Skip to main content

Opțiunea de fotbal de 10 lei, pusă automat de UPC în grilă. Cum explică UPC de ce nu și-a întrebat mai întâi abonații

 

look tv liga I, fotbal OPȚIONAL OBLIGATORIU. “Extra Fotbal este un pachet optional, oferit gratuit timp de o luna intregii baze de clienti de televiziune digitala UPC. Clientii pot alege in orice moment dezactivarea sau reactivarea acestui pachet optional”, explică oficialii UPC, pentru Paginademedia.ro, modul în care va implementa pachetul pentru Liga I.

Publicitate

Cu alte cuvinte, toți abonații UPC primesc automat pachetul de fotbal, pentru o lună gratuit. După o lună, abonații sunt cei care trebuie să anunțe dacă mai vor pachetul sau nu, pentru că acesta costă 10 lei. Dacă nu anunță, vor plăti automat 10 lei în plus, pe lângă abonamentul lor.

De ce nu și-a întrebat UPC mai întâi clienții dacă vor de la început pachetul și abia apoi să îl introducă? Paginademedia.ro a obținut câteva răspunsuri legate de strategia aleasă de UPC, dar și de modul în care abonații pot anunța că nu vor meciurile din Liga I.

Paginademedia.ro: Din punct de vedere al relatiei cu clientii, cum interpretati faptul ca clientul este pus sa faca o actiune pentru a renunta la un pachet? De ce nu ati ales sa fie intrebat inainte de a avea pachetul? UPC: Comunicam permanent cu clientii nostri, suntem la curent cu dorintele lor si cunoastem interesul crescut pentru fotbal, de aceea am ales sa le oferim tuturor clientilor de televiziune digitala acces gratuit, timp de o luna, la cele trei canale – Look TV, Look TV HD si Look Plus HD. Decizia de pastrare sau dezactivare a pachetului optional le apartine in totalitate. Paginademedia.ro: De ce clientii trebuie sa renunte la un pachet inclus automat in oferta (gratuit), in loc ca acest pachet sa fie ales de ei inainte de a-l primi? UPC: Extra Fotbal este un pachet optional, oferit gratuit timp de o luna intregii baze de clienti de televiziune digitala UPC. Clientii pot alege in orice moment dezactivarea sau reactivarea acestui pachet optional. UPC a pus la dispozitia lor o serie de metode simple si accesibile: apel la numar gratuit, accesarea paginii web dedicate, SMS cu tarif normal.

Întrebările și răspunsurile complete:

Paginademedia.ro: Care este, practic, modul in care pachetul este inclus in grila? O luna gratuit apoi automat cu plata, daca clientul nu anunta? Cat costa? UPC: Pachetul optional Extra Fotbal este oferit gratuit, timp de o luna, tuturor clientilor existenti de televiziune digitala UPC. Dupa expirarea acestui termen, pachetul este disponibil pentru un tarif de 10 lei lunar, TVA inclus. Clientii beneficiaza de flexibilitate maxima si pot alege in orice moment dezactivarea sau reactivarea pachetului prin apel la un numar gratuit, accesarea paginii web dedicate sau SMS cu tarif normal. Cum vor fi anunțați abonații in legatura cu pachetul de fotbal si de modul in care il pot avea in grila sau nu? Comunicarea s-a facut din timp cu fiecare client, in mod transparent, in scris. Ce se intampla daca mesajul catre abonati ajunge mai tarziu? UPC a folosit metodele clasice de comunicare cu fiecare client in parte. Care este data limita pina la care pot renunta? Daca nu se incadreaza, platesc automat abonamentul pe luna respectiva? UPC a informat clientii ca acesta este un pachet optional, prin urmare pot renunta in orice moment la optiunea Extra Fotbal. UPC le-a pus la dispozitie metode simple, accesibile - apel la un numar gratuit, accesarea paginii web dedicate sau SMS cu tarif normal. Cum se poate renunta? Cat costa SMS-ul pe care trebuie sa il trimita abonatii care nu vor? UPC a pus la dispozitie clientilor o serie de metode simple si accesibile • Apel la numar gratuit din orice retea – 0800 080 872 • Accesarea paginii dedicate, extra.upc.ro • SMS cu codul de client la 1719 (numar cu tarif normal) De ce s-a ales varianta includerii pachetului direct catre abonati? Intrucat vorbim de posturi nou introduse in grila, necunoscute inca de publicul din Romania, si tinand cont de interesul crescut al abonatilor nostri pentru fotbal, precum si de termenul scurt pana la inceperea campionatului national, am ales sa oferim gratuit timp de o luna, aceste noi canale tuturor clientilor de televiziune digitala UPC, astfel incat acestia sa poate alege in cunostinta de cauza daca pastreaza sau dezactiveaza pachetul optional Extra Fotbal. De ce nu au fost intrebati clientii daca doresc pachetul (chiar si gratuit)? Pe baza unei comunicari permanente cu clientii nostri, am identificat interesul lor crescut pentru fotbal, de aceea am ales aceasta modalitate, de a le oferi acces gratuit, timp de o luna, la posturile TV incluse in pachetul optional Extra Fotbal. De ce clientii trebuie sa renunte la un pachet inclus automat in oferta (gratuit), in loc ca acest pachet sa fie ales de ei inainte de a-l primi? Extra Fotbal este un pachet optional, oferit gratuit timp de o luna intregii baze de clienti de televiziune digitala UPC. Clientii pot alege in orice moment dezactivarea sau reactivarea acestui pachet optional. UPC a pus la dispozitia lor o serie de metode simple si accesibile: apel la numar gratuit, accesarea paginii web dedicate, SMS cu tarif normal. Din punct de vedere al relatiei cu clientii, cum interpretati faptul ca clientul este pus sa faca o actiune pentru a renunta la un pachet? De ce nu ati ales sa fie intrebat inainte de a avea pachetul? Comunicam permanent cu clientii nostri, suntem la curent cu dorintele lor si cunoastem interesul crescut pentru fotbal, de aceea am ales sa le oferim tuturor clientilor de televiziune digitala acces gratuit, timp de o luna, la cele trei canale – Look TV, Look TV HD si Look Plus HD. Decizia de pastrare sau dezactivare a pachetului optional le apartine in totalitate.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Buna ziua. Se pare ca aceeasi tentativa a urmat in aceasta luna si RCD-RDS. Comunicat de presa la 8 Aprilie cum ca toti abonatii care au pachete HBO vor avea si HBO GO online (disponibil cu plata la alti operatori) dar se si mareste abonamentul cu 5 lei de la 1 Mai. Justificarea fiind nu stiu ce diferente de curs valutar- totally unrelated cu noul serviciu. Echipa paginademedia.ro, se poate o investigatie si in acest caz?
  • Ar fi trebuit sa te anunte oficial printr-o scrisoare nu sa-ti puna la misto un flyer, pe care poti sa-l arunci fara sa-l citesti, in plicul cu factura. Sunt persoane care au renuntat sa primeasca factura prin posta, deci nu primesc nici flyer-ul.
  • am semnat contract cu UPC incepand cu 01.07.2014 avand garantia, ferma de altfel, ca voi beneficia de cele doua canale care transmit liga1, lookPlus si lookTv, ele existand in grila. Acum, primesc sms ca tre sa suplimentez abonamentul cu 10 lei daca mai vreau liga. Este f. clar ca regulile jocului s-au schimbat dupa inceperea lui, mai bine zis dupa semnrea contractului. Asta poate fi perceputa ca lipsa totala de respect, insa eu o numesc simplu, nesimtira crasa. Daca toti cei carora li s-au promis aceste posturi, numai sa semneze cu UPC, ar avea taria sa renunte, cred ca ar exista o sansa sa mai taiem din tupeul fantastic pe care-l au cei care pana la urma isi iau banii datorita noua, clientilor. O zi buna tuturor!
  • Bai fratilor, de ce bateti campii?Voi vorbiti in nestire! De ce nu cititi contracul ala nenorocit? De aia va si fraieresc firmele, ca voi habar nu aveti ce pot sa va faca in baza contractului! Voi una-doua amenintati cu protectia consumatorului si cand ajungeti acolo va pisati pe voi ca nu ati citit contracul si habar nu aveti!

    MODIFICAREA CONTRACTULUI
    Tarifele pot fi modificate în functie de: evolutia ulterioara a pietei (inclusiv, dar nu limitativ, modificarile privind plata drepturilor de autor si a drepturilor conexe, costul licentelor de comunicatii electronice, taxe sau impozite suplimentare asupra exploatarii Retelei precum si asupra furnizarii Serviciilor), modificarea structurii si caracteristicilor Serviciilor. Noile tarife se comunica Clientului prin afisare la centrele de relatii cu clientii, prin canalul propriu, cu cel putin 30 de zile înainte de aplicare. Daca nu accepta noile tarife Clientul poate denunta unilateral Contractul cu un preaviz de 15 zile, comunicat în scris sau telefonic (dupa identificarea corecta a Clientului). Clientii care achita tarifele lunare anticipat nu vor fi afectati de eventuale majorari pentru perioada platita în avans.
  • Era mai corect faţă de abonaţ, ca cei care doresc pachetul să.l activeze. Ar fi fost un acord activ şi nu un pachet băgat pe gât tuturor care din diferite motive (absenţă din ţară, concediu, boală...) nu ai reuşit dezactivarea. Ca să nu mai vorbim de cei care au plătit abonamentul în avans pentru un an şi stau liniştiţi...
  • am dezactivat optiunea extra fotbal,de 3 ori ,pe pagina ,lor(http://extra.upc.ro) dar in contul meu tot nu s-a dezactivat,dar mai am o crestere de tarif de 3 ron pentru lookplus si un canal de desene,si trebuie sa fac cerere de dezacord, la sediul la ei,daca uit se aplica la factura automat .
  • SI DACA UPC HOTARASTE IN FIECARE SAPTAMANA SA MAI ADUGE CATE UN PROGRAM GRATUIT, PE CARE VA TREBUI SA-L DEZACTIVAM ULTERIOR, CE FACEM ? STAM IN FIECARE SAPTAMANA SA DEZACTIVAM LA PROGRAME?
    NU CRED CA E BINE CUM AU PROCEDAT.
  • Dragilor, ia cititi! Va pare ca mi-a fost oferita o optiune? Sau ca, daca nu-mi convine, pot rezilia contractul?

    DragaDAN,
    Suntem fericiti sa te anuntam ca din luna iulie iti oferim doua noi canale premium – Disney Junior si Look PLUS – pentru tine si intreaga ta familie.
    Incepand cu 1 august, abonamentul tau va fi de 40 lei (TVA inclus)
    Ne bucuram ca te avem alaturi si te asiguram ca vom continua sa iti oferim servicii de cea mai buna calitate.
    Multumim
    Echipa UPC

    In conformitate cu prevederile articolului (51) alineatul (7) din Ordonanta de Urgenta nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care nu esti de acord cu modificarea pretului abonamentului, ai dreptul să denunti unilateral contractul fara despagubiri in termen de 30 de zile de la primirea prezentei scrisori. In acest sens trebuie sa te prezinti personal in orice magazin UPC pentru a depune cererea.

    Este o clara majorare de pret, caci, pana in prezent, modificari in grila de programe s-au facut cu adaugare (mai rar) sau cu diminuare numar de programe, fara a se schimba contravaloarea prestatiei UPC.
  • Daca nu esti atent la ce informari primesti..nu te poti numi client. Cine vrei sa se intereseze de furnizorii tai? Vecinul? Arunci cu mizerii si nu e cazul. Cand iti mareste statul impozitele de la an la an, nejustificat, nu mai spui nimic..taci si platesti ca blegu
  • Au trimis si scrisori si email-uri si SMS-uri. Astea nu sunt personalizate..nu au venit pe adresele personale ale clientilor? Se pare ca nu intelegi termenul de personalizare. Si daca nu iti convine, pune mana si renunta. Parca fara tine nu se mai joaca fotbal in Liga 1

Trimite un comentariu