Skip to main content

Grupul Goldbach se retrage din România din cauza „condițiilor economice dificile” din România

 

goldbach

Publicitate

Goldbach Group, companie internațională care se ocupă de vânzarea spațiilor de publicitate, a decis să se retragă din România, potrivit reprezentanților companiei. „Ca urmare a conditiilor economice dificile din prima parte a anului 2014 care au condus la rezultate mai putin satisfacatoare decat cele asteptate, sa-si reconsidere prezenta pe piata din Romania, ca parte a noii directii strategice la nivelul Europei Centrale si de Est”, au anunțat reprezentanții companiei.

Goldbach Group a mai hotarat retragerea de pe pietele din Rusia si Cehia, externalizarea business-ului de agentie interactiva din Polonia si revizuirea, pana la sfarsitul anului in curs, a activitatii din zona Adriatica.

„Modificarile cadrului legislativ implementate in aprilie 2013 au impiedicat Goldbach Group sa-si diversifice liniile de business conform strategiei initiale. Dificultatea reprezentarii ca Regie de Vanzari a televiziunilor nationale precum si evolutia economiei romanesti in general si a pietei de publicitate in particular au determinat aceasta decizie”, a mai explicat compania.

Totodata, managementul din Romania si reprezentantii Goldbach Group au initiat procedurile prin care sa asigure continuitatea business-ului din Romania si sa dezvolte relatiile cu partenerii din piata, agentiile si clientii de publicitate.

Michi Frank, CEO Goldbach Group, a declarat: „Eforturile depuse in Romania pentru a construi cea mai mare retea de canale media au fost incununate de succes. Managementul local a reusit ca, in conditii de criza, sa creasca cifra de afaceri a companiei si sa dezvolte noi linii de business. Din pacate, lipsa de predictibilitate, cadrul legilslativ volatil precum si evolutia pietei de publicitate ne-au impiedicat sa obtinem rezultatele asteptate de actionarii nostri. Am convingerea ca proiectul din Romania va fi continuat de managementul actual si suntem pregatiti sa gasim cea mai buna solutie in acest sens”

Alin Alecu, Director General Goldbach Romania, a precizat: “Evolutia companiei a fost pozitiva in ultimii ani, in ciuda dificultatilor mediului economic. Am incredere ca rezultatele obtinute, experienta si determinarea echipei precum si stabilitatea dovedita in timp a parteneriatelor pe care le-am realizat, vor conduce la dezvoltarea business-ului in continuare”

Goldbach Romania este specializata in reprezentarea in vederea vanzarii spatiilor publicitare ale canalelor media locale si regionale fiind lider de piata pe acest segment cu un portofoliu ce cuprinde peste 71 de statii radio locale si regionale, 46 de statii TV locale si 52 publicatii locale. De asemenea, Goldbach Romania este o regie de publicitate online cu peste 80 de site-uri reprezentate acoperind o gama larga de arii de interes: stiri, auto, lifestyle, femei, business, it, jocuri, imobiliare, etc.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Managementul vostru defectuos este de vina...Compania mama a Pro tv de ce nu se retrage din Romania...Adica pentru aia mediul economic este favorabil...iar pentru incapabilii astia nu este...

Trimite un comentariu