Skip to main content

MasterChef, audiență de două ori mai mare decât Hell's Kitchen. Cifrele confruntării de ieri

 

Master_Hell s KitchenMasterChef își menține un avans considerabil în fața concurentului direct de pe Antena 1, Hell's Kitchen  - Iadul bucătarilor. Audiența show-ului de pe Pro TV a fost de două ori mai mare decât a emisiunii de pe Antena 1 pe intervalul de intersecție directă.

Publicitate

O diferență față de săptămâna trecută: aseară, pe intersecția cu MasterChef, emisiunea Iadul Bucătarilor a fost pe locul al treilea la nivel național și la orașe, cu un mic avans în fața Antenei 3 (săptămâna trecută, Hell's era pe locul patru).

Locul doi, după MasterChef, a fost al Kanal D, cu serialul turcesc Trădarea.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecție MasterChef – Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor (20.30 – 22.30):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, MasterChef a fost urmărit de 1,56 milioane de români pe minut (cifră apropiată de săptămâna trecută). Locul doi pe interval a fost al Kanal D (cu 1,3 milioane).

Antena 1 cu Iadul bucătarilor a fost pe poziția a treia, cu o medie de 690.000 de români. Topul a fost completat de Antena 3 - 666.000 de persoane.

URBAN. MasterChef a fost vizionat, la orașe, de 780.000 de telespectatori pe minut. Clasamentul este identic și pe acest target: urmează Kanal D (714.000), Antena 1 (454.000) și Antena 3 (439.000).

COMERCIAL. Aproape jumătate de milion de români dintre telespectatorii MasterChef au fost din targetul comercial. Pe intervalul show-ului de pe Pro TV, Hell's Kitchen avea 260.000 de persoane între 18 și 49 de ani și era pe locul doi.

Audiența posturilor TV, luni, 20 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAȚIONAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.561.000 8,4 16,4
2 Kanal D 1.306.000 7,1 13,7
3 Antena 1 690.000 3,7 7,3
4 Antena 3 666.000 3,6 7
5 Prima TV 393.000 2,1 4,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, luni, 20 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 780.000 7,7 15,2
2 Kanal D 714.000 7,1 13,9
3 Antena 1 454.000 4,5 8,8
4 Antena 3 439.000 4,4 8,5
5 Prima TV 190.000 1,9 3,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, luni, 20 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:

    Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 491.000 9,8 23,1
2 Antena 1 260.000 5,2 13,2
3 Kanal D 223.000 4,4 10,5
4 Acasa 103.000 2 4,8
5 Prima TV 81.000 1,6 3,8

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Cel mai probabil Romanii au Talent o sa fie tot vinerea cu o sa se bata vedem in primavara , antena mai are un show de lansat ( daca il mai lanseaza si pala privind audientele dezastroase ) acesta se numeste Romanian Idol sa zicem tot un fel de Got Talent
  • Lovitura de grazie a ProTV-ului va fi cand va difuza "Romanii au talent" in acelasi interval cu "Danseaza printre stele" . In locul celor de la Pro as proceda asa tocmai pentru a o umili total pe Mona. Pana acuma, doar si-au batut joc de ea cu difuzarea de filme cu care si asa o bat. "Visuri la cheie" va avea si ea un rol destul de important in consolidarea Pro ca lider de audienta
  • Ce sa faci...astoa de la Anteme nu mai au bani sa isi plateasca postacii. Parca vezi ca si Camelia Voiculescu va incepe sa isi dea cu parerea pe aici.
  • Postacii antenisti nu mai comenteaza pe acest site pentru ca se fac de ras . Au comentat inainte sa inceapa emisiunile laudandu-le de altfel , in rest cred ca s-au convins si ei .
  • geo, pana una alta, postacii protvisti domina acest site ,asa ca mai multa decenta. cei care posteaza pro antena sunt putini, poate si pt ca nu sunt platiti sa faca asta...hai ca am fost rautacios ;)
  • Segmentl comercial includ persoane care se uita si au varsta intre 18-45 ani.Segmentul care conteaza este cel comercial.
  • Si totuși piesa de rezistenta de la antena rămâne x factor, (programat in alta zi ar fi stat mai bine) in rest FASSSS!!!! Cat despre masterchef, de exceptie
  • Abia in sezonul 5 am putut vedea si cum arata casa MasterChef pe dinafara . Mult mai bine facut acest sezon
  • Nu se poate asa ceva...iar o sa apara postacii antenisti si or sa zica: cei care au privit aseara la Pro tv sunt manelisti carora le plac prostiile...
  • Au schimbat doar tipul personajului, nu si abordarea. Ciobanul Nicusor (sau cum il chema pe omu' din varfu' muntelui, care cica nu avea habar sa gateasca, dar facea niste super farfurii) a fost inlocuit de florarul Petrisor, casnica a fost inlocuit de Dna. Elena(sic) si daca va uitati mai atenti o sa gasiti si alte stereotipuri.
    Ca sa fim cat mai corecti, trebuie recunoscut ca au si minusuri, tot fata de anii trecuti. De ex: sefii sunt mult mai partinitori decat in trecut, montajul nu este omogen si afecteaza continuitatea emisiunii (se taie elemente ale actiunii pe care apoi se presupune ca le-am stii), elena era trimisa la testul sub presiune, avea sort negru, dar la urmatoarele evaluarie ea era inca la banc, cu sort alb, etc,etc...

Trimite un comentariu