Skip to main content

Câţi bani a câştigat Pro TV de la cablişti şi din publicitate. Ieşirea Pro TV din must carry a dublat veniturile

 
Câţi bani a câştigat Pro TV de la cablişti şi din publicitate. Ieşirea Pro TV din must carry a dublat veniturile

televizor

Publicitate

Pro TV a avut în primele nouă luni ale anului venituri de 157,5 milioane de dolari, potrivit celor mai recente cifre publicate de compania-mamă, Central European Media Enterprises, listată la bursă.

Grosul veniturilor companiei a venit din publicitate, însă şi banii de la cablişti au avut o pondere importantă. La un an după ieşirea Pro TV din must carry, veniturile de la cablişti s-au dublat.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cum arată veniturile companiei Pro TV, din publicitate şi de la cablişti, aşa cum au fost prezentate în raportul financiar detaliat.

Pro TV şi posturile Acasa TV, Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România, Pro TV Interational şi Pro TV Chişinău au câştigat din publicitate 84,2 milioane de dolari în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 6,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2013.

În plus, compania a câştigat de pe urma cabliştilor 34,8 milioane de dolari, dublu faţă de 2013.

Raportul CME mai arată că, per total, piaţa de publicitate a crescut cu 5% în primele nouă luni ale acestui an, faţă de perioada similară din 2013.

Veniturile operaţiunilor din România ale CME, compania-mamă a Pro TV

venituri pro tv

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Andrei Andrei
    Cablistii au gandit logic, Pro TV e cel mai mare post din Romania, nu aveau cum sa-l scoata.
  • polat polat
    si daca toti cablistii ii scotea din grila?unde mai se vdeau posturile celor de la pro?doar la ei in birouri.din pacate cablistii au cedat usor la presiunile celor de la pro iar factura o platim noi abonatii.asta trebuie sa nu uitam ca noi platim facturile ca toate vedetele de mucava sa-si rotunjeasca an de an veniturile!
  • Tiberiu Cazacioc Tiberiu Cazacioc
    Ce surpriza?! Cand s-a anuntat aceasta decizie strategica, nu tactica, a parut ca este un gest de santaj al PRO TV. In realitate trecerea la digital va face ca toate posturile sa iasa din must carry. Miscarea PRO TV a fost aceea de a fructifica cat mai repede avantajele. S-a dovedit ca au mizat corect.
  • Antifan PRO TV şi ANTENA 1 Antifan PRO TV şi ANTENA 1
    Huuua! Hotii!

Trimite un comentariu

sus