Skip to main content

INTERVIU EXCLUSIV. Twitter va avea un reprezentant în România. Ce va face pentru rețeaua socială compania Httpool

 

twitterCristi Marinescu, Managind Director Httpool Romania, a declarat într-un interviu acordat în exclusivitate Paginademedia.ro că firma pe care o conduce va reprezenta rețeaua Twitter în Europa Centrală și de Est, implicit România.

Publicitate

Agenția Httpool a fost aleasă de Twitter să se ocupe de vânzarea publicității pe rețeaua sa socială în Europa Centrală și de Est.

Austria, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Macedonia, Romania, Serbia, Slovenia, Elveția și Ucraina sunt cele 11 țări în care Httpool va reprezenta Twitter. Switzerland and Ukraine.

"În numele Twitter, Httpool va sprijini agențiile și brandurile să profite din plin de activitatea lor pe această rețea socială. Httpool le va oferi acestora tot ce au nevoie, de la traininguri la suport în gestionarea campaniilor și analize cu scopul de a obține rezultate cât mai bune", a explicat Cristi Marinescu rolul agenției Httpool în relația cu Twitter.

La rândul său, Katie Lampe a declarat pentru Paginademedia.ro că Twitter a decis să-și găsească un reprezentant local pentru că a văzut că brandurile românești sunt interesate să se promoveze pe această rețea socială.

"Am văzut că există o cerere din partea brandurilor în această regiune care sunt active pe rețeaua noastră și își doresc să înceapă să folosească reclamele Twitter. Credem că este important să avem o echipă locale de vânzări pentru a putea ajuta brandurile să-și construiască strategii și să își creeze campanii pe Twitter", a declarat Lampe în interviul acordat Paginademedia.ro.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, două mini interviuri, unul cu Cristi Marinescu și unul cu Katie Lampe, directorul de vânzări al Twitter în regiunea EMEA.

Cristi MarinescuCristi Marinescu, Httpool:

Ce presupune să fii reprezentat Twitter? Concret, ce vei face tu pentru Twitter?

Cristi Marinescu: În numele Twitter, Httpool va sprijini agențiile de marketing și brandurile să profite din plin de activitatea lor pe această rețea socială. Httpool le va oferi acestora tot ce au nevoie, de la traininguri la suport în gestionarea campaniilor și analize cu scopul de a obține rezultate cât mai bune.

Httpool își va schimba denumirea?

Nu. Httpool este o rețea internațioanlă de publicitate care a intrat în parteneriat cu Twitter pentru a îi reprezenta produsele publicitare în toate cele 11 piețe pe care activează Httpool.

Cum a ajuns Twitter la voi?

Httpool are o vastă experiență în regiune și o rețea extinsă care le permite brandurilor din Europa Centrală și de Est să beneficieze de reclame pe Twitter.

Katie LampeKatie Lampe, Twitter:

Care este modelul de afacere al Twitter?

Katie Lampe: Twitter are trei produse principale de publicitate

  • Serviciul de Twitte-uri promovate (Tweets promoted) face ca un public cât mai numeros să aibă acces la conținutul publicat de utilizator.
  • Promoted Trends ajută brandurile să pornească conversații cu utilizatorii sau să le amplifice pe cele deja existente.
  • Promoted Accounts le permite brandurilor să își crească numărul de "urmăritori" (followers) ajungând la utilizatorii care sunt deja interesați să găsească sau să urmărească organizații sau persoane similare intereselor lor.

De ce s-a decis Twitter să-și facă un partener în România?

Am văzut că există o cerere din partea brandurilor în această regiune care sunt active pe rețeaua noastră și își doresc să înceapă să folosească reclamele Twitter. Credem că este important să avem o echipă locale de vânzări pentru a putea ajuta brandurile să-și construiască strategii și să își creeze campanii pe Twitter.

Unde se situează România din punct de vedere al utilizării rețele Twitter în comparație cu alte piețe din regiune?

Nu putem dezvălui numărul utilizatorilor, dar România este o piață sănătoasă. Atenția noastră este să creăm pentru utilizatorii noștri și să livrăm ROI pentru advertiseri. Avem peste 271 de milioane de utilizatori, iar mesajele Twitter sunt difuzate peste tot, de la show-uri de televiziune, ziare și până la site-uri web.
Având în vedere că Twitter este un partener al evenimentelor petrecute în timp real în lume, suntem strânși legați de intereselor oamenilor. În consecință putem să potrivim brandurile cu persoanele care ar putea fi interesate de ele. Iar advertierii mulțumiți dovedesc că acest model funcționează foarte bine.
Natura "mobilă" a rețelei Twitter ne face să fim o opțiune extrem de atractivă pentru branduri. Potrivit celor mai recente date de care dispunem, 80% dintre veniturile din publicitate provin din piața de telefonie mobilă.

În ce alte țări din regiune mai aveți reprezentanți?

Reclamele Twitter sunt disponibile în 35 de piețe din EMEA.

De ce credeți că eixstă o așa mare diferență înre numărul de utilizatori de Facebook și cel al rețelei Twitter. Este România un caz special? De ce?

Nu există niciun alt serviciu pe planetă care să fie simultan public, în timp real, conversațional și distribuit în mai mult de 500 de milioane de Twitter-uri pe zi și 271 de milioane de ultilizatori activi. Oamenii se întorc la Twitter pentru a fi cât mai aproape de lucrurile la care țin, precum știrile care le pot afecta viața. Pe Twitter, oamenii vorbesc despre ceea ce le pasă și despre ce se întâmplă lângă ei, chiar acum.

Care este următorul pas în ceea ce privește România?

Suntem încântați să continuăm să ajutăm brandurile din România să crească pe Twitter.

Cum vezi viitorul Twitter sau viitorul rețelelor sociale în general? Cum vor afecta ele societatea?

Nu pot să speculez cu privire la social media în general, dar pot spune că sunt multe oportunități ce privesc Twitter pentru a putea ajunge la fiecare persoană de pe planetă. Lucrăm în permanență ca produsele noastre să facă ca Twitter să funcționeze mai bine și mai ușor.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu

btn PaginaDeMedia.ro