Skip to main content

VIDEO. Campania Bucharest not Budapest și un clip pentru Anim’Est au câștigat premii la CLIO Awards

 

anim estMcCann Erickson și Ogilvy&Mather Romania se află în acest an pe lista câștigătorilor unuia dintre cele mai recunoscute festivaluri de publicitate din lume, CLIO Awards.

Publicitate

În cadrul categoriei "Direct", McCann Erickson a câștigat trofeul de argint pentru campania "Bucharest not Budapest" realizată pentru brandul ROM.

La categoria Film, spotul „Miracolul” - creat de Ogilvy&Mather Romania pentru promovarea celei de-a opta ediții a Festivalului Internațional de Film de Animație Anim’Est 2013 – a castigat trofeul Bronz.

https://www.youtube.com/watch?v=WXG1u9VyRjc

Aflate la cea de a 55-a editie, CLIO Awards sunt printre cele mai cunoscute premii internaționale de publicitate din lume, organizate anual pentru a recompensa inovația și excelența creativă în advertising, design si comunicare.

Având unul dintre cele mai stricte procese de selecție - juriul categoriilor evaluează peste 10,000 de intrări din întreaga lume și doar circa 3% dintre înscrieri sunt premiate – CLIO Awards este un festival iconic în întreaga industrie de comunicare.

"Ma bucur enorm ca tot efortul depus in ultimii ani pe acest proiect a fost rasplatit din plin prin acest premiu la CLIO, la o categorie la care in general nu este foarte usor sa castigi: Film!"- a declarat Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy&Mather Romania.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Am inteles ca Anim’Est nu a mai primit finantare pt. 2014 de la GUVERNUL ORTODOX ROMAN..
    O fi avand vro legatura cu clipul.. miraculos?...

    Incurcate caile Domnului... Ponta..

Trimite un comentariu