Skip to main content

Antena 1, după MasterChef, dar mai bine cu film decât cu Hell'S Kitchen

 

Juriu MasterChef

Publicitate

AUDIENȚE. Filmul Antenei 1 s-a descurcat mai bine în confruntarea cu MasterChef decât a făcut-o luni Iadul Bucătarilor. Astfel, filmul Cursă Mortală, difuzat aseară de Antena 1 la bătaie cu MasterChef, a pus postul din Băneasa pe locul al doilea în audiențe, peste serialul turcesc de pe Kanal D.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV  de ieri, pe intervalul MasterChef:

NAȚIONAL. MasterChef a fost urmărit în fiecare minut de 1,6 milioane de telespectatori din întreaga țară. Cifrele au fost ceva mai mici decât cele ale ediției de ieri. Locul doi a fost al Antenei 1 cu un film de acțiune cu Jason Statham, urmărit de 1,4 milioane de persoane. Kanal D a fost pe trei cu serialul turcesc Trădarea, care a atras o medie de 1,1 milioane de persoane.

URBAN. Show-ul de gătit de pe Pro TV a atras o medie de 916.000 de orășeni pe minut, în timp ce locul al doilea în audiențe a fost al Antenei 1, cu 805.000 de privitori.

COMERCIAL. Pro TV a condus și pe publicul de la orașe cu vârste între 18 și 49 de ani, având o medie de 600.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a ținut aproape cu aproape 500.000 de telespectatori.

Audiența posturilor TV, marți, 7 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAȚIONAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.662.000 9 17,5
2 Antena 1 1.393.000 7,5 14,7
3 Kanal D 1.119.000 6 11,8
4 Antena 3 727.000 3,9 7,7
5 Romania TV 354.000 1,9 3,7


**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

Audiența posturilor TV, marți, 7 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), în mediul URBAN:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 916.000 9,1 17,2
2 Antena 1 805.000 8 15,2
3 Kanal D 629.000 6,3 11,9
4 Antena 3 526.000 5,2 9,9
5 Romania TV 173.000 1,7 3,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, marți, 7 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), pe segmentul COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 597.000 11,9 26,3
2 Antena 1 493.000 9,8 21,7
3 Kanal D 182.000 3,6 8
4 Antena 3 105.000 2,1 4,6
5 Acasa 88.000 1,8 3,9

Citește și:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Prietene, nu suntem noi "ce-i" mai inteligenti dar stim sa apreciem calitatea. Pro tv a stiut intotdeauna sa raspunda cerintelor publicului nu sa impuna oamenilor anumite lucruri. Sunt acrii strugurii, este?
  • Sint asemanatoare pt ca producatoarea Mona a vrut asa crezand ca daca face romanii au chiXfactor audientele vor fi ca la pro . Nicaieri in lume nu apar pe secna la Xfactor figuranti atat de multi ca la antene . Pt ca producatorii din alte tari respecta formatul si nu aplica aceiasi reteta la toate emisiunile. nea Marin mai lipseste sa ii invete cum sa danseze ;) asta stim ,asta facem !
  • Postacii prosteve nu inteleg ca si emisiunea "romanii n-au talent" are parte de momente stinjenitoare,cu "concurenti" pusi sa se scalambaiasca si sa se faca de ris.Ei vad doar intr-o directie.Sunt rauvoitori si prea slugarnici.
  • ca scenariu sunt asemanatoare: multi concurenti ciudati, cu probleme, unii care au fost la "romanii" sunt acum la X, probabil multi sunt platiti sa se faca de ras ,figuranti asadar, ca sa faca show. suficiente asemanari ?
  • ProTV a renuntat doar la a platii o gramada de salarii inutile si a adus o echipa probabil cu mai putini oameni si mai profesionisti , pentru a le realiza formatele. Nu cred ca a scazut calitatea chiar deloc , ci chiar a crescut-o. Singura diferenta e si-a maximizat profitul probabil , de ex. , in loc de 500 de angajati cu 1000 de euro salar , acum au doar 100 cu 1500 , care fac mai bine treaba ce o faceau aia 500. E doar un exemplu aleator , dar cam asta e imaginea de ansamblu.
  • Nu stiu ce te face sa compari Romanii au talent,cu xFactor,dar nu au nimic in comun cele dua showuri.Unul este pentru talente,celalalt strict pentru voci!
    Unde este asemanarea cotorule?
  • si cu tine sunt prieten ? si cel de mai sus tot asa mi s-a adresat, inainte de a-mi varsa un troc de laturi in cap. eu cred ca emisiunile antenei sunt bune. sau mult imbunatatite. nu stiu pe ce te bazezi tu cand faci comparatia, devreme ce protv nu a lansat decat doua showuri: masterchef si vocea. si oricum nu mai au decat una de lansat, romanii au talent. care seamana foartre mult cu xfactor, se vede ca segall le-a produs pe amandoua. vineri chiar, un concurent care a participat la doua editii ale rom. au talent, vine la xfactor. facaturi sunt in ambele showuri.
  • poate ai si argumente in afara de insulte, dar presupun ca iti cer prea mult. ideea e simpla: acum, speriati de investitiile antenei, protv a cumparat filme noi si a investit in inbunatatirea formatelor. dar dupa ce confruntarea a avut loc, protv si-a dat seama ca bate antena lejer si ca s-a temut degeaba. ia ghici ? in mod natural, investitiile vor scadea, pt ca simplul brand pro pare a fi suficient. daca antena nu reuseste sa se apropie de ei nici printr-o campanie feroce de investitii, atunci, whats the point ? in mod firesc, anii ce vin emisiunile pro vor atinge un plafon pe care nu au nici un interes sa il depaseasca ,asta insemnand bani bagati, pt ca se poate si asa. greu de crezut ca vom mai vedea la protv filme atat de noi ca anul asta, pt ca repet, oricum au locul unu batut in cuie.
  • ...prietene creezi concurenta in momentul in care produsul tau se apropie de calitatea celui pe care-l concurezi...in cazul de fata antena joaca in alta liga...jalnic.La nivelul emisiunilor realizate de antena n-ar strica un import subtantial de public de prin "ograda" lu` Gadea...doar aia spalati pe creierase sa reziste ceva mai mult cu ochii atintiti in pixelii "marilor productii".
  • Sincer, prietene, poate ar trebui sa ti spuna cineva ca tu nu te uiti la emisiunile mediocre ale trustului de pe Pache Protopopescu ptr ca pe tine nici atat nu te duce capul...."ce i"....ODIOS.
  • am spus-o si o repet: 1.publicul nu vrea un al doilea protv, antena trebuia sa ramana in matca ei si era mai castigata. 2. da-i romanului un film de doi bani in care toata lumea se impusca si nu ai nevoie sa mai investesti in nici un format tv. 3. calitativ cred ca show-urile vor scadea in anii ce vin, pt ca dupa protv, isi va da seama si antena ca "nu se merita." 4.ma mira bucuria postacilor protv, era benefic ca antena sa scoata audiente bune cu hells kitchen etc., pt ca nu-i asa, concurenta creste calitatea. 5. brandul protv a fost cladit in anii 90 si a crescut langa el o generatie de privitori (poate nu ce-i mai inteligenti, cu siguranta tineri si usor superficiali) de aceea oricarui televiziuni, in urmatorii 10-15 ii va fi greu sa depaseasca pro-ul.
  • Daca faci mai multa audienta cu un film decat cu o emisiune in care ai investit atat.. atunci e nasol. Acum unde se mai muta Mona Segal ?? Al 2lea sezon nu cred ca va mai fi din buc. Iadului....

Trimite un comentariu