Skip to main content

ANALIZĂ. Cum s-au împărțit românii între Vocea României și X-Factor: publicul de pe Pro TV, ceva mai tânăr. Mai multe femei la Antena 1

 

Vocea X Factor

Publicitate

Vocea României a câștigat vineri bătălia directă cu X Factor, dar cum și-au împărțit publicul cele două emisiuni? Cine erau cei două milioane de români care au ales Vocea României și cei 1,3 milioane care s-au uitat la X-Factor?

Paginademedia.ro vă prezintă o analiză a publicului celor două emisiuni pe intervalul în care Vocea României și X-Factor au dus o luptă pentru același interval.

Vocea României a avut un public ceva mai tânăr și a stat mai bine la capitolul studii superioare. X Factor a avut un procent mai mare de femei. Pe categorii de vârstă, și Vocea și X Factor au avut aproape același procente la publicul până în 25 de ani. După acest nivel, încep diferențele, la Antena 1, ponderea publicului peste 65 de ani este dublă.

Analiza detaliată, pe intervalul comun 20.30-22.30:

După gen:

Vocea României: 54,6% din public bărbați, 45,4% femei
X Factor: 39,6% bărbați și un procent mai mare la publicul feminin: 60,4%

După studii:

Vocea României a avut aproape 23% din public persoane cu studii superioare. Pe acest capitol, ponderea la X Factor a fost de 15,2%.

Procentul a fost aproape egal la persoanele cu studii medii (jumătate din publicul fiecărei emisiuni).

Diferența a fost la persoanele cu studii primare: 23,4% la Vocea României și aproape 30% la X Factor.

După vârstă:

Vocea României și X Factor au fost aproape la egalitate pe segmentul de vârstă de până în 25 de ani: 22,7% din publicul X Factor a fost din acest segment, 22,3% la Voce. Și pe zona 25-34 de ani, vorbim de cifre foarte apropiate.

Diferențele vin după 35 de ani: Aproape un sfert din publicul Vocii a fost din intervalul 25-44 de ani (cel mai consistent segment de public al emisiunii), față de 16,4% la X Factor.

După zona de 54 de ani, are avans X Factor: 33% din publicul emisiunii pe intersecția cu Vocea a fost din acest segment de public. La publicul peste 65 de ani, Vocea avea 7,7% din public, iar X Factor 16,9%.

De altfel, graficul ocupațiilor arată procente diferite de pensionari: 29,3% din public la X Factor și 15,9 la Vocea României.

După mărimea localității:

Aproape 40% din publicul ambelor emisiuni muzicale a fost de la sate. X Factor a stat ceva mai bine la orașele mici (până în 30.000 de locuitori și între 30.000 și 200.000 de locuitori). Un mica avans la X Factor în București. Vocea a avut un procent mai bun la orașele mari.

Profilul publicului telespectator Vocea României și X Factor, pe intervalul de intersecție, vineri, 26 septembrie:

Profil Vocea Romaniei si X Factor 2

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • De ce e mizerie mare?De ce nu vii si cu argumente?Sa nu mi zici de mascarici de la emisiune,ca si pro tv are mascarici lor la romanii au talent.
  • Stiti ce vad eu din aceste sondaje sau studii?Ca antena 1 castiga f multi viitori privitori,e mai bine clasata la aproape toate criteriile de virsta,exceptind aia cu generatia pro,35-44.
  • In momentul in care s-a lansat in Marea Britanie,The Voice la BBC,aceasta a fost pusa,pana atunci pe un segment orar liber de orice concurenta cu un show similar(de muzica) sambata la televiziunile de acolo,iar xFactor,era duminica pe ITV,un post privat.Acesta din urma a fost mutat sambata,insa intervalul in care cele doua emisiuni se intersectau,nu era mai mare de 25 de minute,insa publicul a protestat,iar showul a fost mutat duminica,pentru ca oamenii sa vada cele doua showuri indragite in liniste.
    Nu stiu de ce,la noi nu exista acelasi respect intre televiziuni,iar publicul sa fie lasat sa aleaga,nu divizat!!!
  • Deci oamenii in varsta si fara studii se uita la Antena1 . Pai asta se stia de mult timp , nu mai trebuia inca o confirmare ....

Trimite un comentariu