Skip to main content

REZULTATE. Veniturile Pro TV, în creştere în al doilea trimestru al lui 2014. Cifrele companiei-mamă a postului la ultimul raport

 
CME
CME

CME

Publicitate

Compania-mamă a Pro TV a publicat astăzi rezultatele financiare trimestriale. România rămâne cea mai profitabilă ţară pentru Central European Media Enterprises (CME), companie de media ce activează în şase ţări din Europa.

Veniturile companiei în România, unde îşi desfăşoară activitatea Pro TV şi celelalte posturi ale grupului, în cel de-al doilea trimestru au fost de aproape 63 de milioane de dolari. A fost un plus de 11 milioane de dolari faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013, când operaţiunile Pro TV au atras venituri de 52 de milioane de dolari.

Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) a fost de 12,5 milioane de dolari, în creştere faţă de aceeaşi perioadă a lui 2013, când avea opt milioane de dolari.

Veniturile Central European Media Enterprises în cel de-al doilea trimestru al anului 2014 (dolari):

Tara 2014 2013
Romania 62.858.000 52.046.000
Cehia 59.299.000 42.733.000
Slovacia 24.211.000 22.000.000
Bulgaria 23.912.000 24.245.000
Croatia 19.470.000 17.796.000
Slovenia 17.585.000 18.724.000

Şi Cehia, până acum un an cea mai profitabilă ţară a CME, începe să-şi revină, înregistrând cea mai mare creştere de la un an la altul. Operaţiunile de media pe care CME le are în această ţară au atras venituri de 59,2 milioane de dolari, în creştere cu 16,5 milioane de dolari faţă de aprilie - iunie 2013.

Per total, CME a avut în perioada aprilie - iunie 2014 venituri de 204,9 milioane de dolari. O creştere serioasă faţă de aceeaşi perioadă a anului 2013, când CME a avut 175,6 milioane.

Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) companiei a crescut de cinci ori de la un an la altul. În trimestrul doi al acestui an OIBDA a fost de 41,6 milioane de dolari, în timp ce în aceeaşi perioadă a lui 2013 profitul operaţional a fost de 8 milioane de dolari.

Michael Del Nin, unul dintre şefii CME, a declarat: „Rezultatele de până acum demonstrează o îmbunătăţire a situaţiei financiare a companiei şi este o dovadă că revenirea totală a companiei este aproape.”

Christoph Mainusch,director executiv, a adăugat: „Am redus costurile conţinutului, dar, în acelaşi timp, ne-am menţinut cota de audienţă în ciuda competiţiei din partea Cupei Mondiale. Aceasta este dovada puterii programelor noastre.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus