Skip to main content

Kanal D, agonie și extaz în seara de duminică: primul loc cu Ochii din umbră, locul șase cu Kid Sing

 

kidsing

Publicitate

În afară de surpriza Lanțul amintirilor, de pe Național TV (care a fost, pe anumite intervale, și pe prima poziție în top, peste Pro TV și Antena 1), seara de duminică a mai venit și cu alte surprize.

Kanal D a încercat să resusciteze Kid Sing plasându-l duminica, după Ochii din umbră, pentru a porni de la un nivel bun de audiență. Miercurea, talent show-ul pentru copii avea rezultate slabe de audiență.

Ce s-a întâmplat?

Diferențele de audiență dintre Ochii din umbră și Kid Sing au fost uriașe: după ce emisiunea lui Ernest a ținut o medie de aproape 1,7 milioane de români pe minut și a fost pe primul loc pe interval la nivel național, audiența emisiunii care a urmat - Kid Sing, s-a prăbușit. Emisiunea cu copii a avut un rating de cinci ori mai mic decât Ochii din umbră.

Detaliat:

Ochii din umbră, emisiunea lui Ernest a început la 20.00 și s-a terminat la 21.35.

La nivel național, a avut o medie de aproape 1,7 milioane de telespectatori pe minut și a fost pe prima poziție, înainte de Pro TV (1,43 milioane).
La orașe, Ernest a avut 650.000 de telespectatori și a fost pe locul doi, după Pro TV (714.000).
Pe segmentul comercial însă, Ochii din umbră (cu 243.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani) a fost pe poziția a treia, după Pro TV și Antena 1.

KidSing, talent show-ul cu copii, a fost difuzat imediat după Ernest, în intervalul 21.35-23.45.

La nivel național, Kid Sing a avut o medie de 320.000 de români pe minut, de peste cinci ori mai mici decât Ernest. A fost pe locul șase, într-un interval în care prima poziție a fost a filmului Lanțul amintirilor, de pe Național TV (870.000 de persoane pe intervalul KidSing).
Cădere și la orașe: 121.000 de telespectatori media pe KidSing, de peste cinci ori mai mică decât Ernest. A fost pe locul opt pe interval, în mediul urban. Pe intervalul Kid Sing, primul loc la orașe era al Antenei 3 (585.000), urmată de Antena 1 (538.00), Național TV (496.000) și Pro TV (426.000).
Dacă Ernest era pe locul trei pe comercial, KidSing a ocupat poziția a șaptea, cu doar 40.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe minut.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu