Skip to main content

Cât mai vând ziarele. Click, cel mai vândut tabloid, are și cea mai mare scădere. România liberă, cea mai mare scădere pe quality

 

Surs foto: Financiarul
Surs foto: Financiarul

Publicitate

Tabloidele Click! și Libertatea sunt în topul celor mai vândute publicații, iar Gazeta ocupă locul al treilea. Presa de calitate nu reușește să depășească 13.000 de exemplare vândute.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cât au vândut principalele titluri din România în perioada ianuarie - martie 2014.

 

  • Ziarul Click! a avut în primul trimestru al acestui an vânzări medii de aproape 120.000 de exemplare pe apariție. Tabloidul a avut o scădere de 21.000 de exemplare comparativ cu aceeași perioadă din 2013 (ianuarie - martie).
  • Libertatea a coborât la 77.000 de exemplare, de la 89.000, cât a avut în primul trimestru al lui 2013.
  • Gazeta Sporturilor a avut în primul trimestru al acestui an o medie de 26.600 de exemplare vândute pe apariție.
  • Evenimentul zilei este cel ma vândute ziar din segmentul quality, cu o medie de 13.500 de exemplare vândute, în timp cel al doilea loc îi revine Jurnalului Național, cu 10.300 de exemplare.
  • Cea mai puternică scădere pe zona quality îi aparține cotidianului România liberă, care a ajuns la o medie de 9.000 de exemplare, cu 12.000 mai puține decâte în primul trimestru al lui 2013.

Vânzările ziarelor în perioada ianuarie - martie 2014

Publicatie   Vanzari ianuarie - martie 2014   Vanzari ianuarie - martie 2013  
Click! 118.225 139.625
Libertatea 77.464 88.838
Gazeta Sporturilor 26.629 28.609
Evenimentul zilei 13.554 13.853
Jurnalul National 10.301 16.737
Adevarul 9.229 12.289
Romania libera 8.937 21.232
Ziarul Financiar 8.376 7.965
Curierul National 3.014 3.070
Puterea N/A 1.259

Sursa: Biroul Român de Audit Transmedia

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu