Skip to main content

Test la Românii au talent: picture in picture în pauza publicitară cu imagini din platou

 

Cosmote Pro TV Romanii au talent

Publicitate

Pro TV a testat un format inedit de publicitate la prima semifinală Românii au talent. Astfel, în timpul primei pauzei publicitare, pe reclamă se putea vedea, pe sistemul Picture in Picture, ce se întâmplă, live, în platoul emisiunii.

Formatul de publicitate a rulat o dată, la prima reclamă din primul calup de spoturi, pentru Cosmote, sponsorul principal al emisiunii. Pe cea mai mare parte a ecranului a rulat spotul Cosmote. În partea de jos a rulat o bandă grafică, iar în dreapta, sus, într-un sfert de ecran, era difuzat live-ul cu emisiunea.

Oficialii Pro TV spun că vor folosi formatul și la următoarele ediții ale emisiunii.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Excelent. Asa mai scapam de stiri de genul "vei fi socat, interzis sio mort de foame de ce i-a zis gheorghe lui petre in timpul pauzei". Apoi mai putem da imagini din parcare, din birouri, de pintre costume...
  • Prima gala Live a aratat ieftin tare. Studioul arata neterminat (lipsea una din stelele initiale din platou) iar pe ecranul ala mare rulau numai imagini parca rupte din Windows Media Player. Se cam vede ca au plecat oamenii din spate
  • s-au prins si clientii ca nu se mai uita nimeni la plictisitoarele calupuri de publicitate (mult prea lungi, de altfel). Partea proasta e ca inovatia asta vine tot din partea televiziunii. Sa vad si eu, macar odata, o inovatie a marilor agentii. Acum, singura lor grija e pozitia spoturilor lor in calupuri.

Trimite un comentariu