Skip to main content

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România are un nou director executiv

 

Anne Marie ObreținAnne Marie Obrețin a fost aleasă în funcția de director executiv al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR). Decizia a fost luată de board-ul asociației.

Publicitate

Anne Marie va avea misiunea de a dezvolta strategia organizației și de a continua să apere și să protejeze interesele agențiilor de publicitate din România, potrivit unui comunicat de presă al UAPR.

Printre proiectele organizației profesionale UAPR se numără Effie Awards, Salary Survey și EACA Courses.

Despre noul director executiv al UAPR

Anne Marie Obrețin este licențiată în Lingvistică și deţine o diplomă post-universitară în Cercetarea Limbilor și Culturilor Europene la Universitatea Exceter din Marea Britanie.

Anne Marie Obrețin:

“Mi-am propus să devenim o voce cât mai puternică a advertising-ului din România, să ne preocupăm de creșterea, dezvoltarea și implementarea proiectelor existente și a proiectelor pilot. Vreau ca asociația noastră să crească atât cantitativ, cât și calitativ și îmi doresc ca prin intermediul tuturor proiectelor viitoare să fim considerați un punct de reper în stabilirea direcțiilor în advertising-ul românesc.”, a declarat Anne Marie Obretin, Director Executiv UAPR.

Componența comitetului director al UAPR

În septembrie 2013, Adunarea Generală a Uniunii Agențiilor de Publicitate din România a desemnat un nou comitet director, cu un mandat de 2 ani.

Comitetul este condus de Radu Florescu (CEO Centrade Saatchi & Saatchi) împreună cu Ștefan Iordache (Leo Burnett) – vicepreședinte, Alex Visa (GroupM Interaction), Claudia Chirilescu (Spoon Media), Radu Miu (Mercury 360), Nora Marcovici (BBDO) și Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions).

Despre UAPR:

  • UAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale.
  • UAPR reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi de media de pe piaţa autohtonă de publicitate si isi propune să dezvolte şi să profesionalizeze industria de publicitate şi să atragă noi membri.
  • Obiectivele principale ale organizației sunt reprezentate de preocuparea legată de regulile și reglementarile ce guvernează activitatea agențiilor de publicitate și de ajutorul dat agențiilor membre pentru creșterea profitabilității lor, prin intermediul asocierii lor la nivel național.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu