Skip to main content

Vocea României, cu Tudor Chirilă în locul lui Brenciu: 1,9 milioane de români pe minut. Audiență aproape dublă față de Next Star pe urban și aproape triplă pe comercial

 

Antrenori Vocea RomanieiAUDIENȚE. Fără Horia Brenciu, dar cu Tudor Chirilă, cu un decor schimbat, cu fotolii noi pentru juriu și în altă zi decâte cea obișnuită - marțea, Vocea României a avut aseară startul noului sezon.

Publicitate

La bătaie cu Next Star, de pe Antena 1 (și el mutat de joia, pentru a contraataca emisiunea de pe Pro TV), Vocea României a fost pe prima poziție în clasamentul audiențelor, pe toate cele trei targeturi: național, urban și comercial.

La nivelul întregii țări, Vocea României a avut 650.000 de telespectatori pe minut în plus față de locul doi, Next Star. La orașe, Vocea a fost aproape dublă, în comparație cu Antena 1, iar pe targetul comercial, ratingul a fost aproape triplu. De altfel, pe targetul comercial a fost cel mai bun debut dintre toate edițiile de până acum.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele primei ediții Vocea României din acest sezon.

Înainte de cifrele de aseară, ce s-a întâmplat sezonul trecut:

SEZONUL TRECUT.  Anul trecut, Vocea României a început pe 28 septembrie, într-o sâmbătă. A concurat cu serialul turcesc Iffet (Kanal D) și cu două meciuri: Steaua – Poli Timișoara (Antena 1) și ASA Târgu Mureş - CSU Craiova (pe TVR 1).

Audiența la startul de anul trecut: 2,2 milioane de români pe minut (național), dintre care 1,3 milioane din orașe. Audiențele de atunci, aici.

Audiențele ediției Vocea României de marți, 16 septembrie:

NAȚIONAL. Vocea României a fost urmărită, la nivelul întregii țări, de 1,91 milioane de români, plasând Pro TV pe prima poziție, la 650.000 de telespectatori în fața Next Star, de pe Antena 1.

URBAN. Noul sezon al Vocii a avut, la orașe, o medie de  1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut. Pe locul doi, după Pro TV, a fost Antena 1, cu o audiență aproape la jumătate: 673.000 de telespectatori pe minut

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a avut o audiență aproape triplă față de locul secund. Astfel, la Vocea României se uitau, în fiecare minut, 740.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Cota de piață: aproape 35%.

Antena 1 avea, pe intervalul Next Star, 273.000 de telespectatori pe minut pe segmentul comercial.

A fost cel mai bun start pe acest segment dintre toate sezoanele. Anul acesta, ratingul pe comercial a fost 14,7, față de 13,7 anul trecut, 12,7 în 2012 și 9,9 în 2011, când s-a lansat emisiunea.

Audiența posturilor TV marți, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.915.000 10,3 20,8
2 Antena 1 1.276.000 6,9 13,8
3 Kanal D 955.000 5,2 10,4
4 Antena 3 665.000 3,6 7,2
5 TVR 1 331.000 1,8 3,6
6 Prima TV 294.000 1,6 3,2
7 Romania TV 260.000 1,4 2,8
8 Acasa 238.000 1,3 2,6
9 TVR 2 237.000 1,3 2,6
10 National TV 222.000 1,2 2,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV marți, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.128.000 11,2 22,1
2 Antena 1 673.000 6,7 13,2
3 Kanal D 532.000 5,3 10,4
4 Antena 3 448.000 4,5 8,8
5 TVR 1 151.000 1,5 3
6 Prima TV 147.000 1,5 2,9
7 Acasa 140.000 1,4 2,8
8 Romania TV 127.000 1,3 2,5
9 National TV 121.000 1,2 2,4
10 B1 TV 102.000 1 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV marți, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, pe segmentul COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 736.000 14,7 34,6
2 Antena 1 273.000 5,4 12,8
3 Kanal D 137.000 2,7 6,4
4 Antena 3 103.000 2,1 4,9
5 Prima TV 90.000 1,8 4,2

Cota de piață și ratingul Vocea României la emisiunile de debut, pe targetul comercial:

Vocea debut 2014

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Horia Brencia e un nimeni , datorita PROTV-ULUI si a emisiunii VOCEA ROMANIEI , exista acum HORIA BRENCIU, nici dracu nu mai stia de el pana sa apara la aceasta emisiune, apoi a mai aparut si el intr-o reclama si acum toti ,HORIA BRENCIU HORIA BRENCIU. Ce face Horia Brenciu ? Asa le multumeste celor de la PROTV , fungind dupa bani la aia de la ANTENA1 , RUSINE HORIA BRENCIU!
  • Cei de la ANTENA 1, doar ii copiaza pe cei de la PRO TV si pe alta parte le mai iau si toti anjatii, sunt niste disperati care incearca sa ajunga la nivelul PRO TV -ului , dar din pacate n-au sanse, sunt mult mai ratati cei de la ANTENA 1, stiti ca este si o vorba veche " copia n-are valoare", asa ca dupa parerea mea, voi astia de la ANTENA 1 , sunteti niste idioti si ar trebui sa nu mai copiati principalul competitor ca e mult deasupra voastra si voi n-o sa ajungeti nici pe lumea cealalta unde au ajuns cei de la PRO TV !
  • Deci....imbecilul ala de Tudor Chirila mi-a iritat toti nervii! Este imposibil sa urmaresti acest spectacol grotesc si penibil pe care il ofera de fiecare data, eu am renuntat sa mai urmaresc "Vocea Romanie", numai din cauza acestui oligofren drogat si fara bun simt! Asa este el prost, sau se face???? Sau nu-l ajuta neuronu' (ca fizicu' nici atat) ???!!! Ma uit cu mare placere la "X Factor" unde intr-adevar primeaza inteligenta, voia buna si bunul simt! Din cauza acesti reptile cu dentitie de guster, v-ati pierdut foarte multi telespectatori!!!!!
  • X factor nu mi-a placut, m-am uitat doar sporadic, pe Vocea Romaniei m=am uitat mai mult. In afara de schimbul usor fortat de replici, restul a fost ok
  • N-am vazut joi dar m-am uitat vineri. A fost ok, insa singurul lucru e dialogul dintre ei, am senzatia ca e deja scris si ei doar interpreteaza un rol. Imi plac daca-s spontani si naturali, nu daca lasa impresia ca citesc un script.
  • mai "albastrea de RO": aia care au reusit sa te faca sa crezi ca PRO TV ar fi "prostv" s-au mutat la Antena caci ei inlaturau cu buna stiinta pe cei cu scoli adevarate si se legau intre ei sa para mai puternici caci maximul "stiintei" era materiaizat in facultatea neacredita media...asa ca, succesuri "albastrea de RO" la mancat ...
  • N-am mai ras asa in viata mea. Brenciu a postat pe pagina de facebook sa se uite lumea la X factor, iar prietenii lui i-au spus ca doar atunci cand este pauza la Vocea mai butoneaza pe X factor :)))))))))
  • Te repeti, dar e ok. Asta fac antenistii, te-au invatat bine, cu plata stau cam prost. Si o sa fie din ce in ce mai naspa.

Trimite un comentariu