Skip to main content

MasterChef, aproape două milioane de telespectatori audiență. Meciul din Liga Campionilor de pe TVR, pe locul șase

 

masterchefA treia zi de Paște i-a adus emisiunii MasterChef o premieră în acest sezon: cea de-a șasea ediție a show-ului culinar a fost urmărită aseară de mai puțin de două milioane de români. Este prima emisiune din această primăvară în care audiența este până în două milioane de telespectatori.

Publicitate

Pro TV a fost lider de audiență pe intervalul emisiunii. De notat că, față de săptămâna trecută, atât MasterChef, cât și celelalte posturi, au avut audiențe mai mici.

În comparație, MasterChef a avut săptămâna trecută cea mai bună audiență din acest sezon, fiind urmărită de 2,4 milioane de persoane din întreaga țară, cu peste 700.000 mai mulți decât aseară.

 

Diferența dintre Pro TV și al doilea clasat, Kanal D, s-a mai micșorat, de la peste un milion cât era săptămâna trecută la peste 460.000 de telespectatori la ediția de aseară.

MasterChef s-a intersectat cu o parte din meciul Atletico Madrid-Chelsea din Champions League, difuzat aseară de Digi Sport 1, Dolce Sport 1 și de TVR 1, de la ora 21.45. Această partidă a reușit să aducă TVR 1 pe locul șase, în condițiile în care săptămâna trecută postul public nu se găsea în clasamentul primelor cinci posturi.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiența posturilor TV pe intervalul emisiunii MasterChef.

NAȚIONAL. Show-ul MasterChef a fost urmărit în fiecare minut de difuzare de 1,7 milioane de telespectatori din întreaga țară. Al doilea clasat, Kanal D, post care a difuzat serialul turcesc Feriha (în intervalul 20.00 - 22.15), a strâns în fața micilor ecrane peste 1,2 milioane de persoane. Antena 1 s-a clasat pe locul trei cu filmul de animație "Alvin şi veveriţele: Naufragiaţi", fiind urmărit de 884.000 de telespectatori din întreaga țară.

 

URBAN. Show-ul culinar de pe Pro TV a obținut, la orașe, o medie de 930.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D a înregistrat o medie de 617.000 de persoane. În privința publicului din mediul urban, Antena 1 a pierdut locul trei în favoarea postului de știri din același trust, Antena 3, care a fost urmărit de 498.000 de orășeni.

 

COMERCIAL. MasterChef a fost urmărit aseară de 605.000 de persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani (publicul comercial). În privința acestui segment de public, Pro TV a obținut o audiență de două ori și jumătate mai bună decât al doilea clasat, Antena 1, care a fost urmărit de 271.000 de telespectatori.

Audiența posturilor TV de marți, 22 aprilie, pe intervalul MasterChef, la nivel NAȚIONAL:

  Post   Nr persoane   Rtg %   Share  
1 Pro TV 1.713.000 9.3 17.6
2 Kanal D 1.247.000 6.7 12.8
3 Antena 1 884.000 4.8 9.1
4 Antena 3 763.000 4.1 7.8
5 Acasa 443.000 2.4 4.6
6 TVR 1 426.000 2.3 4.4
7 Prima TV 402.000 2.2 4.1
8 National TV 269.000 1.5 2.8
9 Romania TV 263.000 1.4 2.7
10 B1TV 243.000 1.3 2.5

Audiența posturilor TV de marți, 22 aprilie, pe intervalul MasterChef, la nivel URBAN:

  Post   Nr persoane   Rtg %   Share  
1 Pro TV 930.000 9.2 17.6
2 Kanal D 617.000 6.1 11.7
3 Antena 3 498.000 4.9 9.5
4 Antena 1 469.000 4.6 8.9
5 TVR 1 165.000 1.6 3.1
6 Prima TV 156.000 1.5 3
7 Acasa 155.000 1.5 2.9
8 Romania TV 146.000 1.4 2.8
9 National TV 143.000 1.4 2.7
10 B1TV 138.000 1.4 2.6

Audiența posturilor TV de marți, 22 aprilie, pe intervalul MasterChef, pe publicul COMERCIAL:

Post   Nr persoane   Rtg %   Share  
Pro TV 605.000 11.9 26.7
Antena 1 271.000 5.3 12
Kanal D 225.000 4.4 9.9
Prima TV 101.000 2 4.5
Antena 3 82.000 1.6 3.6

Citește și:

PRIMA EDIȚIE. Peste două milioane de români la debutul MasterChef

A DOUA EDIȚIE. MasterChef o duce bine fără Suleyman. Show-ul de gătit a avut cifre peste ediția de debut

A TREIA EDIȚIE. MasterChef, urmărit de 2,3 milioane de persoane

A CINCIEA EDIȚIE. MasterChef, la cea mai bună ediție din sezon: 2,4 milioane de telespectatori din toată țara

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • daca in toata romania asta sunt undeva la 6 milioane jumate de abonati la cablu...inteleg ca sunt momente cand conform audientelor toti se uita la tv? ba cred ca daca ne uitam atent...numarul celor care au televizoare in romania e mai mic decat suma audientelor conform kantar, sunt de rasul lumii aberatiile astea de cifre.
  • si uite asa Prostv este tot timpul lider de audienta/ piata / latrine, odata ce unele posturi nu sunt contorizate voit...
  • Eu am zis intotdeaua ca Dolce fura din audientele A 1 cind transmit acelasi meci...asa si acum...sigur peste 1 milion de privitori au preferat sa vada meciul de aseara nu la TVR 1, ci la Digi sau la Dolce, din diferite motive...si inca ceva, f multa lume a privit meciul la TVR 1 HD, care nu este masurat, dar asta nu zice nimeni...ceea ce numeste dezinformare, prin omisiune.
  • Pentru Dolce Sport si Digi Sport de ce nu dati audientele? Parca Digi nu este masurat, dar doar de curiozitate ne puteti da audienta celor de la Dolce la meciurile importante pe care le transmit si ei!
  • Altele ar fi cifrele daca s-ar fi contorizat si audientele digisport+dolce.

    Deci, tinand cont de audienta TVR pe perioada meciului si ca cei de la Gigisport+Dolce sunt totusi mai prezentabili cu meciul lor de Usi destul de aproape de Latrine si Prostv.

Trimite un comentariu