Skip to main content

Ce produse ar fi candidații? (1) Ponta ar fi CEC: mândru că e român, pentru că, în rest stă cam prost la toate capitolele. Udrea - KFC. Macovei - Ambi Pur. Citește un spumos exercițiu de imaginație la care răspund publicitarii

 

Macovei Ambi Pur
Colaj Paginademedia.ro

Publicitate

EXERCIȚIU DE IMAGINAȚIEPaginademedia.ro i-a provocat pe oamenii din publicitate la un exerciție de imaginație: cu ce produse s-ar putea asocia candidații la alegerile prezidențiale? Ce slogan li s-ar potrivit?

Primul set de răspunsuri vine de la Sorin Psatta, Integrated Communication Director la agenția BBDO. Psatta a fost desemnat „Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare” la Premiile de Excelență IAA de la începutul acestui an.

Vom continua seria și cu alte răspunsuri.

- Premierul Victor Ponta s-ar potrivi cu CEC Bank, spune Psatta, pentru că "este un brand care se mandreste neintrerupt ca'i romanesc, indeosebi din cauza faptului ca, in rest, sta cam prost la toate capitolele."

- Elena Udrea ar fi KFC, "pentru ca acolo mancarea este mereu buna de te lingi pe degete si insasi „viata are gust bun”. "Brandul e juvenil si jucaus, iar consumatorii sunt in cautare de senzatii aflate la limita sigurantei medicale."

- Monica Macovei - Ambi Pur, pentru că "elimina cu adevarat mirosurile neplacute, nu doar le acopera"

- Un răspuns savuros și pentru Teodor Meleșcanu - "Pate Sibiu". De ce? Publicitarul trimite la textul reclamei: "există un loc, bănuit de mulți dar știut de foarte puțini, unde secretele încă se păstrează; din acel loc vine pateul" . Ar schimba sloganul: "Din secretele tradiției" (cum se promovează pateul acum) în "Din tradiția secretelor".

Răspunsurile complete ale lui Sorin Psatta la exercițiul de imaginația propus de Paginademedia.ro:

Victor Ponta - CEC

Ponta CEC
Colaj Paginademedia.ro

C.E.C./Ponta. Un brand care se mandreste neintrerupt ca'i romanesc, indeosebi din cauza faptului ca, in rest, sta cam prost la toate capitolele.

L-as pastra pe Brancusi pe post de endorser, si l-as inregistra spunand ceva gen: „sa nu uitati ca tara asta n-a fost a inaintasilor nostri si nici nu este a noastra, ci intotdeauna va fi a voastra, a urmasilor vostri si a urmasilor urmasilor vostri”, bifand astfel si plagiatul si minciuna. Este un brand puternic si cunoscut, care isi redefineste in permanenta consumatorii...

Elena Udrea - KFC

KFC/Udrea, pentru ca acolo mancarea este mereu buna de te lingi pe degete si insasi „viata are gust bun”, pentru ca in ultimele lor reclame apar tinere descurcarete si pentru ca semneaza: "KFC - oameni pe bune, povesti pe bune, pui pe bune", utilizand in exces atributul favorit al candidatei, si anume faptul ca este "buna" (adevar cu care intreg electoratul este de acord).

Brandul e juvenil si jucaus, iar consumatorii sunt in cautare de senzatii aflate la limita sigurantei medicale.

Udrea KFC
Colaj Paginademedia.ro

Monica Macovei - Ambi Pur

Macovei Ambi Pur
Colaj Paginademedia.ro

"Noul Ambi Pur/Monica Spray iti poate face zilele mai frumoase atat la birou, cat si acasa. Pentru ca Ambi Pur/Monica elimina cu adevarat mirosurile neplacute, nu doar le acopera.
Ambi Pur/Monica Spray. Ideal pentru toate spatiile inchise. Previne aparitia daunatorilor si elimina petele dificile de pe blaturi.
Este un brand adresat celor obsedati de curatenie, in cel mai extins sens al cuvantului."

Klaus Iohannis - Hornbach. Până și sloganul Horbach merită păstrat: "mereu găsești câte ceva de făcut"

Iohannis Hornbach
Colaj Paginademedia.ro

Cred că Iohannis are deja campania on-air, de multă vreme, brandul este Hornbach (sau Werner?), promisiunea: "calitate germană la prețuri românești", până și sloganul poate fi păstrat: "mereu găsești câte ceva de făcut" (chiar și în "țara lucrurilor bine făcute" hehe). Brandul e mainstream și se adresează tuturor.

Meleșcanu: Pate Sibiu - "Din tradiția secretelor"

Melescanu Pate Sibiu
Colaj Paginademedia.ro

Meleșcanu ar putea fi pateul Sibiu (sau pateul Meleșcanu?), cu un copy asemănător unei reclame mai vechi a brandului: "există un loc, bănuit de mulți dar știut de foarte puțini, unde secretele încă se păstrează; din acel loc vine pateul Sibiu (sau pateul Meleșcanu?)", aș schimba doar semnătura brandului, "din secretele tradiției" ar deveni "din tradiția secretelor". Este un brand premium, pour les connoiseurs...

Vezi toate răspunsurile din seria Ce produse ar fi candidații:

Sorin Psatta: Ponta ar fi CEC: mândru că e român, pentru că, în rest stă cam prost la toate capitolele. Udrea - KFC. Macovei - Ambi Pur.

Liviu David: Ponta - Lecitină, Tăriceanu - Q Fort, Vadim oferă "Senzații tari, românești". Diaconescu - Tomberon"

Șerban Alexandrescu: Iohannis - Reiffeisen, Udrea - un Mercedes din 2004: ți-ai făcut damblaua cu el, însă azi te rupe în service, înghite bani

Răzvan Căpănescu: Iohannis - Apă plată. Ponta: adezivul Picătura. Slogan: Președintele care ne unește. Împotriva lui

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu