Skip to main content

RECORD în finala Germania - Argentina: peste un milion de români în plus față de recordul de până acum

 

Germania - Argentina finala GSP
Germania este noua Campioană Mondială. Foto: gsp.ro

Publicitate

AUDIENȚE. Marea finală a Mondialului din Brazilia, transmisă de TVR 1, a adus recordul de audiență în România. Aproape 3,4 milioane de români au urmărit în fiecare minut meciul Germania - Argentina, câștigat de nemți cu 1-0.

Recordul de până acum al mondialului era semifinala Brazilia - Germania (1-7), cu 2,3 milioane de români audiență medie pe minut.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele finalei Germania - Argentina:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 3,4 milioane de români au urmărit finala de pe TVR 1. Pe intervalul meciului (22.00-00.35), pe locul secund a fost Pro TV (521.000 de români), urmat de Antena 3 (430.000).

Vârful național: 4.221.000 de persoane, la minutul 22.46.

URBAN. Aproape două milioane de telespectatori din mediul urban s-au uitat în fiecare minut la finală. După TVR 1, următori clasați au fost Antena 3 (309.000) și Pro TV  (297.000).

Vârful urban: 2.366.000 de persoane, la 22.46.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, finala s-a apropiat de un milion de telespectatori între 18 și 49 de ani. După TVR 1, pe acest target au urmat Pro TV, cu 180.000 de telespectatori și Antena 1, cu 123.000.

Audiența posturilor TV duminică, 13 iulie, pe intervalul meciului Germania - Argentina, la nivel NAȚIONAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 TVR 1 3.394.000 18.4 43
2 Pro TV 521.000 2.8 6.6
3 Antena 3 430.000 2.3 5.5
4 Prima TV 346.000 1.9 4.4
5 Antena 1 309.000 1.7 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 13 iulie, pe intervalul meciului Germania - Argentina, în mediul URBAN:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 TVR 1 1.947.000 19.3 43.7
2 Antena 3 309.000 3.1 6.9
3 Pro TV 297.000 2.9 6.7
4 Antena 1 207.000 2.1 4.7
5 Prima TV 132.000 1.3 3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 13 iulie, pe intervalul meciului Germania - Argentina, pe segmentul COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 TVR 1 928.000 18.3 45.1
2 Pro TV 180.000 3.6 8.7
3 Antena 1 123.000 2.4 6
4 Prima TV 72.000 1.4 3.5
5 Kanal D 53.000 1 2.6

Vezi toate audiențele de la Mondialul din Brazilia, AICI.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • am inteles ca antena 1 vrea sa depaseasca pro-ul la audiente. cand ma uit la audiente antena 1 nu ca este imedia sun pro ba chiar este si mai jos lic 3 cateodata chir si duoa kanal d 4 5 pai asa nci in 10 ani antena 1 nu va trece de pro tv
  • audienta nu a fost slaba ci a fost foarte buna,tinand cont de nivelul de audienta a canalului tvr1.Meciurile au mare cautare pe micul ecran da conteaza si cine ti-l difuzeaza.Spre exemplu canele publice din alte tari europene sunt mult mai bine cotate si apreciate de catre telespectatori astfel si audienta este mai mare.Un alt exemplu al interesului pentru fotbal il reprezinta si audienta inregisttrata de Pro tv in cadrul meciurilor din Cupa Romaniei(partide de fotbal care au castigat in fata unor debuturi anuntate cu mare pompa: gen src) ,meciuri care nu aveau in mod teoretic cum sa starneasca curiozitatea suporterilor,totusi rezultatul a fost cel care il stim.Prin urmare fotbalul renteaza numai sa ai un produs media performant care sa iti sustina aceste meciuri.
  • a fost slaba audienta , meciurile nu sunt rentabile in ziua de azi , in viitorvor fi doar cu plata pe meci
  • Da, o intrebare buna. N-am vazut asa multa publicitate in pauzele mici sau imediat dupa meci. Preferau parca mai mult promo-urile FIFA. Oare chiar au stiut sa profite?
    Share-ul de 43% mi se pare totusi mic. Chiar daca meciul a fost slab din nou, la ce altceva sa te uiti la ora aia pt TV nu stiu :)).

Trimite un comentariu