Skip to main content

Sevilla-Benfica, aproape 1,3 milioane de telespectatori pe Pro TV

 

Sevilla-AFP___Mediafax_Foto-FILIPPO_MONTEFORTE
Foto: Filippo Monteforte, AFP-Mediafax Foto

Publicitate

Finala Europa League dintre Sevilla și Benfica, de pe Pro TV, a fost cel mai urmărit program al serii de ieri. Partida câștigată de Sevilla cu 4-2, după loviturile de la 11 metri, a ținut Pro TV pe primul loc în topurile de audiență între posturile monitorizate, pe toate targeturile.

Meciul a fost transmis și de Digi Sport, post pentru care nu sunt disponibile date de audiență. Categoria Alții (care include posturile nemăsurate, inclusiv DigiSport) a totalizat aseară audiențe mai mari decât de obicei și a fost în topul clasamentului.

 

Partida a fost și pe Dolce Sport. Canalul Romtelecom a avut cu meciul o audiență medie de 90.000 de români pe post, dintre care 24.000 din orașe și 10.000 din segmentul comercial. A fost după locul 15.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele finalei Sevilla-Benfica (21.50-00.30), de pe Pro TV:

NAȚIONAL. La nivel național, aproape 1,3 milioane de telespectatori pe minut au urmărit finala difuzată de Pro TV. Postul a fost pe prima poziție în clasament. A urmat categoria Alții, cu aproape 1,1 milioane de persoane. Nu se poate spune exact câți dintre acești telespectatori s-au uitat la Digi Sport (categoria include toate canalele monitorizate), dar media segmentului a fost mai mare decât în mod obișnuit.

La nivel național, Antena 1 a avut pe intervalul meciului 550.000 de români pe post.

Pe Dolce Sport, meciul a avut 90.000 de români pe minut.

URBAN. La orașe, meciul a avut pe Pro TV o medie de 730.000 de telespectatori pe minut. În categoria Alții (toate canalele nemonitorizate) s-au înregistrat 731.000 de orășeni. Antena 1 a avut pe interval 380.000 de telespectatori.

Pe Dolce Sport, partida a avut 24.000 de orășeni pe minut.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, meciul Sevilla-Benfica a fost urmărit de 390.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut. Dolce Sport a atras 10.000 de persoane din targetul comercial.

Audiența posturilor TV miercuri, 14 mai, pe intervalul partidei Sevilla-Benfica, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.265.000 6.8 18.6
2 Altii 1.077.000 5.8 15.9
3 Kanal D 725.000 3.9 10.7
4 Antena 1 550.000 3 8.1
5 Antena 3 441.000 2.4 6.5
6 Prima TV 331.000 1.8 4.9
7 B1TV 221.000 1.2 3.3
8 National TV 211.000 1.1 3.1
9 Acasa 164.000 0.9 2.4
10 Romania TV 164.000 0.9 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 14 mai, pe intervalul partidei Sevilla-Benfica, în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Altii 731.000 7.2 17.6
2 Pro TV 730.000 7.2 17.6
3 Antena 1 381.000 3.8 9.2
4 Kanal D 379.000 3.8 9.1
5 Antena 3 283.000 2.8 6.8
6 Prima TV 181.000 1.8 4.4
7 National TV 135.000 1.3 3.2
8 B1TV 125.000 1.2 3
9 Antena Stars 96.000 1 2.3
10 AXN 91.000 0.9 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 14 mai, pe intervalul partidei Sevilla-Benfica, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 389.000 7.7 20.3
2 Altii 313.000 6.2 16.3
3 Antena 1 217.000 4.3 11.3
4 Kanal D 162.000 3.2 8.4
5 Prima TV 101.000 2 5.3

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Eu nu ma prea pricep la fotbal dar trebuie sa recunosc ca aseara am avut curiozitatea sa compar comentatorii de la Pro si de la Dolce si am preferat Dolce! Nu stiu cine a comentat dar pe mine m-au tinut la televizor. Si la un meci de 0-0.
  • super slaba audienta dolce , destul de slaba si audienta pro tv-ului . digi sport probabil ca are 90% din audienta in categoria "altii" , si se vad doar la digi (3 milioane si ceva de oameni) . pro tv se duce de rapa .
  • Am actualizat și cu datele pentru Dolce Sport (cifrele nu sunt semnificative).
    Pentru Digi Sport (canalul RCS) nu sunt date de audiență. Postul este inclus alături de toate canalele monitorizate, în categoria Alții.
  • La cat de nepriceputi sunt astia de la paginade media cred ca au bagat si Digi si Dolce la ,,si altii,,!Cine a scris articolul ?Nu semneaza ? Sau nici macar asta nu stie sa faca?
  • categoria altii contine posturi a caror audienta nu este masurata...gen digi sport, digi world, digi life, etc...sunt destul de putine canale care nu au audienta masurata, nu posturi care nu apar in top... in niciun caz nu ajung sa depaseasca liderul... iar atata timp cat, in mod normal altii au rating de 1%, iar ieri a avut de 7 ori mai mari, poate fi o explicatie ceea ce s-a spus in articol..
  • Eu nu inteleg de ce va tot certati pe audiente. Audientele TV sunt niste sondaje de opinie pe care le inghit publicitarii. Din moment ce Digi nu e masurat, totul e o presupunere.

    Numai punem la socoteala ca articolul de fata pleaca din start cu o greseala. Meciul a fost transmis pe 3 canale: Pro TV, DigiSport si Dolce Sport (care au si variante HD). Ultimul canal nici macar nu e pomenit in ciuda faptului ca e preluat si de alti cablisti mai mici pe langa NextGen.
  • Asa prostie de top n-am pomenit in vata mea. Categoria "Altii" contine citeva zeci de posturi medii, mici si foarte mici care, adunate, dau de cele mai multe ori o cifra mai mare decit cea a primului clasat. Defalcate, aceste posturi se zbat dupa locul 15-20 incolo. La cum prezentati voi se intelege ca digi sport a avut o mare parte din cifrele alea. Total fals! Adevarul e unul singur: protv pe primul loc, antena pe 2, kanalu pe 3 si tot asa. Pentru ca doar publicul comercial conteaza. Digi sport sa plateasca daca vrea sa afle pe ce loc sta, nu sa beneficieze de diversiuni d-astea de 3 lei.

Trimite un comentariu