Skip to main content

REZULTATE. Veniturile Pro TV, în creștere în al doilea trimestru al lui 2014. Cifrele companiei-mamă a postului la ultimul raport

 

CME

Publicitate

Compania-mamă a Pro TV a publicat astăzi rezultatele financiare trimestriale. România rămâne cea mai profitabilă țară pentru Central European Media Enterprises (CME), companie de media ce activează în șase țări din Europa.

Veniturile companiei în România, unde își desfășoară activitatea Pro TV și celelalte posturi ale grupului, în cel de-al doilea trimestru au fost de aproape 63 de milioane de dolari. A fost un plus de 11 milioane de dolari față de aceeași perioadă a lui 2013, când operațiunile Pro TV au atras venituri de 52 de milioane de dolari.

Profitul operațional înainte de depreciere și amortizare (OIBDA) a fost de 12,5 milioane de dolari, în creștere față de aceeași perioadă a lui 2013, când avea opt milioane de dolari.

Veniturile Central European Media Enterprises în cel de-al doilea trimestru al anului 2014 (dolari):

Tara   2014   2013  
Romania 62.858.000 52.046.000
Cehia 59.299.000 42.733.000
Slovacia 24.211.000 22.000.000
Bulgaria 23.912.000 24.245.000
Croatia 19.470.000 17.796.000
Slovenia 17.585.000 18.724.000

Și Cehia, până acum un an cea mai profitabilă țară a CME, începe să-și revină, înregistrând cea mai mare creștere de la un an la altul. Operațiunile de media pe care CME le are în această țară au atras venituri de 59,2 milioane de dolari, în creștere cu 16,5 milioane de dolari față de aprilie - iunie 2013.

Per total, CME a avut în perioada aprilie - iunie 2014 venituri de 204,9 milioane de dolari. O creștere serioasă față de aceeași perioadă a anului 2013, când CME a avut 175,6 milioane.

Profitul operațional înainte de depreciere și amortizare (OIBDA) companiei a crescut de cinci ori de la un an la altul. În trimestrul doi al acestui an OIBDA a fost de 41,6 milioane de dolari, în timp ce în aceeași perioadă a lui 2013 profitul operațional a fost de 8 milioane de dolari.

Michael Del Nin, unul dintre șefii CME, a declarat: „Rezultatele de până acum demonstrează o îmbunătățire a situației financiare a companiei și este o dovadă că revenirea totală a companiei este aproape.”

Christoph Mainusch,director executiv, a adăugat: „Am redus costurile conținutului, dar, în același timp, ne-am menținut cota de audiență în ciuda competiției din partea Cupei Mondiale. Aceasta este dovada puterii programelor noastre.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu