Skip to main content

Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România are un nou director executiv

 

Anne Marie ObreţinAnne Marie Obreţin a fost aleasă în funcţia de director executiv al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR). Decizia a fost luată de board-ul asociaţiei.

Publicitate

Anne Marie va avea misiunea de a dezvolta strategia organizaţiei şi de a continua să apere şi să protejeze interesele agenţiilor de publicitate din România, potrivit unui comunicat de presă al UAPR.

Printre proiectele organizaţiei profesionale UAPR se numără Effie Awards, Salary Survey şi EACA Courses.

Despre noul director executiv al UAPR

Anne Marie Obreţin este licenţiată în Lingvistică şi deţine o diplomă post-universitară în Cercetarea Limbilor şi Culturilor Europene la Universitatea Exceter din Marea Britanie.

Anne Marie Obreţin:

“Mi-am propus să devenim o voce cât mai puternică a advertising-ului din România, să ne preocupăm de creşterea, dezvoltarea şi implementarea proiectelor existente şi a proiectelor pilot. Vreau ca asociaţia noastră să crească atât cantitativ, cât şi calitativ şi îmi doresc ca prin intermediul tuturor proiectelor viitoare să fim consideraţi un punct de reper în stabilirea direcţiilor în advertising-ul românesc.”, a declarat Anne Marie Obretin, Director Executiv UAPR.

Componenţa comitetului director al UAPR

În septembrie 2013, Adunarea Generală a Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România a desemnat un nou comitet director, cu un mandat de 2 ani.

Comitetul este condus de Radu Florescu (CEO Centrade Saatchi & Saatchi) împreună cu Ştefan Iordache (Leo Burnett) – vicepreşedinte, Alex Visa (GroupM Interaction), Claudia Chirilescu (Spoon Media), Radu Miu (Mercury 360), Nora Marcovici (BBDO) şi Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions).

Despre UAPR:

  • UAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale.
  • UAPR reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi de media de pe piaţa autohtonă de publicitate si isi propune să dezvolte şi să profesionalizeze industria de publicitate şi să atragă noi membri.
  • Obiectivele principale ale organizaţiei sunt reprezentate de preocuparea legată de regulile şi reglementarile ce guvernează activitatea agenţiilor de publicitate şi de ajutorul dat agenţiilor membre pentru creşterea profitabilităţii lor, prin intermediul asocierii lor la nivel naţional.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus