Skip to main content

Fostul director de programe al The Money Channel vrea să lanseze Russia Today în România

 

Russia TodayDan Musetoiu, fostul director de programe al postului TV The Money Channel, intenționează să lanseze un proiect editorial cu numele Russia Today, același cu al televiziunii de știri din Rusia, scrie DailyBusiness.ro.

Publicitate

Musetoiu a depus pe 28 august o cerere la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in vederea inregistrarii brandului “Russia Today”.

Contactat de DailyBusiness.ro, el a confirmat ca intentioneaza sa lanseze un produs editorial cu acest nume.

Intrebat daca proiectul va fi in colaborare cu televiziunea rusa ce poarta acelasi nume, Dan Musetoiu a spus ca deocamdata nu poate da mai multe detalii.

Avand in vedere ca inregistreaza la OSIM un brand utitlizat in alta tara este posibil ca acest proiect sa fie realizat in parteneriat cu rusii.

Russia Today este prima televiziune de stiri in limba engleza din Rusia.

Russia Today (RT) este un post TV detinut de ANO TV-Novosti. Televiziunea lansata in decembrie 2005 prezinta stiri 24 de ore din 24, documentare, talk show-uri, dezbateri, stiri sportive si programe culturale.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Asta ne mai lipsea. Un post de propaganda ruseasca. De ce nu se agita sa aduca BBC NEWS in limba romana sau CNN daca tot isi doreste sa regionalizeze o alta televiziune ?
  • Apare peste tot unde se intampla ceva in zona cenusie si de est . I se potriveste la fix apelativul : fostul ......... de la ...... . Vesnic disponibil . De data asta a scos capul mai mult . O fi fost avansat .

Trimite un comentariu