Skip to main content

Tolontan: Sunt mari șanse ca agențiile de publicitate să modifice "Ordonanța Voiculescu"

 
Tolontan: Sunt mari șanse ca agențiile de publicitate să modifice "Ordonanța Voiculescu"
televizor

televizorSupranumită ”Ordonanța Voiculescu”, pentru că televiziunile Intact au fost cele care au inițiat-o, măsura prin care banii de publicitate TV ai clienților nu mai treceau prin agenții, scoțîndu-i pe publicitari din sistemul de facturare și afectîndu-le rebate-ul, are mari șanse să fie schimbată, scrie Cătălin Tolontan pe blogul său.

Publicitate

Jurnalistul spune că o persoană din industria de publicitate din România, aflată la o conferință internațională, și-a anunțat astăzi informal partenerii că "lucrurile s-au rezolvat". Tolontan nu a dat numele persoanei care a făcut acest anunț informal.

Redactorul-șef de la Gazeta Sporturilor mai citează o sursă care spune că ”Se așteaptă ca Ordonanța să fie modificată astfel încît clientul să poată opta să treacă fluxul financiar prin agenție, exact ca înainte de Ordonanță”.

Neoficial, informația că ”schimabrea e iminentă” a fost confirmată din mai multe agenții de media, potrivit lui Tolontan.

Radu Florescu, președintele UAPR, forul agențiilor de publicitate, ar fi avut o întîlnire cu Victor Ponta, care ar fi agreat schimbările, potrivit sursei citate.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Ordonantza a creat destule perversiuni , inclusiv ca tv-uri mai mici dar si mai mari au continuat sa plateasca in formule mascate( contracte de consultanta, studii de piatza, etc ) rebate-uri agentiilor . Chiar Intact-ul plateste rebate-uri agentiilor prietene... Asadar , sa nu fim naivi, rebate-urile nu au disparut , poate s-au micsorat si poate ca presiunea pe furnizorii nontv a crescut dar , asa cum drept graiesti, veniturile agentiilor nu au scazut prea tare...au crescut insa veniturile statiilor/grupurilor tv mari, asa cum era de anticipat.
  • Ce bine. Asta inseamna ca mai scapa de presiune ceilalti platitori de rebate-uri catre patronii agentiilor de publicitate. Ca doar nu credeti ca veniturile lor s-au diminuat.

Trimite un comentariu