Skip to main content

Agenția Amaliei Năstase acuză Cosmote: aplicația Hai este identică cu o idee prezentată acum un an chiar în fața operatorului. Ce spune Cosmote

 

Magenta

Publicitate

UPDATE. Agenția GMP, cea care a realizat conceptul Hai, spune, într-o poziție trimisă Paginademedia.ro, că "Aplicatia mobila Hai! a fost dezvoltata pe baza unui concept original GMP si WEBSTYLER, iar din informatiile care ne-au fost furnizate, nu vedem nicio legatura intre aplicatia mobila Hai! si site-ul web myprojekts.com". Punctul de vedere, în articol.

NOTIFICARE MAGENTA. Eventures, agenția de PR a Amaliei Năstase, a trimis o notificare companiei Cosmote, care urmează, zilele acestea, să treacă la brandul T. Motivul: o aplicație de mobil.

Mai exact:

Compania Eventures spune că aplicația Hai!, lansată cu ocazia evenimentului de trecere la brandul T “este identică din punct de vedere concept, funcționalitate și scop cu ideea prezentată de către Eventures în luna aprilie a anului 2013”.

Chiar numele “Hai” a fost sugerat de Eventures, susțin cei de la compania Amaliei Năstase.

Detalii, în continuare. Ce spune Eventures:

"In primavara anului 2013, eventures s-a intalnit pentru prima oara cu operatorul de telefonie mobila Cosmote, in vederea incheierii unui parteneriat pentru dezvoltarea unei retele de socializare pe care eventures o gandise si concepuse cu cateva luni inainte si pentru care cauta un partener.

In acest sens, in data de 30 aprilie 2013, eventures a transmis companiei Cosmote o prezentare detaliata privind conceptul proiectului si a purtat o serie de discutii cu reprezentantii companiei de telecomunicatii.

Intrucat discutiile nu au generat un raspuns de angajament din partea Cosmote, eventures a dezvoltat mai departe ideea cu fonduri si resurse proprii, sub denumirea de myprojekts si lansand-o in noiembrie 2013 pe www.myprojekts.com"

Un reprezentant al agenției Eventures a declarat pentru Paginademedia.ro că și numele “Hai” a pornit tot de la ei. “După întâlnirea cu cei de la Cosmote, nu aveam un nume. Era, de test, facemceva.ro. După întâlnirea cu cei de acolo, chiar am spus, ok, HAI să facem ceva. De aici a rămas Hai”, a declarat oficialul Eventures.

"În data de 29 august 2014, Cosmote a lansat în cadrul campaniei de promovare al rebranding-ului sau sub umbrela Telekom, aplicatia Hai! - o aplicație de mobil identică din punct de vedere concept, funcționalitate și scop cu ideea prezentată de către eventures în luna aprilie a anului 2013", susține Eventures.

Cosmote: "aplicația a fost achiziționată de la un furnizor extern"

Contactați de Paginademedia.ro, reprezentanții Cosmote au declarat că "în prezent facem cercetări" și că "aplicația Hai! a fost achiziționată de Cosmote de la un furnizor extern".

Declarația reprezentanților Cosmote:

"Ca urmare a întrebărilor dumneavoastră, în prezent facem cercetări în legătură cu acest subiect și vom reveni cu informații în momentul în care vom avea o perspectivă clară asupra situației.

La acest moment, vă putem comunica faptul că aplicația Hai! a fost achiziționată de Cosmote de la un furnizor extern.

Aplicația Hai! face parte din campania de migrare către noul brand al Romtelecom și Cosmote România, de pe 13 septembrie.

În ziua evenimentelor, aplicația va permite celor prezenți să interacționeze cu ceea ce se întâmplă pe scenă, indiferent că se află în respectivele locații sau la distanță.

Cu acest prilej dorim să subliniem faptul că in toate acțiunile noastre menținem o conduită etică și profesională cu partenerii noștri.

La fel am acționat și în cazul de față, când am răspuns solicitării Eventures de a stabili o întâlnire pentru a clarifica situația, însă aceștia nu au așteptat să discutam direct elementele pretinse în scrisoare, ceea ne determină să punem la îndoială buna lor credință."

Lansarea Hai de către Cosmote “pune într-o situație extrem de delicată” aplicația “my projekts”, spun cei de la Eventures.

Amalia Năstase:

myprojekts se afla în acest moment într-o situație extrem de delicată: în primul rând din cauza investițiilor însemnate care s-au făcut până în prezent pentru realizarea platformei, iar în al doilea rând în raport cu viitorii parteneri și investitori din SUA și Marea Britanie, cu care reprezentanții companiei au purtat discuții pentru dezvoltarea și lansarea rețelei la nivel internațional.”

Ce este Hai!?

Potrivit prezentării de pe site, “Creezi evenimente pentru fiecare ieșire cu prietenii. Oricând ai chef să te vezi cu prietenii și oricare e motivul întâlnirii voastre, de acum e simplu să le dai de veste. Deschizi aplicația Hai! Pe telefon, creezi un eveniment pentru ieșirea pe care o propui în care le explicit la ce te-ai gândit, alegi un loc și setezi când anume vrei să înceapă și să termine.

