Skip to main content

Ce produse ar fi candidații? (2). Liviu David: Ponta - Lecitină, Tăriceanu - Q Fort, Vadim oferă "Senzații tari, românești". Diaconescu - Tomberon"

 

Ponta Lecitin
Colaj Paginademedial.ro

Publicitate

Paginademedia.ro continuă Exercițiul de imaginație cu un nou episod. La întrebarea "Ce produse ar fi politicienii" răspunde Liviu David, director de creație la Next Advertising.

- Victor Ponta ar fi Lecitină: "Ne amintește de vremuri de care încercăm să uităm" și s-ar promova cu sloganul "Gustul puternic și amărui."

- Călin Popescu Tăriceanu s-ar potrivi, în opinia publicitarului, cu ferestrele Q - Fort. "De oricâte ori l-ai închide, se deschide și e ca nou". E "proiectat să reziste"

- Monica Macovei ar fi stiloul Parker: "Pentru că cei care o susțin sunt puțini, dar deștepti"

- Corneliu Vadim Tudor ar împrumuta sloganul de la Rom - Senzații tari, românești, dar s-ar potrivi pentru "Ceasul cu alarmă răcnetul Carpaților"

Răspunsurile lui Liviu David la Exercițiul de imaginație propus de Paginademedia.ro:

Victor Ponta

Produs: Lecitina. Pentru ca ne aminteste de vremuri de care incercam sa uitam.

Slogan: Gustul puternic si amarui.

Klaus Iohannis

Produs: Portocala cu carnati. Pentru ca reprezinta o combinatie care nu trebuia sa existe.

Slogan: Prietenii stiu de ce.

Calin Popescu Tariceanu

Produs: Fereastra QFort. Pentru ca de oricate ori l-ai inchide, se deschide si e ca nou.

Slogan: Proiectat sa reziste.

Tariceanu Q Fort

Elena Udrea

Produs: Christian Dihor. Un brand de lux, care incearca sa para din popor. Sau invers.

Slogan: Prea buna. Prea ca la tara.

Monica Macovei

Produs: Stiloul Parker. Pentru ca cei care o sustin sunt putini dar destepti.

Slogan: Power to you. And justice for all.

Dan Diaconescu

Produs: Tomberon de colectare selectiva pentru reciclare. Pentru ca face din gunoi bani. Si pentru ca Tolea.

Slogan: O picatura de stil in viata ta.

Teodor Melescanu

Produs: Ursuletul Coccolino. Un personaj aparent inofensiv care spala si catifeleaza cu arome naturale multe rufe murdare. In familie.

Slogan: Tedi are pentru tine: fructe, morcovi, vitamine.

Corneliu Vadim Tudor

Produs: Ceasul cu alarma "Racnetul Carpatilor". Pentru ca tipa periodic, ca nu cumva sa adoarma spiritul national.

Slogan: Senzatii tari. Romanesti.

Citește primul episod, cu răspunsurile lui Sorin Psatta, aici. După Psatta, Ponta ar fi CEC: mândru că e român, pentru că, în rest stă cam prost la toate capitolele. Udrea – KFC. Macovei – Ambi Pur

Citește și:

Vezi toate răspunsurile din seria Ce produse ar fi candidații:

Sorin Psatta: Ponta ar fi CEC: mândru că e român, pentru că, în rest stă cam prost la toate capitolele. Udrea - KFC. Macovei - Ambi Pur.

Liviu David: Ponta - Lecitină, Tăriceanu - Q Fort, Vadim oferă "Senzații tari, românești". Diaconescu - Tomberon"

Șerban Alexandrescu: Iohannis - Reiffeisen, Udrea - un Mercedes din 2004: ți-ai făcut damblaua cu el, însă azi te rupe în service, înghite bani

Răzvan Căpănescu: Iohannis - Apă plată. Ponta: adezivul Picătura. Slogan: Președintele care ne unește. Împotriva lui

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu