Skip to main content

MUTARE. Contul global de media al Vodafone trece de la OMD la MEC

 
MUTARE. Contul global de media al Vodafone trece de la OMD la MEC
Vodafone

Foto: Adweek.com
Foto: Adweek.com

Publicitate

UPDATE. Contactați de Paginademedia.ro, oficialii Vodafone nu au oferit detalii suplimentare legate de mutarea contului și de viitorul acestuia în România.

Agenția MEC, parte a grupului mondial WPP a câștigat pitchul pe contul global de media al Vodafone, estimat la peste 900 milioane de dolari, scrie Adweek.com.

Contul global de media al Vodafone s-a aflat în portofoliul OMD începând cu anul 2009, când a fost câștigat în urma unui pitch similar.

Gabriel Boacă, partener la regia online Digital 4,  a scris inițial despre acest subiect pe blogul său. Acesta a spus că încă nu au apărut confirmările oficiale pentru România "dar există informații solide că schimbarea se va efectua și la nivel local".

Până la ora redactării articolului, oficialii Vodafone România nu au putut fi contactați.

În 2009, la nivel global contul Vodafone a fost câștigat de OMD. În România, după o scurtă perioadă în care a stat în portofoliul OMD, în 2009, contul Vodafone s-a întors la McCann.

La pitchul din acest an în finală au ramas MEC și Aegis, contul fiind câștigat în cele din urmă de MEC. Printre finaliști s-a numărat și Carat.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu