Skip to main content

LANSARE. Dicționar enciclopedic de comunicare, cu termeni din jurnalism, publicitate și PR

 

dictionar de comunicareRecent a fost lansat primul dicționar enciclopedic de comunicare din România. Volumul a fost coordonat de Marian Petcu, Conferenţiar la Universitatea din Bucureşti (Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării), dar la realizarea lui au participat 50 specialişti și conține aproximativ 800 de concepte/termeni.

Publicitate

Dictionarul a apărut la editura C.H. Beck și costă în jur de 80 de lei.

Dicţionarul cuprinde termeni din: jurnalism, publicitate, relaţii publice, sociologia comunicării, comunicare politică, psihologia comunicării, marketing, redactare, mass media, noile tehnologii de comunicare, analiză, argumentare, retorică, cercetarea comunicării, modele ale comunicării, audienţă, comunicare interpersonală, discurs, comunicare socială, persuasiune, comunicare publică, influenţă socială, manipulare, propaganda, studii culturale, dreptul comunicării.

Cui se adresează?

DEC a fost gândit pentru studenţi, dar se adresează în egală măsură practicienilor şi formatorilor din domeniile jurnalism, publicitate, relaţii publice, sociologie, psihologie, drept, antropologie, filologie, marketing, ştiinţe militare etc.

Despre coordonator

Marian Petcu este licenţiat în Jurnalism, doctor în Sociologie. Conferenţiar la Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Departamentul de Antropologie Culturală şi Comunicare. Titular al cursurilor Introducere în Teoriile Comunicării, Metode de Cercetare, Istoria presei române. Membru al Societăţii de Ştiinţe Istorice din România, L'Union Internationale de la Presse Francophone, al Institutului Cultural Balcanic, Societăţii Presei şi a Ziariştilor Francofoni.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu