Skip to main content

Brandul turistic România, promovat print-o campanie de aproape 4 milioane de euro. Câștigător, McCann

 

campanie romania_sfinx

Publicitate

O nouă campanie despre România rulează zilele acestea pe TV și va continua pe o perioadă de 15 luni. Campania Aici simt că renasc, lansată pe 20 iunie, are un buget de media de aproape patru milioane de euro, din fonduri europene, și este gestionat de agenția McCann Erickson.

Paginademedia.ro prezintă în continuare detaliile campaniei Aici simt că renasc, obținute de la Autoritatea Națională pentru Turism.

OBIECTIVE. Noua campanie urmărește implementarea planurilor operaționale de marketing pentru brandul turistic național. Obiectivele campaniei sunt de a comunica într-un mod puternic, creativ şi memorabil elementele de diferenţiere ale brandului turistic România, au spus reprezentanții ANT pentru paginademedia.ro.

„În cadrul campaniei vor fi abordate temele principale din strategia de
promovare a brandului turistic național, respectiv cele mai competitive 6
produse turistice ale României: circuitele culturale, turismul în naturã, turismul
rural, pachetele tip city break, turismul activ si de aventurã, turismul balnear și
wellness”.

CONCEPTUL CREATIV. De partea de creație s-s ocupat un trio de agenții format din TBWA Bucureşti, TBWA Paris şi TBWA/Hunt Lascaris Johannesburg, având lider de asociere agenția de la București.

„Conceptul creativ se numește „Renașterea” și exprimă beneficiul emoțional al turiștilor din segmentul țintă al călătorului cu discernamant / explorator.Campania este axata pe mesajul „Aici simt ca renasc”, ce va aparea pe toate materialele publicitare derulate in cadrul proiectului”, au explicat reprezentanții instituției.

MEDII DE DIFUZARE. Campania se va desfășura pe șapte stații de televiziune și șapte publicații presă scrisă.

Cele sapte statii de televiziune sunt : ProTV, Antena1, Antena3, KanalD, RomaniaTV, TVR1 si B1TV.
Publicatiile din presa scrisa sunt : Jurnalul National, Gazeta Sporturilor, Ziarul Financiar, TVMania, NationalGeografic, Ce se intampla doctore, FHM.

PERIOADA DE DESFĂȘURARE. Campania se întinde pe 15 luni, intre iunie 2014 si august 2015.

BUGETUL CAMPANIEI. Valoarea campaniei de promovare media intern este de 3.810.000 euro, fără TVA, iar bugetul este gestionat de McCann Erickson (agenție selectată în urma unei proceduri de achiziție publică). Campania TV are un buget de 3.510.000 de euro și cea în presa scrisă de 300.000 de euro.

Proiectul este finanţat din fonduri europene în cadrul Programului
Operaţional Regional (POR) 2007-2013, Axa Prioritară nr. 5 „Dezvoltarea
durabilă şi promovarea turismului”

Spotul TV, obținut cu susținerea companiei de monitorizare AlfaCont: 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Din noua multe bani European perdut
    Nu nevoie de face promovare in Romanesti, nevoie de le face in limbii straine !
    Romania a aruncate multe bani pentru promovare turism , nu vine aproape nimeni in stare mai frumos din Europa din est !
    Mai importante este , duc turistii strain ce vreau el, nu ce vreau tu !
  • nu zic ca planul de media e pe romania (cum bine observa omul care e fit fizic), si ca reclama e in romaneste (sa zicem ca asta se poate traduce, punem niste subtitluri la antene in studio...), dar -
    asta e mesajul nostru? revin ca simt ca aici renasc? pentru cine e campania asta? cumva pentru capsunarii plecati cu anii, sa mai faca si ei turism in tara natala?
    si apoi, pe bune? o manastire, o coloana a infinitului, un foc de tabara si o sosea in serpentine?... asta e gradina carpatina? (bine, nu stie nici dracu ce e aia, dar nici campania nu clarifica situatia).
    insa, ce mi se pare cel mai caraghios e ca mccann gaesc in asta un motiv de lauda. de parca nu stim cum si cui se dau proiectele astea cu brandul de tara.
    succesuri.
  • 4 milioane de euro pentru filmuletu asta de 30 de secunde? doamne maica domnului iisuse hristoase...


    MANTUITORULE!

    faceam o reclama mai buna cu smartfonu meu si nu le luam mai mult de 50 de lei pe el.
  • Iar campanii? Astea 4 milioane se vor amortiza din fkuxul de turisti?
    Da, sunt bani europeni, dar totusi... nu mai bine dadeau cu matura prin statiuni, de banii astia?
  • asta-i frunza lu' Ponta, cadou pentru marele manager Bogdan Enoiu, amicu' de tenis al stiti voi cui.
    Traiasca si infloreasca cel mai cinstit govern! Asteptam dezvaluirile lui Tolontan, cel mai tare barosan!
  • Genial. O campanie pentru a stimula turismul in Romania, difuzata in .... Romania! Sunt sigur ca toti Doreii si Vioreii se vor napusti acum sa se culturalizeze in masa!

Trimite un comentariu