Pe site este dat ca exemplu “Antrenament fotbal pentru Cupa Tineretului”

Ce este MyProjects?

O platformă în care consumatorul final postează un eveniment offline la care vrea să participă, după care încearcă să găsescă, online, alți parteneri.

Conceptul din prezentarea Eventures, așa cum a fost făcută în fața Cosmote, în încercarea de a-l atrage ca partener: “să spunem că vrei să mergi să joci fotbal, dar îți lipsesc coechipierii. Postezi pe site și începi să aduci prieteni pentru această activitate.”

GMP: "Nu vedem nicio legatura intre aplicatia mobila Hai! si site-ul web myprojekts.com"

Agenția GMP, cea care a realizat conceptul Hai, spune, într-o poziție trimisă Paginademedia.ro, că "Aplicatia mobila Hai! a fost dezvoltata pe baza unui concept original GMP si WEBSTYLER, iar din informatiile care ne-au fost furnizate, nu vedem nicio legatura intre aplicatia mobila Hai! si site-ul web myprojekts.com".

Andreea Nemens, director executiv GMP Advertising:

“Aplicatia mobila Hai! a fost dezvoltata pe baza unui concept original GMP si WEBSTYLER, iar din informatiile care ne-au fost furnizate, nu vedem nicio legatura intre aplicatia mobila Hai! si site-ul web myprojekts.com.
Site-ul respectiv pare un loc in care oameni care nu se cunosc pot crea proiecte, indiferent de tema si scop, in timp ce aplicatia mobila Hai! este o unealta de planificare si impartasire live a experientelor traite.
In acest moment ne aflam in plina campanie de teasing, prin urmare anumite functionalitati de interactiune ale aplicatiei nu pot fi dezvaluite, dar va putem spune ca nu au vreo legatura cu tema site-ului in discutie. Va invitam sambata in Bucuresti – Piata George Enescu, in Cluj- Piata Unirii si in Iasi- Esplanada Palatului Culturii sa descoperim impreuna ce putem face cu aplicatia Hai! in timpul evenimentului.”

Capturi din prezentarea conceputului Eventures făcută în fața oficialilor Cosmote anul trecut (sursa: Eventures):

Screen shot 2014-09-10 at 5.26.35 PM

Screen shot 2014-09-10 at 5.27.32 PM

Screen shot 2014-09-10 at 6.15.29 PM

 

Din prezentarea aplicației Hai! de pe site-ul oficial:
Screen shot 2014-09-10 at 6.06.25 PM

Screen shot 2014-09-10 at 6.06.49 PM

Screen shot 2014-09-10 at 6.07.16 PM

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Foarte buna argumentatia lui Didi. Felicitari!

    Daca ati sti ce minunata poate fi viata fara feisbuc!!!

    Eu nu primesc de la nimeni poze cu pisica, cu platoul cu mancare proaspat gatita, cu copilu', invitatii, ppt-uri cu intelepciuni de doi lei si filosofeli combinate cu peisaje si muzica, invitatii la evenimente, secreet si ponturi, glume, poze din vacanta, mobilizari la fapte mari, reclame tampite, promotii, nimic de genul asta!
    Si nici nu trebuie sa postez asemenea tampenii.
    Cat de mult timp imi ramane pentru viata reala!
    Ce fluvii de gunoi si nimicuri trec pe langa mintea mea fara sa mi-o polueze!

    Cum nu o sa am eu nicioata vreo aplicatie Cosmote cu care sa-mi chem prietenii!
    Cum o sa raman eu om si nu o sa fiu vreodata un cretin teleghidat de corporatii care creeaza nevoi.

    Nevoi si la propriu, si la figurat.
  • tipic oamenilor de toata minunea, nu intelegi nimic dar te bagi in seama... asta este o meserie, doar ca tu stii doar cele de acum 100 de ani, cand meseria era bratara de aur, cand oamenii lucrau 14 ore doar pentru ca asa trebuie. PS: Sunteti de toata minunea, tipic romanesc.
  • Din pacate in IT nu prea poti sa-ti protejezi produsele cu atat mai putin ideile. Eventures nu are nicio sansa sa primeasca ceva despagubiri.
  • Eu mi-am instalat aplicatia Hai! NU are nicio utilitate. Adica nu imi usureaza cu niic existenta. Acum daca e furata sau nu o sa fie mai greu de demonstrat.
  • sincer sa fiu, mi se par complet inutile ambele aplicatii... e vorba despre continua complicare a vietii cotidiene pe care diverse firme incearca sa o acrediteze ca fiind necesara. am o veste pentru voi: nu am nevoie de voi sa imi planificati timpul liber!

    vreau sa ma duc la fotbal, ok, ma duc. nuuuu, stai ca trebuie sa intri pe net sa te programezi... wtf? get lost, invatati o meserie si castigati bani cinstiti nu cu prostii din astea...

Trimite un comentariu