Skip to main content

Ce audiențe au făcut emisiunile culinare: MasterChef, pe primul loc marțea. TopChef, pe locul trei lunea.

 

masterchef ed 2_25

Publicitate

Emisiunile culinare de pe Antena 1 și Pro TV se mențin în audiența obișnuită. Astfel, MasterChef, show-ul dat marțea de Pro TV, rămâne cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare. Lunea, în schimb, Junior Chef, de pe Antena 1 își păstrează doar poziția a treia, după Pro TV și Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele edițiilor din această săptămână Junior Chef și MasterChef:

Luni: Junior Chef, depășit de Pro TV și Kanal D

Junior Chef, emisiunea culinară în care concurenți sunt copiii, rămâne pe locul trei în clasamentele de audiență, la nivelul întregii țări și la orașe, după Pro TV și Kanal D.

NAȚIONAL. Peste un milion de telespectatori pe minut au văzut, luni, Top Chef. Emisiunea cu Horia Vârlan și Vizante, de pe Antena 1, a fost pe locul trei, după Pro TV (cu filmul Asasinul din Bangkok) și Kanal D, cu serialul Feriha.

URBAN. În mediul urban, peste peste jumătate de milion de telespectatori s-au uitat la TopChef. Antena 1 a fost tot pe poziția a treia, după Pro TV (cu 890.000) și Kanal D (cu peste 700.000 de telespectatori).

COMERCIAL. Junior Chef a fost pe locul doi pe targetul comercial, cu 267.000 de persoane între 18 și 49 de ani, față de 545.000 la Pro TV.

Audiența posturilor TV luni, 5 mai, pe intervalul emisiunii Junior Chef (20.30-22.40). Click pentru a mări:

Audiente Junior Chef 5 mai bune

Marți: Aproape două milioane de români la Master Chef

Cu show-ul MasterChef, Pro TV a fost pe prima poziție pe intervalul de difuzare, pe toate targeturile.

NAȚIONAL. Aproape două milioane de români pe minut au urmărit, aseară, emisiunea MasterChef. După Pro TV, pe intervalul emisiunii a urmat Kanal D (Feriha, cu 1,4 milioane) și Antena 1, care difuza filmul Gorila Joe (860.000).

URBAN. La orașe, MasterChef a avut o audiență de peste 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Pe locul doi, Kanal D avea 1,2 milioane, iar Antena 1 - 475.000.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, MasterChef a atras o medie de 780.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Antena 1 avea, pe interval, 290.000 de persoane, iar Kanal D era văzut de 261.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani.

Audiența posturilor TV marți, 6 mai, pe intervalul emisiunii Master Chef (20.250-22.30). Click pentru a mări:

Audiente MasterChef 6 mai

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Ea de la inceput a vorbit si comentat mai mult decat e cazul. Dupa Masterchef a aparut cu tot felul de declaratii din culisele show-lui, recent a inceput sa o atace pe Oana Roman,iar ultimul circ si cel mai recent este legat de Cireasa de pe tort. Asa se promoveaza ea..
  • exemplu de exprimare la o fosta concurenta Masterchef - Maria Secrieriu numele ei: http://imgur.com/Xy3VLKX

    genul asta de mahala e promovat in marile show-uri televizate din romania. Acum fatuca e mare bucatareasa si apare prin tot felul de emisiuni ca un demn exemplu de urmat. Ea fiind, de fapt, o mahalagioaica de la usa cortului.
  • Te inseli, si data trecuta au anuntat castigatorul corect
    http://www.wowbiz.ro/don-baxter-nu-a-castigat-masterchef-a-iesit-pe-locul-al-doilea-numai-noi-iti-spunem-adevaratii-castigatori-ai-concursurilor-tv_72603.html
  • maimutele urlatoare de la stupidchef au avut ,din nou foarte multi privitori,primate as putea spune,care s-au uitat la ei.Felicitari!!!La mai multe!!!
  • Si toaman trecuta au anuntat ca a castigat Baxter si pe cand colo a castigat Elena Lasconi.....e foarte probabil sa fie o stire in exclusivitate falsa a celor de la WOW biz din dorinta de a avea mai multi vizitatori pe site
  • 1.Nu toti citesc presa.
    2."O groaza de episoade" ? daca mai sunt 2-3 ep inseamna ca la tine sunt o groaza.
    3. Audienta va fi la fel, chiar va creste.
  • Pro tv este inca nr 1 insa are o mare problema: se cunoaste deja cine a cistigat Master Cheful, desi mai sunt de difuzat o groaza de episoade...asta ptr ca au facut prostia sa termine filmarile de ceva vreme iar "secretul" norocoasei ploiestence nu a putut fi pastrat...asa ca ramine de vazut ce se va intimpla cu audienta, in urmatoarele saptamini.
  • Sunt curios de unde are trustul Intact bani ca sa tina atat de multi angajati si atat de multe televiziuni, cand audientele lor sunt atat de slabe.

Trimite un comentariu