Skip to main content

Pepe contra Pepe. Ce audiențe au făcut La Măruță și Acces Direct cu nunta lui Pepe

 

nunta-pepe-raluca-pastrama-

Publicitate

Nunta lui Pepe cu Raluca Pastramă a fost subiectul zilei la emisiunea nașului, La Măruță, dar și la cea a angajatorului, Antena 1, show-ul Acces Direct.

Pro TV a condus audiențele pe segmentul comercial și pe cel național, în timp ce pe publicul urban a fost aproape le egalitate cu Acces Direct.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența celor două emisiuni pe intervalul pe care acestea s-au intersectat.

NAȚIONAL. La Măruță a avut 916.000 de telespectatori (5%rating) din întreaga țară în fiecare minut de difuzare. Pe același segment, Acces Direct avea o medie de 797.000 de privitori (4,3%).

URBAN. Pe publicul urban, Acces Direct a condus audiența cu o medie de 586.000 de privitori, la mică distanță Măruță, care avea o medie de 582.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Măruță a condus audiențele și pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani, cu o medie de 274.000 de telespectatori, la distanță de Acces Direct, urmărit de 241.000 de persoane.

Audiența emisiunilor-tabloid de luni, 21 iulie, pe intervalul de intersecție:

  NATIONAL   Share   URBAN   Share   COMERCIAL   Share  
Pro TV 916.000 (5 rating) 21,8 582.000 (5,8) 21,4 274.000 (5,4) 24
Antena 1 797.000 (4,3) 19 586.000 (5,8) 21,5 241.000 (4,7) 21,1
 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu