Skip to main content

Disney va avea un nou logo și o nouă imagine

 

Disney logoDisney Channel va lansa în România, începând cu 21 iulie 2014, un nou logo și o identitate grafică plină de viață.

Publicitate

Designul prezintă business-ul global, unificat printr-o imagine creativă și modernă ce aduce în prim plan chipurile, familiile și mediul telespectatorilor Disney Channel din întreaga lume.

În plus, noul branding reflectă trecutul Disney, în special semnătura lui Walt Disney ca parte integrantă din logo și gestul marcant al scrierii literei 'D' ce este utilizat in toate tipurile de media. Noul logo dinamic combină două simboluri clasice Disney – semnătura distinctă a fondatorului companiei Walt Disney și forma realizată din cele trei cercuri reprezentative pentru Mickey Mouse.

Toate promo-urile, clipurile de identitate și cele privind recomandările de programe vor afișa noul logo, stil grafic și paleta de culori. În timp ce logo-ul și identitatea vizuală se schimbă, promisiunea canalului, valorile brandului și conținutul nu se modifică.

În EMEA, noul branding a fost dezvăluit pentru prima dată cu ocazia transferului Disney Channel Germania de la varianta pay-TV la free-to-air în ianuarie 2014

Disney Channels EMEA

În EMEA, Disney Channel este disponibil in 21 limbi şi 18 fluxuri vizuale din 117 ţări, ajungând astfel în peste 139 milioane de gospodării cu un total de 24 canale.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu