Skip to main content

Câți bani a câștigat Pro TV de la cabliști și din publicitate. Ieșirea Pro TV din must carry a dublat veniturile

 

televizor

Publicitate

Pro TV a avut în primele nouă luni ale anului venituri de 157,5 milioane de dolari, potrivit celor mai recente cifre publicate de compania-mamă, Central European Media Enterprises, listată la bursă.

Grosul veniturilor companiei a venit din publicitate, însă și banii de la cabliști au avut o pondere importantă. La un an după ieșirea Pro TV din must carry, veniturile de la cabliști s-au dublat.

Paginademedia.ro prezintă în continuare cum arată veniturile companiei Pro TV, din publicitate și de la cabliști, așa cum au fost prezentate în raportul financiar detaliat.

Pro TV și posturile Acasa TV, Acasă Gold, Pro Cinema, Sport.ro, MTV România, Pro TV Interational și Pro TV Chișinău au câștigat din publicitate 84,2 milioane de dolari în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 6,3% față de aceeași perioadă din 2013.

În plus, compania a câștigat de pe urma cabliștilor 34,8 milioane de dolari, dublu față de 2013.

Raportul CME mai arată că, per total, piața de publicitate a crescut cu 5% în primele nouă luni ale acestui an, față de perioada similară din 2013.

Veniturile operațiunilor din România ale CME, compania-mamă a Pro TV

venituri pro tv

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • si daca toti cablistii ii scotea din grila?unde mai se vdeau posturile celor de la pro?doar la ei in birouri.din pacate cablistii au cedat usor la presiunile celor de la pro iar factura o platim noi abonatii.asta trebuie sa nu uitam ca noi platim facturile ca toate vedetele de mucava sa-si rotunjeasca an de an veniturile!
  • Ce surpriza?! Cand s-a anuntat aceasta decizie strategica, nu tactica, a parut ca este un gest de santaj al PRO TV. In realitate trecerea la digital va face ca toate posturile sa iasa din must carry. Miscarea PRO TV a fost aceea de a fructifica cat mai repede avantajele. S-a dovedit ca au mizat corect.

Trimite un comentariu