierbinți-Next Star, serialul de pe Pro TV a fost peste emisiunea lui Dan Negru de pe Antena 1. Situația s-a inversat când a început O săptămână nebună, iar NextStar a preluat conducerea.

Audiența posturilor TV joi, 13 martie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 1.804.000 9,8 17,1
Antena 1 1.611.000 8,7 15,3
Kanal D 1.483.000 8 14,1
Prima TV 602.000 3,3 5,7
National 554.000 3 5,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV joi, 13 martie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, în mediul URBAN:

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Antena 1 919.000 9,1 16,2
Kanal D 907.000 9 16
Pro TV 887.000 8,8 15,7
Antena 3 318.000 3,2 5,6
Prima TV 268.000 2,6 4,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV joi, 13 martie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 590.000 11,5 24,9
Antena 1 370.000 7,2 15,6
Kanal D 310.000 6 13,1

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Suleyman va pierde din spectatori, pentru ca devine neinteresant odata cu moartea unuia dintre personajele principale (Ibrahim) si inlocuirea actritei principale (prin episodul 105). S-au lungit prea mult turcii cu serialul asta, il puteam lasa de 100 de episoade.
  • da , dar productia acestui serial costa mult, e mult mai ieftin sa cumperi un serial , audienta fara profit
  • Suleyman si next star, au avut cele mai slabe audiente din acest sezon. Protv a spulberat ambele productii pe commercial. Kanal d a gresit mutand suleyman joia si vinerea.
  • Vad ca Paginademedia face comparatii numai intre ce rating facea Suleyman martea si cat a facut joi. Dar o analiza completa ar fi fost sa comaparati si ce rating facea Kanal D joia fara Suleyman si cat a facut acum. Oricum e un castig. Si se va vedea pe viitor. Multi inca nu stiu ca este si joi si vineri.
  • PRO TV a macelarit tot. Televiziunile comerciale nu au cum sa-i faca fata, priviti targetul 18-49 comercial. Si Kanal D, dar mai ales Antena 1 ar da orice sa fie lideri pe acel target. Si acum intelegeti cine a incasat cele mai mari sume din publicitate aseara!
    Acum ii astept iar pe ciudatii aia care spun ca PRO TV se scufunda, se clatina, e pe topogan etc... ahahahahaha
    Problemele financiare sunt in Turnul Intact din str. Garlei , pentru ca inflatia aia de emisiuni cu multe vedete costa foarte mult si o prima conditie sa-si scoata banii este sa fie lider pe comercial iar ei nu sunt.
    Cat de ridicol sa ai tone de emisiuni si nici una lider de audienta!
  • Ieri am auzit in autobuz o doamna care era in dilema la ce sa se uite , la Suleyman sau la Romanii au talent . Pana la urma a zis ca se uita la Suleyman astazi si maine in reluare la Romanii au talent.
  • Toate sunt adevarate depinde cum si pe cine citesti.
    Next star a fost emisiunea cea mai lunga si ea s-a intersectat cu 3 productii pro tv si cu cel putin 2 de la Kanal d.
    Au fost pe primul loc ca medie pentru cele 2 ore jumatate, dar asta nu inseamna ca au fost cel mai vizionat program in cele 2,5 ore.
    Din datele prezentate aici, cu siguranta Las Fierbinti au dominat intervalul lor de difuzare.
    Media nu ne ajuta deoarece Next star a mai avut 30-45' de minute in plus de emisie dupa ce competitorii au trecut la stiri sau alte emisiuni, iar Kanal D a avut un avans de 30 de minute.
    Ca sa stim care este audienta reala, ar trebui sa se ia in considerare intervalul 20:30- 21:30, apoi intervalul 21:30-22:15. Adica exact perioada in care cele 3 emisiuni mentionate in articol se suprapun.
  • nu ma asteptam la asa ceva...asa se intimpla cind alergi dupa venituri din publicitate fara sa te gindesti la consecinte...a se citi prabusirea in audiente...care va continua si in seara aceasta...insa va fi atenuata de preluarea unei parti din publicul de aseara al Antena 1.
  • Clasamentul cel mai bun e pe comercial, ca de acolo vin cei mai multi bani din publicitate. Ordinea asta e:
    1.Comercial
    2.Urban
    3.National

Trimite un comentariu