Skip to main content

GMP va gestiona creația Romtelecom și Cosmote. Bugetul de media merge la Media Investment

 

Romtelecom

Publicitate

Agenția GMP se va ocupa de serviciile de creație, iar Media Investment (The Group), de serviciile media pentru contul comun de publicitate al Romtelecom și Cosmote. Agențiile au semnat un contract pentru o perioadă de 2 ani, au anunțat reprezentanții companiei de telecomunicații.

Agenția GMP s-a clasat prima, în funcție de următoarele criterii: abordare strategică și creativă, răspuns rapid și eficiență. GMP va furniza servicii de advertising standard (strategie, creație, servicii clienți, producție de advertising) pentru întreg portofoliul de branduri al companiilor, pentru o perioadă de doi ani, au precizat reprezentanții Romtelecom.

La pitch-ul pentru serviciile media au participat cinci agenții, selectată fiind Media Investment, ca urmare a evaluării strategiei media, a instrumentelor și metodelor propuse, precum și a prețurilor.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Si pe celelalte agentii, Consiliul Concurentei le incalta cu 1 mil de euro amenda pentru practici anticoncurentiale?! HAhahahah, asta da umor, parca e desprins din Ionesco>
  • Oamenii sunt din ce in mai Frustrări. Nu știu sa piardă si de aceea poate si câștiga din ce. In ce mai greu....experiența evident:))
  • "La pitch-ul pentru serviciile media au participat un număr de cinci agenții, selectată fiind Media Investment, ca urmare a evaluării strategiei media, a instrumentelor și metodelor propuse, precum și a prețurilor." Da, clar, doar astea au fost motivele. Nu si pentru ca se stie ce combinatii fac Zoe sI Zoltan. Casa aia frumoasa din Creta doar nu o fi construita cu banii primiti de la Pro.

Trimite un comentariu