Skip to main content

AUDIENȚE. Vocea României, aproape 800.000 de români pe minut în plus în fața X Factor. Diferență mai mică la orașe

 

Vocea_X factorConfruntarea Vocea României - X Factor a fost câștigată și aseară de show-ul de pe Pro TV. Diferența a fost mai mare la nivelul întregii țări, unde Vocea a avut un plus de 770.000 de telespectatori pe minut. La orașe, diferența a fost mai mică: show-ul de pe Pro TV a fost cu 230.000 de persoane peste emisiunea de la Antena 1.

Publicitate

X Factor a fost mai lung cu jumătate de oră decât Vocea de pe Pro TV. La fel ca săptămâna trecută, românii au mutat pe Antena 1 după încheierea show-ului Vocea României. Chiar dacă X Factor a mai recuperat din audiență, media a fost sub Pro TV.

În acea jumătate de oră, show-ul X Factor a urcat peste Pro TV. Astfel, la nivel național, la X Factor se uitau 1,4 milioane de persoane, în timp ce filmul de pe Pro TV era urmărit de 1,2 milioane de români.

Pe publicul urban, Antena 1 a fost de asemenea peste Pro TV, cu o medie de 983.000 de privitori pe intervalul 22.50 - 23.18. Tot atunci, Pro TV înregistra 624.000 de persoane.

La nivel comercial, Antena 1 a obținut 555.000 de privitori, iar pe Pro TV erau 435.000 de persoane.

Paginademedia.ro prezintă audiențele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Faxtor (20.30 - 22.50):

NAȚIONAL. Aproape 2,15 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de pe Pro TV. Pe intervalul Vocea României, X Factor era urmărit de 1,38 milioane de telespectatori.

Kanal D a avut locul trei, cu Suleyman pe mare parte din interval.

Vârf național Vocea României: 2.795.000 (minutul 20.52)

 

URBAN. La orașe, audiența Vocea României a fost de 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce show-ul de pe Antena 1 era vizionat de aproape 900.000 de persoane din mediul urban.

Vârf urban Vocea României: 1.511.000 (min. 22.25)

 

COMERCIAL. Pe targetul comercial, la Vocea României s-au uitat, în medie pe minut, 715.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. În același timp, la X Factor, pe Antena 1, erau 465.000 de persoane din acest target.

 

Audiența posturilor TV, vineri, 24 octombrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-22:50), la nivel NAȚIONAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.149.000 11,6 21,1
2 Antena 1 1.382.000 7,5 13,6
3 Kanal D 1.109.000 6 10,9
4 TVR 1 583.000 3,1 5,7
5 Antena 3 446.000 2,4 4,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, vineri, 24 octombrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-22:50), la nivel URBAN:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.132.000 11,2 20,4
2 Antena 1 898.000 8,9 16,2
3 Kanal D 675.000 6,7 12,2
4 Antena 3 298.000 3 5,4
5 TVR 1 211.000 2,1 3,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, vineri, 24 octombrie, pe intervalul de intersecție Vocea României-X Factor (20.30-22:50), la nivel COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 715.000 14,3 29,8
2 Antena 1 465.000 9,3 19,4
3 Kanal D 210.000 4,2 8,8
4 Prima TV 125.000 2,5 5,2
5 Antena 3 68.000 1,4 2,8

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu